<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, June 15, 2009
Woo-ee-oo, I look just like Buddy Holly, oh-oh and you're Mary Tyler Moore~

Megint csak Osakában jártam :D ezúttal már tényleg nem turistáskodtam, csak azért mentem mert ott jófejek az emberek, jó a hangulat, jó a kaja, szóval sokkal érdekesebben tölthettem el 3 napot a hétvégémből mintha a koliszobámban tespedtem volna (ami régebben sokszor volt, ha épp nem ér rá senki). Pénzt sosem sajnáltam szórakozásra, inkább nem veszek magamnak dolgokat szinte soha :D tényleg nincs sokkal több cuccom mint mikor kijöttem, ruhákat kivéve, de az meg elkerülhetetlen volt természetesen...

No hát az első nap nem fotóztam semmit sajnos, csak este, mert olyan durván meleg volt, hogy örültem hogy még nem folyt szét az agyam, és nem akartam J-t sem idegesiteni mert ő se birja a meleget XD mindegy, a kinlódásunk ellenére azért nagyon jól éreztem magam :D Kobeban találkoztunk, és elmentünk egy brazilok által futtatott kajáldába a tenger mellett, tele volt a hely - nem is csoda! Délben 1000 yenért azt eszel amit akarsz, van saláta meg rizs, tészta meg pár alap kaja is, de főleg a HÚS itt a lényeg 8D körbe mászkálnak a brazil pincérek és tukmálják rád a guszta nyárson sült husikat (mint a gyrososnál úgy néztek ki a húsok, csak sokféle volt)... és ha mondod is hogy öh most egyelőre köszi elég, akkor is röhögve tukmálná... XDDD hát úgy megtömtük a fejünket, én speciel alig birtam járni utána és 9 hónapos terhesnek éreztem magam külsőre XD Aztán visszamentünk Sannomiyába és elsétáltunk Kitanoig, ami az immigránsok lakta városrész volt régen, és ezért eléggé Európa-filingű házak, SOK ZÖLD, mindez a Rokko hegy lábánál... annyira jó volt végre ilyet is látni! Télleg hülye vagyok hogy nem fotóztam, most már bánom azért T___T Ettünk fagyit (sikeresen a fehér felsőmre rácsöpögtettem... rohantunk wct keresni kimosni, sikerült XD) és felmentünk a nem messzi Kitano-tenma(n?)jinjába, ahol nem volt senki viszont volt csodás kilátás (MÉRT NEM FOTÓZTAM ÉN HÜLYE?!?!) meg omikuji, olyan hogy a vizre kellett tenni és akkor rajzolódott ki a szöveg rajta csak :) J daikichit húzott (a legjobb szerencséjű XD), én csak shoukichit (hát, még mindig kichi legalább, de kis szerencse csak) úgyhogy inkább felkötöttem a fára :D
Ekkor jött oda hozzánk totál random egy öreg bácsi, és vagy félórát beszélgetett velünk, de már fulladtunk diszkréten a végére XDDD vagy 5x elmondta hogy "Kobe mennyire jó hely, ugye" meg azt is hogy ő tud kinaiul, aztán dumált nekünk kinaiul pedig mondtuk hogy csak pár mondatot tudunk... ja meg azt hitte hogy házasok vagyunk, LOL XDDDD és nem birta felfogni hogy diákok... totál zakkant volt az öreg, de vicces xD

Az állomásra visszafelé menet nem birtunk kihagyni egy karaokét (:D) aztán meg vissza Osakába, ahol összeverődött J pár haverja plusz Tilly, a modell csoporttársunk is jött később egyenesen melóból - elmentünk sisázni :D wááá az is annyira filing volt, végre olyan kicsit magyaros :D ugyan Pesten nem voltam sisa bárban még, de teázókban igen, és hasonló hangulat volt, ahhh hiányzott egy kis HAZAI XD elvoltunk, iszogattunk, sisázgattunk, aztán már mennie kellett mindenkinek haza fél 12 körül, mert a bár Umedában volt :(
J haverjai tök jófejek (és debilek xD) voltak, és még Tillyben is kellemeset csalódtam :O eddig mondjuk csak órán kommunikáltam vele, úgy látszik órán kivül jobb fej XD

A képen látható debil kicsavart karú gyerek meg tudja nyalni a saját könyökét!!! Mert ha jól megnézitek akkor ki tudja az egész karját mutáns módon tekerni X___X ijesztő!

A hotelben tök jót aludtam yukatában, majd találkoztam Aoival Nanbában, elvitt egyik kedvenc éttermébe, télleg tök fincsiiii volt x3 Aoival pedig aikawarazu kb végig baromkodtunk xDDD Elsétáltunk egy darabig a Shinsaibashi-sujin, kötelező jelleggel lefotózkodva a Glico bácsival, aztán vissza Nanba felé a főúton, egy Nanba Parks nevű helyre.

