<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, June 1, 2009
Ez egy jó hétvége volt :D

A korábbiaktól jóval aktivabb május hónap méltó zárásaként egy aktiv hétvége megint XD fáradt vagyok, de jókedvű :) vicces mondjuk, hogy szinte soha nem az itteni egyetemi emberekkel van programom, hanem mindenféle más helyről XD meg valahol kicsit szomorú is, dehát istenem... ez most igy alakult, nem találtam olyat akivel annyira jóba lennék itt hogy igényeljük egymás társaságát, úgy látszik XD

Naszóval, múlthéten Oitában ugye találkoztam ezzel a Kouji gyerekkel (akkor kb 3 mondatot beszéltünk :D) aki irt hogy épp most hétvégére jön Tokyoba, és mért nem futunk össze. Mondtam oké, először csak Shinjukuba beszéltünk meg egy talit, hogy aztán "majd valahova megyünk" XD de aztán mondta hogy van egy ötlete, és menjünk Yokohamába. Mondtam, hogy én már voltam nem is régen, a kinai negyedben, de mondta hogy ez nem az, na akkor menjünk :D

Elvitt a tengerpartos részre :DDD ami a doramákban szokott lenni, a naaagy óriáskerékkel (a Tatta hitotsu no koiban a csókjelenet ott volt, nosztalgultam XD) és örültem mert ott még tényleg nem voltam :D van ilyen mini vidámpark, felültünk kis hullámvasútra - sok gyerek van ott szal nem volt durva, de rossz se annyira XD - meg ilyen piros pörgős szarra, röhögtünk hogy na ha elhányom magam akkor mivel mögöttem ül ezért megkapja méltó büntetését amiért rávett hogy üljek fel rá XDD ja mert tavaly a Vidámparkban is felültem egy ilyenre Evelinnel meg Vikivel, aztán egy óráig rosszul voltam xD Na mindegy, nem hánytam, jó volt :D Volt game center is, mindketten megpróbáltunk sajnos sikertelenül nyerni egy nagy Kapibara-san plüsit nekem... :( ÉS VOLT DDR!!! :DDDD hisashiburi ni nyomattunk egy kört, de úgy leizzadtunk hogy még egyre nem fizettünk be XDDD gáz volt igy is, ott izzadt a fejem utána vagy negyed óráig xD;
Nah egy idő után kitaláltuk hogy najó akkor együnk is valamit, elindultunk kajáldát keresni, de a képen is látható téren voltak ilyen performanszok... csak egy kis részét videóztam le, de megalol debil hülyeség volt XD olyan JAPÁN :D Kouji egy szóban véleményezi a produkciót xD




Utána leragadtunk egy másik pasinál, ő ilyen pantomimes-bűvészféleség volt, zenére nyomta, de poén volt az is XDDD
Igazából el is felejtettem hogy éhes voltam pedig csak banánt ettem reggelire addig XD de miközben kerestünk éttermet, megláttuk hogy van vmi kilátó, azt mondta Kouji hogy elvileg az Japán legmagasabb felhőkarcolója vagy mi... nemtom, de tényleg jó magas volt, felmentünk :D aznap párok féláron mehettek fel, úgyhogy nem is volt olyan drága (csak összehasonlitásképp, a Tokyo Towerbe felmenni 1300 yen a tetejére, ez meg igy 500 volt fejenként :S). És tökjóóóóó volt *_______*
Olyan szép volt a kilátás!!! Körbe lehetett járni, jó nagy volt a hely, bár én fotózni leginkább az öbölrészt fotóztam :D mig ott voltunk besötétedett, akkor még szebb volt *.*


Aztán szerencsére már bementünk egy olasz kajáldába abban az épületben lentebb, váratlanul rulz volt a kilátás meg a hangulat, volt szájharmonikásbácsi és koccintottunk egy pohár borral is, ha már ott vagyunk adjuk meg a módját alapon XDDD
Kouji tök rendes volt, amig elmentem pisilni sutyiban kifizette a számlát, aztán nem hagyta hogy visszaadjam, merthogy most volt a szülinapom és akart vmit adni de nem volt ideje venni szal akkor ez az... :) tökre meghatódtam, hát most nem? XD totál nem tudtam hogy köszönjem meg XD;


