<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Thursday, February 18, 2010
~6 hónap és Valentinnap (amitnemszeretünk XD) Skóciában~

Tegnap este haza is érkeztem Dundeeból. Most nem volt annyira vészes az út már odafele sem, megszoktam a szenvedést és hátfájást a buszon... bár most egy kivételesen idegesitő csávó ült mellettem aki még akkor is dumált nekem magáról amikor bedugtam a zenét a fülembe és 'aludtam'...(az elején mondta hogy ivott egy kis vodkát... mondjuk még reggel is szófosása volt szal lehet mégsem attól volt XD).
De odaérkezve ez várt:
 
Olyan cééép volt... és még akkor sem hervadt el amikor eljöttem kedden délután *.* 
Este elmentünk piálni az Attilával meg Jamievel, akik Dávid haverjai. Attilával már múltkor is találkoztam, csak sok értelmes kommunikáció nem volt mivel ő dolgozott (biztonsági őr a bárban) én meg seggrészeg voltam xD;; de már akkor szimpatikus voltam neki állitólag *dirr* most meg azért józan(abb) voltam :D Jamie is nagyon jófej, egyáltalán nem igy képzeltem el Dávid elmondása alapján, hanem valami cinikus idegesitő parasztnak XD A cinikus az rendben van, de vicces gyerek, birom, szal jól elvoltunk 4en :D 

Szombaton pedig punnyadtunk az enyhe hangover után (megnéztük a Hangover c. filmet is, LOL :D gyerekek, ne igyatok, árt az egészségnek :P) majd csinált nekem a drága barátom vacsorát :3 csirkepörköltet meg tiramisut (utóbbi mondjuk közös munka volt mert ő nem tudta hogy kell felverni a tojásfehérjét XD) Finom lett nagyon! Átadtuk az sk ajándékainkat is... enyémet korábban feltettem ugyebár ide, az övé meg... áh behaltam a röhögéstől meg az awwwtól is kb, mert ő és a művészet az mint Makó Jeruzsálemtől... de direkt emiatt vett szines ceruzákat... ime A MŰ:
Repül a bálna, szivárvány, büdi nyestecske, cica és maci, hát meg kell zabálni XDDDDDD

Nyo hát aztán vasárnap meg, az ominózus valentinnapot mi nem ünnepeltük igy extrán mert előző nap úgyis érdekesebb volt, de amúgy is akartunk menni valamerre úgyhogy mentünk a busszal kb félórára levő St Andrews nevű kisvárosba a tenger mellett... nagyon aranyos kis hely volt, az idő nem épp napos de legalább nem esett. És mindketten imádjuk a tengerpartot... meg ilyen kúlos gótikus katedrálisromok is voltak, nagyon bejöttek :D Képek következnek.



Aztán kéremszépen, olyan fagyizót találtunk hogy 20 ujjunkat megnyaltuk utána *droooool* vmi 52 vagy hány iz, és ahhhh isteni volt!!! Utólag megértettük miért járkál minden 2. ember fagyival a kezében azon a szakaszon XDDDD

Hazafelé meg bementünk egy kinai takeaway-ért és megnézettem az emberrel a Love Actuallyt *muhaha XD* de azt mondta nem volt olyan vészes végülis xD Hétfőn meg már tényleg csak punnyadás volt, pizzarendeléssel meg filmezéssel meg ilyenek xD a lakótársa az Árpi eljegyezte a barátnőjét, ezért odajöttek bulizni a nyomi kis keresztény haverjaik, kirúgtak minket a nappaliból és nem tudtunk Rock Band-ezni... grrr. XD

Szar volt eljönni... de 2 hét múlva jön ő, és 3 egész napra plusz a kettő amikor utazik úgyhogy WAIII :))) 

2 comments

2 Comments:

aaaaaa fagyidat de megkostolnám O_O fagyizhatnékom van bár Ballentine's day-en én is fagyiztam :D XD és az a gotikus temetö *_* meg a tengerpart...bár az idö gusztustlan volt ahogy látom. :D Nekem ez az idö a gusztustalan kategoria....XD :D
Örülök hogy jol érezted magad, egyébként az ajándékod nagyo cuki ^^ Az övének pedig tuti van jelentése csak nem értem. :D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 18 February, 2010 18:54  

Szépek vagytok! :)
És szép a tenger. *______________*

By Blogger Ami, at 18 February, 2010 23:46  

Post a Comment