<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, April 7, 2009
Hanami Uenoban - 2. felvonás

Ma olyan szépséges idő volt, hogy Ezgivel elmentem megint Uenoba sakurát nézni :D Miért is ne... most körbesétáltunk szal nem piknik volt, de hát ez tényleg csodálatos *.* Talán pont azért olyan nagy szám, mert alig 1-2 hétig élvezhetjük ilyen teljes pompában a fákat... sajnos azt nem tudtam se lefotózni, se videón nem látszik, hogy hullanak lefelé a szirmok, mint a hópelyhek... annyira jóóó! Jó volt Ezgivel megint eldumálni, és ez a szép idő amúgy is jókedvet csinál még nekem is :)






Látható hogy van élet ilyenkor, rohadt sokan vannak kinn még hétköznap is, turistát is rengeteget láttunk. És nem birtam betelni a fehérséggel :) Bár én igazából pink sakurára utaztam, azt hittem sokkal több van olyanból, ezért kicsit csalódás volt hogy mind fehér itt a környéken is meg amerre csak voltam XD

Volt csomó kisgyerek is, hát azokat fotóztam volna mint állat csak ugye pofátlanság azért XDDD párat sikerült sutyiban fotóznom, egyet ide is berakok társaimnak az ázsiai kisgyermekimádatban 8DD Kár hogy a fény nem előnyösebb ezen a képen mondjuk, mert sztem jól sikerült amúgy (hála a kisfiúnak :3)




Volt több attrakció is, mint a fenti zsonglőrbácsi, egész hosszú kis show-t nyomott le mindenféle eszközzel - én ezt vettem fel, az elején ront de utána 5 labdával nyomja, sőt a videót miután abbahagytam, HÉT labdával! Tapsoltak neki rendesen O_O


Aztán VÉGRE az állatkert bejárata előtt kiszúrtam EGY azaz EGY darab magányosan álló PINK sakurás fát!!! :D Gyorsan fotóztam is csomót XD Többen is kipécézték, mert alig birtam úgy fotózni hogy ne lógjon bele vki XD Gondolom ritkaság a pink fajta... kár :)

Aztán ettünk egy fagyit, dumáltunk az uenoi állomás előtti keritésen üldögélve, majd hazajöttünk, közben találkoztunk Katie-vel, egy hongkongi csajjal akivel kanjiórán lettünk jóba, jó volt beszélgetni kicsit, már rég láttam :) Most jókedvem van, bár már kopik lefelé igy hogy lement a nap és szembe kell néznem a való élettel XDDD *dirr*

5 comments

5 Comments:

nem is gondoltam volna hogy ritkaság a pink sakura...O_O Ez gáz. XD A füvészben nemtom hány pink van...4 vagy 5, és van halvány rozsaszin meg fehér is de ugynolyan us virágu mint a pink. :) meg asszem van egy sötét pink majdnem bordo... :D
Jajj de ezek a fák meg a hangulat meg a sok nép..:D meg a zene...és a pasi tök ügyes volt.O_O én egy labdát se tudok elkapni...XD
ÉÉÉÉÉéééésss FAGYIT AKaROK ÉN IS!!!!! :D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 07 April, 2009 23:41  

Zsonglör csávó nem volt semmi... csatlaozom az elöttem szólóhoz, jó ha egy labdát meg tudok a kezemben tartani :)
Egyébként én nem voltam Hanami-n, ha minden igaz, vasárnap megyek, de itt már elkezdett hullani... de sztem igy is szép, mintha esne a hó, csak meleg van :)

By Blogger Kriszta, at 09 April, 2009 19:18  

*____* Ezek a fák ooolyan gyönyörűek! Én is mindig figyelem ilyenkor, mikor kezdenek virágzani a nemtom milyen fák. xDD valszeg azok is cseresznyevirágok.. nemtom, mindegy, de nálunk több rózsaszínűt látni, mint fehéret. Bár gondolom a két fa nem detto ugyanaz.. vagy nemtom. mindegy. xDD A lényeg, hogy nekem kell egy olyan fa! *___* Feltétlen rózsaszínben. xDD Mert az szebb. =P

A zsonglőrös pasas meg nagyszerű volt. :D Főleg, ahogy pörgött magakörül, a labdák meg az égben, ő meg simán elkapta, még akkor is, mikor a labdát a homlokán egyensúlyozta. :D

By Anonymous xtea, at 15 April, 2009 04:09  

Évi: pedig ritkaság :((( lobbizni kéne hogy ültessenek többet,szebb mint a fehér xD

Kriszta: igaz, az is szép ahogy hullik a szirom *_* hanamit kéne szervezni otthon is sztem, tök buli :D

Kriszti: jaja, mindenki azt mondja több otthon a rózsaszin, de nem is baj az... de sztem ugyanaz a kettő fajta, mármint cseresznyefa az is, csak... nemtom mért más a szine :D

By Blogger Barbara A., at 19 April, 2009 14:07  

Mikor mondtam anyukámnak, ő egyből azt mondta, hogy hát a cseresznye fának fehér a virága. Nos, ő biztosan jobban ért ehhez, mint én.
Amúgy, ami nálunk van az nem vmi dísz fa? No, mindegy. nem értek hozzá... ^^;

By Anonymous xtea, at 26 April, 2009 00:01  

Post a Comment