<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Thursday, April 2, 2009
Tortaevő mennyország Harajukuban, és találkozás az egyetlen japán hegedűprimás hölggyel :D

Ilyet se gondoltam hogy van, de van... SÜTI (torta) tabehoudai! Tehát X pénzért 70 perced van arra hogy annyi sütit betömj a fejedbe amennyit birsz XD Plusz persze sokféle innivaló, fagyi, és még volt rendes kaja is, currys rizs, saláta meg ilyenek. Harajukuban van a hely egyébként, és Haru szülinapját ünneplendő gyűltünk össze hétfőn páran... Karen és Nikki londoni csoptársaink Haruval, a többi csaj meg most van vele együtt a Wasedán... az egyik csajnak mi Karennel nem birjuk a fejét (már találkoztunk vele) de a másik 2 egész aranyos volt :)

Én egész nap nem ettem direkt semmit... inditottam egy kis curryvel meg salátával, Karen is, a többiek egyből rávetették magukat a tortákra XDDD Nemtom ki járt jobban, de mi talán egy fokkal egészségesebbek voltunk :D Utána csak egy tányérnyi tortát tudtunk elfogyasztani ugyanis, mig a többiek repetáztak is. De hogy milyen jó volt úgy enni hogy télleg mindenféle süti, és áááá fincsi is volt a nagy része!!! A macchás-epres-habos süteményt mondjuk legközelebb kihagyom XD

Nikki és Haru

Karennel a normális fotó...

...majd a torz mutáns fej amit a radioaktivnak tűnő zöld lötty váltott ki XDD imádom ezt a képet XD

A romok

Utána purikuráztunk egyet - Harajukuban van egy "Purikura Mekka" nevű alagsori hely ami dugig van mindenféle purikura géppel, valami iszonyat tömeg volt... mozdulni alig lehetett, úgy álltunk sorba az egyik gépnél XD Miközben vártunk, észrevettük Karennel hogy némá, egyik sarokban idol cuccok vannak, és a PLAFONON itt pl épp KAT-TUN, Kame meg Jin poszter van... hogy várakozás közbe ne unatkozzunk vagy mi, gondolom? 8D Poén volt :D Még ha már nem is igazán hoz lázba ez az egész, valami nosztalgikus érzés mindig is megmarad majd, ebben biztos vagyok XD (jó persze ezzel nem azt mondom hogy Jint kirúgnám az ágyamból :P)

Másnap tunyultam otthon, aztán tegnap meg elmentem Chofuba, találkozni egy nővel aki Mixin keresett meg már régebben, és váltottunk pár üzenetet... kiderült, hogy hegedűművész, és nagyon szereti Magyarországot, illetve a cigányzenét, olyannyira hogy primásként is funkcionál :D Sztem tök érdekes, youtubeon találtam egy Fókusz részletet vele (LOL), nézzétek meg ha érdekel :D Bár ott "cigányprimás kislány"ként emlegetik, mikor egyáltalán nem kislány, de érdekes sztori sztem, a holland bankár primás is poén benne XD



Szóval taliztunk, beültünk okonomiyakit enni, aztán meg átmentünk egy kávézóba palacsintát enni... némi magyarosat XD Magyarul egyszerűbb témákról tök jól beszél szerintem, mármint nyilván nem hibátlanul meg ilyenek, de a kiejtése nagyon jó pl, és úgy tűnt értette a nagy részét annak amit én beszéltem neki, pedig én még eléggé hadarok is (najó, most próbáltam nem tenni XD). Több mint 3 órát dumáltunk, nagyrészt japánul de magyarul is azért, érdekes, kicsit fura nő :D Szimpatikus volt, biztos találkozunk még... jövő szombaton lesz egy koncertje, amire elmegyek... megkért hogy ha ráérek, akkor (persze nem ingyen) el tudnék-e menni Ikebukuroba és elkisérni a sensei-jét a koncertre, aki Magyarországról jön és hát eléggé béna és nem tud japánul... mivel cigányzenész ezért gondolom angolul se, gondolom aggódik érte... mondtam oké, úgyse lesz jobb dolgom, és a koncertet szivesen megnézném, szal ha fizeti az útiköltségeket... XD
Igazából lehet izé tőlem, de végülis fontos lehet a jövőm szempontjából a kapcsolatépités, anyám is ezt csinálná a helyemben, arra gondoltam :D És ha vkinek jó kapcsolatai vannak akkor az ő XD

