<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, April 26, 2009
Ismét egy kis helyzetjelentés :)

Nem tudom mennyire érdekel itt bárkit is részletesebben az hogy mit csinálunk órákon, tehát erről most nem irok, hanem szóljon ha vkit érdekel és majd akkor XD egyébként annyira nem érdekes szerintem... most inkább kiemelem az elmúlt hétben ami érdekes volt minimum számomra :P Eléggé hulla voltam egyébként végig megint, szerdán már nagyon elegem volt és elmentem egyedül karaokézni stresszlevezetni... nagyon hatékony volt szerencsére, sokkal jobb lett utána. Szeretek Avrilt orditani :3

Ma reggel elmentünk a közeli Ajinomoto focistadionba, mert körülötte bolhapiac volt meghirdetve. Én csak úgy kiváncsiságból gondoltam csatlakozom, meg hogy szocializáljak is kicsit, de VAZZE. De jól tettem! :D Megjegyezném, hogy tegnap egész nap ömlött az eső, borzalmasan lehangoló volt, ennek ellenére elmentem Kichijoujiba kicsit mászkálni meg kaját venni... nem voltam emelkedett hangulatban egyáltalán, focira se mentem reggel, mert előretették (csak aznap) reggel 8-ra XD amúgy is fájt a fejem, minek keljek olyan korán... fuj. Node ma reggel csodálatos napos szép idő fogadott, és a szél ugyan nagyon fújt, de kit érdekel. Öten mentünk - két olasz csaj, egy thai, és egy új ausztrál lány, akit tök jó hogy megismertem mert nagyon szimpi jó arc :)
Odaértünk, fizetni kellett 300 yent hogy bemehessünk, na mondom jól kinézünk... de aztán rájöttem hogy igy is kibecseszettül megérte!!! Árultak ott MINDENT amit el lehet képzelni... legtöbb volt a használt ruha és cipő, de volt csomó játék, elektronika, háztartási eszköz, MINDENFÉLE. És nem ám olyan gagyik mint otthon a bolhapiacokon, hogy undorodsz hozzáérni a cuccokhoz... teljesen jólszituált japánok árultak, röhejes potom összegekért, gondolom csak túl akartak adni a helyet foglaló cuccaikon, és csak plusz jó ha egy kis pénzt is keresnek, feltételezem. Vettem három felsőt, egyet 100, egyet 300, egyet pedig 450 yenért, de az utóbbi már a drágább kategória volt :D Persze alkudni is lehetett általában... egy 100 yenes, huggable méretű Rilakkuma plüssmacit 50ért vásároltam meg XD vettem volna még több plüsit is mert oooolyan cukik voltak, de hazavinni drága lenne szal inkább nem. Ammie viszont nagyon lol volt, vett, nem viccelek, egy kb méter magas mikiegér plüsit, egy kb félméteres Snoopyt, és egy picike micimackós plüss dobozt... fulladtunk rajta ahogy hurcolászta a baznagy plüssöket XDD merthogy vele meg az ausztrállal (Cindy) mászkáltunk körbe, az olaszok másfele mentek. Nagyon buli volt, majdnem 3 órát járkáltunk körbe (baznagy hely volt) és röhögtünk sokat... Cindy vett 100 yenért egy pár tök jó csizmát :D meg fölsőket is, gatyákat... nagyon durván megérte O_O május 10-én megint lesz, akkor ingyenes lesz bemenni is, szal megyünk, hehe :D

Aztán még mindig olyan szép idő volt, nem akartam a szobában rohadni, úgyhogy elmentem a koli mögötti parkba sétálni - felmentem a dombra, leültem egy sziklára, és ZEN voltam XDDDD meg felhivtam nagy jókedvemben J-t is, bár előtte vagy félórát gondolkodtam hogy mit is mondjak majd XD de örült nekem úgyhogy minden oké XD

