<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, April 3, 2009
Ride on a shooting star!

Nagyon jókedvem volt, bekeverődött ez a szám, úgyhogy firkáltam csoportos chibi képet x) Többen lemaradtak róla mert nem fértek ki, de ők úgyse olvassák a blogot szal mindegy XD Kivi vok ki lesz az aki nem ismeri fel magát... tudom, béna vok de ez nem a pontosságról szólt! Happy vagyok, haggyámá 8D



6 comments

6 Comments:

wááááá én megtaláltam magam!!!^^ MEg Patyit és Vikit is. :D a többieket nem ismerem asszem. :D Rajtad kivül. :D XD Téged is megtaláltalak. :) és a hajam ilyen. :D csak hátul van pöppetnyi copfom XD :D de elölröl nem látszik :D XD nagyon cuki amugy :D ^^ :D nekem tetszik a kép. :D olyan kis vidám tényleg. :) :hug:

By Blogger Madam Hotelier, at 03 April, 2009 04:16  

AAAAAAWWWWWWWWWWWW :DDDDDDDD vazze, há' ki más örülne annak a legjobban, ha ilyen heppppi vaaagy - há a neechaaaaaaaan *összeszorongat* 8D
Roller mindenki XDDD akkora a peace jel a kezemen, mint a Plutó, YEAH 8D
*imád*

By Anonymous neechan, at 03 April, 2009 09:08  

:DDD örülök hogy megtaláltátok magatokat XDDD meg hogy jó a frizura is :D

Viki: LOL külön hogy észrevetted hogy neked baznagy peace jeled van, én is azon röhögtem magamban hogy némá véletlen volt és mégis XDDD

By Blogger Barbara A., at 05 April, 2009 21:16  

Hát ez oltári ez a kép! :D No ezt jól megasszontam. xDD Mindegy, de nagyon tetszik. :D Nagyon happy, és ennek örülök. :)

Plusz pont, hogy Sephit is elrejtetted benne. xDDD :D

By Anonymous XT, at 15 April, 2009 03:48  

Awww, örülök hogy bejött a Sephi!!! :DD

By Blogger Barbara A., at 19 April, 2009 14:08  

*ölel*

By Anonymous XT, at 26 April, 2009 00:03  

Post a Comment