<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, April 13, 2009
Welcome party, komolyzene és vásárfia

Pénteken volt az újonnan jött diákok welcome partija, amire lementem, de mivel épp diétázom ezért nem ihattam... csak két pohár teát engedtem meg magamnak, imigyen nem maradtam hajnalig. Nem volt olyan nagy buli mint a mi welcome partink októberben, valamiért ezek az újak, akik majdnem mind ázsiaiak, csöndesebbek gondolom vagy nemtom. Találkoztam az új magyar sráccal, Bálinttal, aki az ELTE-n volt informatikus szakon eddig. Meg Lindával is, Mako barátnőjével, akit csak úgy leszólitottam, hogy hello, ugye te Linda vagy, Sofiitól sokat hallottam már rólad 8D De egész jól fogadta XD Egyikükkel se beszéltünk olyan nagyon sokat, mert én a régiekkel is ugye dumáltam, meg megismertem egykét új emberkét akik szimpatikusak voltak :) A képeken egyébként Katie meg Matt van, ők nem újak :)

Másnap keltem korán, mert Yuka (a hegedűs japán ismerősöm) megkért, hogy menjek ki Ikebukuroba és kalauzoljam el a sensei-jét az aznapi koncertjük helyszinére. A sensei egy magyar csellós pasi volt, a 100 tagú cigányzenekarral léptek fel régebben, már sokat járt Japánban, mesélt érdekes dolgokat hogy régebben miben voltak mások a japánok, meg ilyenek. Jófej volt, elpoénkodtunk, meghivott valami puccos partira velük este, de nem voltam kiöltözve és amúgy is fáradt voltam a buli után, szóval nem mentem. De megnéztem a koncertet, nagyon tetszett ^__^ Szeretem a komolyzenét élőben hallgatni, főleg ha ilyen jó darabokat játszanak :) Voltak a kedvenceim is, meg olyan is amit nem ismertem de kicsit könnyes lett a szemem mikor hallgattam... ezért szeretem a zenét :)

Vasárnap igyekeztem összeállitani az órarendemet, de erről majd akkor irok ha fix lesz, mert holnaptól kezdődik csak az egész. Valahogy várom is meg nem is hogy legyen már óra... ha van, akkor legalább elterelem a figyelmem más dolgokról, de ugyanakkor tanulni kell és én tudvalevőleg rettenetesen lusta vagyok XDDDD

Ma pedig elmentem Musashi-sakaiba, azzal a céllal hogy rövidgatyát veszek focizni (hosszúban meleg is van meg elszakad ha elesek). Hát, lett rövidgatya az igaz, de nem birtam ki hogy az Uniqlo-ban ne vegyek még egy lila kockás cuki kis rövidujjú blúzt, meg egy olyan fekete halászgatyát aminek a szára ilyen rohadt bő trapéz, szal kicsit szoknyaszerű... olyan kényelmes hogy az nem igaz :D Ezek után pedig hát nem a Claire's van a mozgólépcső mellett??? XD Volt egy sarok, ahol 500 yenért 5 db cuccot lehet venni, akármit... hát nem hagytam ki ezt a remek ajánlatot... gazdagodtam két szines nyaklánccal, egy sárga hajpánttal, egy gótos fülbevalóval és cuki hajcsatokkal :3 Aztán még megláttam hogy van olyan nyaklánc ami olyan cuki szivárványos mint amilyet én sokszor rajzolok :DDD nem biiirtam otthagyni... meg akkor már egy szines fülbevalót is vettem mellé XDDD *fails* amikor még egy hónap hátravan a következő JASSO-ig, én meg ilyeneket veszek... ááááááá xD


7 comments

7 Comments:

Tok jo cuccokat vettel (Claire's = WIN :D)! Es myah, tok jo hogy tudtal talizni Lindaval :D!! Azota irt nekem is, es mondta, hogy tok poen volt, mikor megtudta, hogy Te ismersz engem :D.

Sulival meg hajra!!

By Anonymous mako, at 14 April, 2009 01:48  

hát üdv ujra a tanulok között. :D XD Kitartás. :D
Wow jol bevárásoltál. :D XD :)
Jajj komolyzene...(L) Pachabel -Canonja volt? :) Nekem az a mindenkori fav. ^^

By Blogger Madam Hotelier, at 14 April, 2009 02:15  

Mondtam már h én is JASSO-t kapok és a drága egy hónapot késik? :)
És hogy itt is van Claire's a Uniqlo mellett? :D
És hogy itt is múlthéten volt welcome party? :D
Mennyi közös van bennünk... :D

By Blogger Kriszta, at 14 April, 2009 19:16  

Még csak most kezdődik a félév? Ezen meglepődtem, bár nem tudom miért, hiszen mikor te mentél, akkor is jóval később kezdődött, mint itt... szóval hülye vok. xD Mindegy.

Nagyon jó kis cuccokat vettél. :D Az a szivárványos nyaklánc meg oltári. :D Tök jó, hogy rátaláltál. :D

és öhm... Mi az a JASSO? ^^; bocs a tudatlanságomért, de tippem sincs, közben meg lehet, hogy tök egyértelmű...^^;

By Anonymous Xtea, at 15 April, 2009 04:15  

Egyébként hogy megy a diéta? :)
Xtea: Jasso az egy ösztöndijprogram, aminek egyedülálló tulajdonsága, h késve küldi a pénzecskét :) Jól mondom?

By Blogger Kriszta, at 19 April, 2009 10:59  

Mako: :DDD és nem mondta hogy weird vagyok? XD
Claires lehetne Mo-n is, sztem tök jó cuccok vannak :D

Évi: ööö nem volt, azt nem ismerem ^^; majd youtuben meglesem :D

Kriszta: jah, késik, tudom, Ami panaszkodott elég sokat már XDDD
claire's és uniqlo... ajjaj, akkor te is tudod hogy veszélyes kombináció :D amúgy van kedvenc boltod japánban?

Kriszti: igen, sajna csak most kezdődik, én inkább kezdeném hamarabb és nem főnék meg júliusban a tantermekben, de a japánok hülyék -_- amúgy igen, ahogy Kriszta is irja, a JASSO az az ösztöndij amit kapunk havonta ^^ azon élek XD

By Blogger Barbara A., at 19 April, 2009 14:03  

Kriszta: Értem. Köszönöm az infót. :D

Barbi: Hát, igen... Szerintem is jobb ha nyáron a nagy melegben nem kell a fülledt tantermekben ülni...

By Anonymous XT, at 25 April, 2009 23:58  

Post a Comment