Amúgy meg Nanase májusi koncijára nem kaptam már jegyet a hülye túlterhelt szerver miatt szombat reggel, na mindegy, Ancafe-ra úgyis megyek majd. Most pedig Simsezni megyek, mert végre hálaégnek lejött és be tudtam üzemelni (folyton fagyott meg minden baja volt, de úgy tűnik tegnap este sikerült megoldanom) XD
Képpel nemtok szolgálni mert Cindy csinált képeket rólunk ma, majd ha megkapom őket berakom :)

6 comments

6 Comments:

Yay, bolhapiac :D Egyszer en is voltam veletlenul egy ilyenen, bar az inkabb ruha kirakodovasar volt, es csupa leertekelt cucc volt, nagyon durvan olcson vettem felsoket o.o Tok jo, hogy focizol, a Nanase meg kar, de az Ancaferol majd tessek irni beszamolot mindenkeppen! Erdekel, milyen egy oshare live :D

By Anonymous mako, at 26 April, 2009 21:14  

An Cafeeeee (L) Jo nem szolok semmit igy hogy lesz Miyavi itt. :D XD
Jajj pont a minap agyaltam azon hogy megkérdezem töled a bolhapiacot mert láttam hogy minden honap nemtom már hanyadik vasárnapjain van nyitva és hogy volátl e már meg ilyenek...:D erre miost látom hogy irtad :D XD
Hát engem érdekel mit csináltok az orán. Vajon ti is csak ültök mint mi vagy azért nem? Ha nem akarod blogba megirni mailban is jo :)
És örülök hogy már jobb kedved van!!!^^ :) Tessék csak jobba szocializálodni ;)

By Blogger Madam Hotelier, at 27 April, 2009 00:45  

Wáá! Ez tök jóóó. :D Anita is meséli, mikor hasonlóan olcsón szereznek meg dolgokat hasonló vásárokon.
Én még sosem voltam bolha piacon. :P
Egyébként mizu J-vel?

By Anonymous xt, at 01 May, 2009 01:09  

"felmentem a dombra, leültem egy sziklára, és ZEN voltam"

Ezen kib'szott jót röhögtem :D:D:D
Mi Amival amikor fözünk, akkor használjuk ezt a kifejezést: na, zeneld oda a kaját a tányérra :D
Jófej csaj vagy:D

By Blogger Kriszta, at 01 May, 2009 12:36  

Mako: hát ez is kirakodóvásár-bolhapiac keverék igazából XD de nagyon jó volt télleg :D
És úgy látom mostmár Nanase és Ancafe beszámoló is fog születni!!! :D

Évi: ja, ne is, sztem Ancafe legközelebb útbaejti hazánkat is XD mondjuk tuti más hangulat otthon mint itt :D
Hm na jó majd irok az órákról akkor valamelyik következő bejegyzésben! :D

XT: hmmm pedig otthon is van sztem ilyesmi... csak mondjuk nem feltétlen ilyen jókat lehet venni az igaz :P
J-vel most az van, hogy mióta felhivtam ugye múlt héten, úgy érzem tényleg sikerült függetleniteni magam tőle :) szerdán ő hivott fel vmi zenei fesztiválról XD nagyon jo volt beszelni vele, de nem okozott mindenfele lelki nyavalyat mar, ezert talan kimondhatom h minden oké :)(mért váltok néha ékezetnélkülire?? XD fura)

Kriszta: ZEEEEN XDDDD milyen praktikus szó, sokmindenre használható 8D köszi XDDD

By Blogger Barbara A., at 01 May, 2009 18:20  

Értem. *ölel* Remélem, hogy így is marad. :) Mármint, nagyon jó, hogy már nem bánt a dolog. Nem jó, ha az ember folyton emészti magát. :(

nem gond, ékezet nélkül is értelek. :D Anita emailjeit csak úgy olvasom. :P szal be vagyok rá edzve xD már fel sem tűnik, ha nincs ékezet, csak ha számít a szónál az ékezet milyensége. xD

By Anonymous xt, at 09 May, 2009 01:13  

Post a Comment