Utána bementünk egy sütis helyre, amit már korábban kiszúrtunk, szeretjük a sütit 8D én meg szeretem hogy Kouji nem tud nem elmosódott képet csinálni xDDD
Fincsiiii sütit ettünk, aztán kiültünk még az óriáskereket nézni egy padra, de elhülyéskedtük az időt és rohantunk a vonathoz, mert nekem eléggé kivolt számolva hogy az utolsó vonattal hazaérek majd ide Tamába Yokohamából XDDD rendes volt, eljött velem Shinjukuig pedig másfele lakott :)

Másnap Karennel volt megbeszélve, hogy megyünk Harajukuban egy olyan kávézóba, ami ilyen otakus hely xD;;; ő találta ki, mivel ugye ő a nagy otaku, de engem is érdekelt XD a lényege, hogy az egész úgy van megcsinálva mint egy puccos középiskola, és a pincérek is iskolásfiúk szerepét játsszák, a vendég meg az "ojousama" 8DDD mint egy shitsuji cafe, csak nem shitsuji hanem obocchama xD zuhogott az eső, bőrig áztunk (de engem leszólitott egy fotós tanonc srác hogy hadd fotózzon le, szal volt valami jó is abban hogy ott álltam ahol XD) és keresgéltük a helyet egy ideig...

... aztán közölték, hogy vasárnap délután van és sajnos tele vannak foglalásokkal. Fasza...
Hát akkor nem maradt más mint karaoke, Karen aznap adta le hosszú macera után a nevezését valami animesong contestre, úgyhogy amúgy is jól jött feszültséglevezetni XD Tök jót pattogtunk, ugráltunk, zsir volt nagyon :D
Jah, bementünk a Condomaniába is, én legjobban a Rilakkumás óvszereken haltam be, de volt ott még elég sok minden amitől hangosan felröhögtem XDDD pl a lenti plakátokon az állatokkal... ANNYIRA LOL XDDDDD azt is röhögtük hogy tuti az elefántos az ugye a bazi big boy, de valszeg európaiban csak egy átlag méret lenne... 8DDDD

Ma meg (hétfő) megint Koujival találkoztam, mert csak ma este ment haza, úgyhogy dél után nem sokkal Shinjukuban tali, és elmentünk free time-ba karaokézni :D ő is imádja, szóval nem volt probléma XDDD 1-től negyed 6-ig nyomtuk, de úgy elrepült az idő... :O meccha tanoshikatta :D ja, és lebukott, TUTI Johnny's fan a gyerek, mert tudja a debil táncokat is meg minden XDDD magától rakott be Kanjani meg Takitsuba számokat, hát én dőltem kifele XDDD (meg csatlakoztam a daloláshoz :P)

Azért meg meg akartam verni, hogy miután elénekelte nekem a NEWS-től a Happy Birthdayt, mert hogy szülinapom volt, előhúzott egy kis ajándékot, hogy nyah hát ezt igy azért... komolyan nem tudtam hova legyek, normál esetben megszuttyongattam volna ezért, olyan aranyos volt, de ez Japán és hát Japánban nem csinálunk ugye ilyet xD azért remélem lejött neki hogy értékeltem :3 egy mini legyező amúgy, kinyitható, aszongya jól jöhet, mivel szombaton is annyira melegem volt a DDR után sokáig XDDD de bakker, egy hete ismerem *dirr* megzabálom a hülye fejét XD (Kriszta, ezt ne forditsd le neki légyszives :P) Tanitottam neki még magyart egyébként, kiváncsi vagyok meg meri-e próbálni mondani majd amit tanult XD én figyelmeztettem hogy nem jó ötlet :P

Hazaérve meg tanultam, mert néha azt sem árt XD lusta dög vagyok, de kit érdekel XD és ez a bejegyzés kicsit hosszú lett, dehát ha eccer olyan fun volt :D aki ezt olvassa az amúgy is kibirta eddig, és gratulálok neki XDDD