Miután elköszöntem Yuka-santól, vettem egy 1kyuu kanji gyakorló könyvet... ismétlésnek kiváló, és még van kanji amit nem tudok azért hozzá, és ez a könyv még egész jónak tűnik a többihez képest... ha ezt megirtam, neki is állok XD ÉÉÉÉS..... a nagy hir.... KAPTAM CIPŐT!!!!!! *örömkönnyek* a 40-es lábamra LEHETETLEN női cipőt kapni itt... de szerencsére ez az egy fazon PONT ráillett (extra méretű egyébként... -_-) úgyhogy megvettem... nem volt olyan olcsó mint általában a cipők itt, de mivel azok közül úgyse kapok a lábamra... még mindig olcsóbb igy mintha kiküldené anyukám. És sztem kawaii kis darab ^o^

Nemsokára hanamiiii :D

11 comments

11 Comments:

Ezt a kanjis konyvet regen en is kivegeztem Japanban, natsukashii~. Ennel tobbet ugyse kell tudni 1kyuura kanjikbol, szoval hajra! :D
A cipohoz pedig gratula x3!

By Anonymous mako, at 02 April, 2009 22:27  

cuki a cipö bár én nem szeretem ezt a stilust. :) Maradok a tornacsuka vagy bakancs vagy sportcipönél esetleg a tangapapucsnál. :) XD
Hegedüüüüü (L) :) És jol teszed hogy épited a kapcsolatokat ugy kell azt. :)
És én is akarok tortát eni >_< XD :D

By Blogger Madam Hotelier, at 03 April, 2009 01:12  

Mako: dejó hogy ezt mondod, vhogy jó a tudat hogy neked ezzel sikerült :DDD ganbaruuu >_<

Évi: haha, nem is gondoltam hogy te felvennéd xD de nekem ez is teccik, meg a tornacipő is meg bakancs is, attól függ épp mi van rajtam XD egy piros Konzervet tervezek venni még mert az occsó itt :D
Gyere ki, eszünk együtt! :P

By Blogger Barbara A., at 03 April, 2009 03:33  

huuu én neonzöldet szeretnék..de itthon egy kisebb vagyon...szal lehet veszek egy fehéret 1000-ért és befestem neonzöldre.:D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 03 April, 2009 04:20  

Na jó, közben én is belenézegettem a blogodba :D Meglepödtem az egyik videon, a Gergöt én is ismerem :)
Ti most egy suliba jártok, egy helyen laktok? :) Bocsi h ennyit kérdezek :) Azért az nagyon kemény h 1kyu-s könyvre azt irod h ismételed belöle a kanjikat :D Nekem a 2kyu-s sem menne :D:D まだまだ…

By Blogger Kriszta, at 06 April, 2009 12:17  

Kriszta: wah, nem gondoltam hogy eljutsz ide, megtisztel ^___^ remélem találsz érdekes irást itt, bár szerintem annyira nem izgi az életem XDDD Gergő elsőben az évfolyamtársad volt, nem? :) Igen, ő is itt volt a Tokyo Gaidain, mert ő az 5 éves Monbushot kapta meg, szal áprilistól itt volt egy év felkészitőn, egy koliban is laktunk, jóba lettünk eléggé :) de aztán őt felvették a Toudaira, most már oda jár, nemrég költözött el :(
Amúgy az 1kyuus könyv az csak részben ismétlés, mint irtam, még van azért kanji amit nem tudok rá! Olyan 2-300 szerintem simán XD nem vagyok még olyan spiler mint egyes Makok XD (már ha ismered) :D Buknám én még azt, sztem XD
Neked meg biztos menni fog a 2kyuu, ahogy látom szorgalmasan tanulsz :))) 頑張って☆

