<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, June 19, 2009
Itt a tsuyu, de... hol az eső?

Oké, többet esik mint eddig, és rohadt fülledt párás a levegő, DE nem esik... tegnap is és ma is teljesen elfogadható napos-felhős idő volt o_O Én mondjuk nem panaszkodom, bár annyiban lehet jobb lenne az eső, hogy nem lenne ilyen fülledt a levegő és akkor nem folyna rólam ennyire a viz (attól még folyna, mert én kb 20 fok fölött már nem birom a meleget, most 26 van, süt a nap, és ááá).

Mondjuk otthon meg valami 35 volt valamelyik nap, azt hallottam :S na, azt se irigylem. Már csak másfél hónap, és részese lehetek XD de legalább nem fogom magam bálnának érezni a kevés ruhában, a pálcika japánokhoz képest felüdülés lesz NORMÁLIS emberek között lenni (ezek nem is izzadnak, megfigyeltem... úgyhogy még jobban kilógni érzem magam)

Most tök waiwaiwai hangulatom van, mert a július 11-i natsumatsurira Osakában (a régi Gaidai, mondjuk én most is annak hivom) jön Amichan, és Mako meg Satoshi is, ha nem jön közbe semmi!!! :DDDD Wiiiiiiiii :D
Igen, tudom, lassan több időt töltök Osakában mint itt XDDD hülyén jött ez ki, oda kellett volna mennem cserediáknak. De most már mindegy... úgy fogom fel, hogy ha oda megyek akkor lehet hogy nagyon sok minden másképp lett volna, de nem biztos hogy jó lett volna ha másképp van :) mert az élet igy alakitotta ezt nekem, és kész... legalábbis ha ezt mondogatom, akkor nem érzem annyira balfasznak magam XDDD

Holnap megyek valami magyar filmet megnézni Ginzában pár japánnal (elvileg feliratos XD) meg fotózásra, megkért a fotós aki pár hete Harajukuban leszólitott, hogy hadd csináljon velem egy rendes sorozatot. Kissé parázok, mert én és a modellkedés azért elég távol áll egymástól (értsd: marhára nem tartom magam fotogénnek XD) de hát ha ő lát benne értelmet, miért ne, hátha készülnek rólam végre normális képek XD Nem kell amúgy röhögni, nem divatfotózás vagy ilyesmi, szal nem kell 40 kilónak lennem, a pasi portrékat szeret csinálni, mint Patyi kb olyasmi képeket :)
Persze ha többet nem hallotok rólam akkor megerőszakoltak és meggyilkoltak fotózás cimszó alatt :PP (nah csak viccelek XD)
Na megyek vissza takaritani XD

3 comments

3 Comments:

Bakter....elkezdtem irni a kommentet és frissitett az oldal és elszállt az egész....
nah szoval, ha oda mentél volna cseediáknak most az lenne a baj hogy nem Tokioba...:D az embernek mindig az kell ami nincs. ;)
Fotozáshoz ganbatte, majd tessék felpakolni pár képet. És vigyázz magadra, ki tudja mi lakozik a japánokban. XD
Jajjj ne is mond a meleget...én is kivagyok töle... olyan vagyok mint te..20 fok felett megáll az élet szűmomra....bárcsak mindig tél,hieg és ho lenne...vagy vihetnék egy tengert magammal akárhova megyek..esetleg légkondit ami hüt folyamatosan...XD Egyébként nézd a jo oldalán annak hogy ott vagy...nem izzadnak nincs büdös a metron...itthon kész halálzona...^^; Felér egy tulélöturával. :D

By Blogger Madam Hotelier, at 19 June, 2009 17:16  

Tök jó, hogy így elvagy. :D
Ez a fotózás meg nagyon komoly. :D Kiv lennék a képekre én is :D

Az a kicsavart kezű gyerek nagyon ÁÁÁÁ.. >< jó durva xDD hogy a nyavalyába csinálja? xD Riggs jutott eszembe róla a Halálos fegyverből, bár ő a vállát tudta kiakasztani, igaz rohadtul fájt neki visszarakni. Ja, de most esik le, hogy azt nem láttad. xD mindegy. Pedig Riggs akkora arc! Muszáj egyszer megnézned a 4 filmet! xDD Az utsóban van Jet Li is. :3 őt meg szeressük. :)

Mostanában megfigyeltem magamon,hogy ha kicsit is meleg van, már izzadok... mégha nem is érzem,h melegem lenne... >< Nálunk az immént volt szivárvány. :D Tök hülye az idő csak azért. xDD süt a nap, fúj a sél, és úgy dörgött az ég, mintha irtózatos felhőszakadás készülne, közben meg sehol semmi. xD

Amúgy a múltkor mutattad az óvszeres boltot, eszembe jutott róla,h ma olvastam egy érdekes cikket. xD ->http://cotcot.hu/test/cikk/4068
Sztem akkora poén! xDDDD lol

By Anonymous XT, at 21 June, 2009 01:51  

"ha többet nem hallotok rólam akkor megerőszakoltak és meggyilkoltak fotózás cimszó alatt"
Ezen kibaszott jót röhögtem :D:D:D
Na, azért csak vigyázz magadra!

By Blogger Kriszta, at 24 June, 2009 20:24  

Post a Comment