Leültünk pihenni egy ilyen kis zugba, amúgy nagyon jó kis emeletes parkszerűség volt kialakitva itt, felsétáltunk a tetejéig :D na de amig pihentünk, szokás szerint elkezdtünk random fotózkodni... xD

Este pedig Aoi anyjával, nagypapájával és unokatesójával elmentünk étterembe, ettünk fincsi nabét, sashimit, karaagét, meg még sok mindent, nyammmm! Basszus, Osakában mindig annyit eszek hogy az nem igaz xD

Hazaérve Aoiékhoz még eszegettünk Pockyt meg fagyit (komolyan, úgy tukmálták rám, pedig mondtam kb 2741842x hogy köszönöm NEM KÉREK, diétázom... T_T) és dumáltunk Aoi anyukájával, aki tök jófej :) bár Aoi beharangozta hogy szte kowai, sztem nem, csak határozott :P

Vasárnap kialudtunk magunkat, aztán bementünk Umedáig, letettük nagynehezen a bőröndöm (ez külön kaland volt, mert alig találtunk szabad szekrényt amelyik fajtába befér a bőrönd, mert 2 féle van és az egyik túl kicsi... rohangásztunk ideoda) és elmentünk kajálni végre, már nagyon éhes voltam, de teishoku volt és MEGINT túl sokat ettem XDDD

Mire feleszméltünk, már rohannom kellett Nishinomiyába Izumival találkozni, épp 5-re estem oda XD vele is tök hamar elment az idő, beültünk kb az első kávézóba teát inni, és csak beszélgettünk - de sajnos neki este még baitoja volt egy jukuban. Fotót is csak a végén jutott eszünkbe csinálni, az állomáson, nem a legszebb háttér pedig jó kis helyen voltunk, namindegy XD
Én ezek után elmentem Kandaimae-ig, J-vel és a haverokkal valami 90perces indiai tabe-nomi-houdaiba..... MEGINT sokat ettem XDDDD már csak röhögni tudtam a végén :D de amúgy nagyon jól éreztem magam, 5 fiúval... :DDD hát valamit nagyon nem csinálok tényleg jól szerintem, mert igy mindenki csak havernak lát, ezek is totál jól elvoltak velem mintha nem most ismertek volna meg XD (mondjuk ez konkrétan jólesett, jobban a társaság egyenrangú részének éreztem magam az alatt a 2 alkalom alatt velük, mint eddig kb bármikor az itteni egyetemen az emberkékkel ha csoportban voltunk... ^^;;;)

De Aoitól kaptam egy könyvet kölcsön ami úristen, komolyan, MEGMAGYARÁZ MINDENT amit eddig egyáltalán nem értettem a mostani dolgaimmal kapcsolatban!!! Az irónőnek szobrot emelek, komolyan XDDD mondjuk kissé összeszorul a gyomra az embernek ha arról kell olvasnia hogy ő tulképp mit szúrt el, de mostantól más hozzáállással fogom kezelni az ügyeimet >)


4 comments

4 Comments:

Milyen könyvet kaptál kölcsön?

By Blogger Kriszta, at 15 June, 2009 20:31  

hmmm az a könyv engem is érdekel. :D
És éhes vagyok. PEdig nemrég ettem!! :D De megéheztem a leirtak alapján. XD J haverjai jol néztek ki? Ajj hogy mindig csak erre gondolok XD :D :D :D XD XD XD És jo hogy igy elfoglalod magad a szabad hétvégékre ;)

By Blogger Madam Hotelier, at 16 June, 2009 01:30  

Nem t'om, hogy ugyanaz-e a könyv, mindenesetre nálun annak idején a "how to make out in Japan - sex/love" című tömör "guide book" forgott közkészen/volt a röhej tárgya xDDD Amúgy iszonyú poén könyv volt, és nem is voltak benne olyan nagy baromságok :D. Tényleg érdekes volt. Mondjuk a legnagyobb bulik közepette került elő, amikor már a társaság enyhén illuminált állapotban volt, és akkor már szerintem tök mindegy volt, mert mindenen röhögtünk xD

By Anonymous mako, at 16 June, 2009 02:18  

Mindenki: a könyv cime "Why Men Love Bitches" :D a lényege, hogy ráébressze a pasiért túlságosan teperő és megalázkodó nőt, hogy ne tegye XD de szerintem egyikőtöknek sincs erre szüksége XDDD

Évi: LOL, sajnálattal közlöm hogy J haverjai közül egyik se japán volt :P de akiről van fotó az sztem egész helyes gyerek volt, főleg mivel imádom az olyan hajat <3

Mako: LOOOL IGEN azt láttam!!! ANNYIRA KÉSZ AZ A KÖNYV XDDD bár hallod, vannak benne öh, tanulságos kifejezések 8D még ha nem is fogom őket egyhamar használni 8DDD

By Blogger Barbara A., at 16 June, 2009 15:44  

Post a Comment