10 comments

10 Comments:

wiiiiiiiiiiiiiiiii letagadhatod de ez tökre olyan mint egy...DÉÉÉTTTOOOO!!!! :D És annyira cuki!!^^ Jajj tökre feldobtál.:) Olyan jo volt olvasni ezt a bejegyzést. ^^ És ez a pasi tök cuki ^^ Nem hülye mint Yuta -__-" XD És nem rugott be a bortol??XD XD XD Az a perfomanc meg kéééész volt :D Japánok.... :D XD
És az ovszer..nah az megagigalol! :D XD És én is akarok otakuskodni és menni pasi cosplaycaféba. :D Mármint ahol pasik szolgálnak fel.:D Én is én iiiiiis!!!:D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 02 June, 2009 01:05  

sztem is nagyon cuki :DDDD meg jó arc, lehet piszkálódni vele XD de nem deeto volt, sajnos :P amúgy is van barátnője :)

egy pohár bortól meg azért nem rúg be senki hallod XD

Yuta télleg egy hülye, de sztem őt elvakitotta és elhülyitette a sok kyaaaahzó fangirl aki rámászik bármit is csinál, még ha nem is néz olyan jól ki XD (eddig össz 2 képet láttam róla szal nemtom megitélni, csak tipp)

By Blogger Barbara A., at 02 June, 2009 23:34  

szerintem Yuta genetikailag ilyen debil XD de legalább jol néz ki...legalábbis nekem bejön csak lehetne magasabb. XD
Hát figy az hogy van csaja még nem akadály, el lehet azt hagyni XD
És a japcsik szerintem be tudnak rugni egy pohár bortol.:D Ismerösöm japcsi tanára anno berugott és a kocsmában kezdett el nekelni...3 dl bort ittak... haverom meg ott égett...XD :D :D :D Mondjuk van olyan japcsi aki birja...Takeshi pl ilyen*ö Yuta haverja -_-" legalább olyan hülye...:D XD* szal nemtom hogy megy ez. :D

By Blogger Madam Hotelier, at 03 June, 2009 04:11  

Igen lelkesen használja a magyar szavakat :D Nem az a félénk tipusú fiucska ... :)

By Blogger macarena, at 03 June, 2009 22:03  

(Bocsi, másik felhasználóval voltam belépve:D)

By Blogger Kriszta, at 03 June, 2009 22:06  

LOL XDDDD és nem verted orrba, ha tényleg azt mondta neked amit tanult? 8D én nagyon csúnyán néztem rá mikor rajtam gyakorolta xD

By Blogger Barbara A., at 05 June, 2009 13:35  

Sztem vicces:D Nagyon aranyos a kiejtése, de sztem titokban gyakorolja, mert egyre jobban megy neki :D Olyan vidáman ujságolta el nekem h miket tanult töled, mintha a számokra tanitottad volna :D
Azóta én is tanitottam neki pár szót, de egyenlöre csak nekem mondogatja :P

By Blogger Kriszta, at 05 June, 2009 16:07  

WÁÁÁ! Ez tök jó :D Ez a Kouji gyerek meg iszonyatosan aranyos. :D Nem csak kinézetre, de amiket csinált is. :D

A fotók tényleg szépek. :)
És örülök, hogy jól érezted magad. :D
Tanulásról meg annyit, hogy nem csak azért mentél ki, hogy tanulj. Ilyenkor a bulit kell előtérbe helyezni. xD Hiszen tanulni otthon is tudsz. xD

By Anonymous XT, at 08 June, 2009 00:18  

This comment has been removed by the author.

By Blogger Takato, at 09 June, 2009 22:15  

Uh, bocs, az előbb félrekommenteztem eggyel ^^" Mindenesetre ez utóbbi hétvégéről csak annyit akartam mondani, hogy az óvszeresnél szakadtam a röhögéstől XD muszáj lesz megnéznem, ha arra járok :DDD
Amúgy sztem nem feltétlen baj, hogy az egyetemi emberkék közül nincsenek annyira közeli haverjaid, ha egyébként vannak máshonnan jóbarátok, nem? ;)

By Blogger Takato, at 09 June, 2009 22:24  

Post a Comment