By Blogger Barbara A., at 06 April, 2009 14:36  

Már megint ez a kishitüség :D Sztem igazán érdekes a blogod :)
Igen, egy évig egy csoportba jártunk, aztán elhuzott. Azt nem tudtam h 5 évre, azért az nem semmi... Te mióta vagy kint és meddig? Te is a monbusho-t kaptad meg? Nálunk még a legübermájerebb sem kapta meg az évfolyamon, ahhoz nagyon tudni kell vmit... Hát asszem a Gergö tud is :D
Azért picit irigykedem h Tokyoban vagy, kicsit több a látni való mint itt, Oitában, de persze nincs okom panaszra... Télen voltam Tokyoban, de 3 nap alatt (Disneyvel beleértve:D) nem sok mindenre volt idö :D De nagyon tetszett!! Nos, rólam annyit, hogy messze van még az a 2kyu, hiába értem meg h mit mondanak nekem, ha a papirt nem értem :D Sajnos nem vagyok olyan, aki le tud ülni az asztalhoz... de azért 頑張ってる:)

By Blogger Kriszta, at 07 April, 2009 00:33  

Nem, sajna nem monbushos vagyok :( a tanár aki beajánlott volna azt mondta hogy amire mi mehetnénk monbusho ahhoz 2 év tanulói jogviszony kell egyetemen, nekem meg csak 1 volt és ezért egy nálam kevésbé jó eredményű gyerek kapta meg, akinek egyébként se birtam a fejét XD de nembaj, JASSOt kapok legalább :) Amúgy én is október óta vagyok kinn, augusztusban megyek haza, ti is, ugye?

Hmmm igaz hogy Tokyoban sokmindent lehet csinálni, kár hogy én aközponttól elég messze lakom :( És Disneyben itt még nem is voltam XDDD egyszer persze meg kell ejtenem mielőtt hazamegyek, de valahogy taszit a hatalmas tömeg :( Párizsban voltam vagy 4x már és igazából többet áll sorba az ember mint amennyit élvezi a hullámvasutakat szal nemtom mennyire éri meg Tokyoban :/ Láttam ti mondjuk jól éreztétek magatokat, de télen nincsenek annyian...

By Blogger Barbara A., at 09 April, 2009 18:10  

Ha Disney-be akarsz menni, mindenképpen akkor menj, mikor esik 2 csepp esö, azt a japánok nem birják :) Amúgy tényleg nem voltak annyira vészesen sokan, biztos a tél miatt, nemrég voltam a Universal-ban, hát az nem volt túl élvezetes... nagyon sokat kellett sorban állni, azt én sem birom...
Te is JASSO vagy? :) Én is :D Kedves JASSO most egy hónapot késik, egyem a szivét...
Igen, aug-ban megyek haza. Te most akkor melyik suliba is jársz? :D

By Blogger Kriszta, at 09 April, 2009 19:22  

Az étterem naaagyon jóól hangzik. :D lol a zöld lötyis kép meg tényleg nagyon poén. xDD oltári. :)

Meglepődtem, hogy már nem vagy Kat-tun fan. Azért poén, hogy a plafonon voltak kiragasztva. :D

A prímás japán nő nagyon komoly. :D A kapcsolatépítés meg így van. Sosem tudni, mikor jön jól vki. xDDD milyen kis számító szuka vagyok. xDD de viccet félre téve tényleg így van.

A cipő meg tényleg tök ari. :3

By Anonymous XT, at 15 April, 2009 03:43  

Miért olyan meglepő hogy nem vagyok már fan? :D a zenéjüket attól még hallgatom ugyanúgy, azt követem, csak ők maguk nem érdekelnek igazán XD hiába, felnő az ember, 20 évesen már illik lassacskán talán :D persze más ettől még szeretheti, csak engem már más érdekel meg köt le :)

LOL dehogy vagy számitó XDDD (vagy akkor meg én is az vagyok :P) ha nem birnám a fejét akkor nem lennék vele kapcsolatban, de igy csak nyerhetek vele :P különben is, ő meg arra 'használ' engem hogy magyarul gyakoroljon szal...

By Blogger Barbara A., at 19 April, 2009 14:11  

Post a Comment