<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, April 5, 2009
Hanami - sakuravirágzás

Tegnap az Ueno parkban voltam megcsodálni a virágzó sakurákat, az Aikawa Nanase fanclubos emberkékkel XD Néztem nagyot, hogy azalatt a kb 2 nap alatt amig nem voltam kinn csak estefelé, és nem láttam a fákat, mennyire kinyiltak a virágok :O Még aggódtam is kicsit előtte a héten, hogy hát még nem nyiltak ki teljesen, milyen hanami lesz igy, de szerencsére a japánok jobban tudták, mert szombatra már csodálatos látvány fogadott *_* Mondjuk EMBERTELEN tömeg volt... de a klubfőnök már reggeltől foglalt helyet :3 Először csak 5-en voltunk, de aztán jöttek még pasik, aztán elment pár, jöttek mások, szal egy kép sincs amin mindenki együtt rajta van, de lényegtelen XD Tulképp aggódtam hogy nem érzem majd jól magam, mert már mindenki ismerte ott egymást, én meg még csak egyszer találkoztam párukkal, de végülis nem volt rossz :) Mondjuk sokat nem beszéltem, mert én nem igazán érdekeltem Natsumin kivül senkit, az újonnan jöttek azok se kérdeztek semmit, mintha totál nem lett volna érdekes nekik hogy egy random gaijin is ott piknikezik velük... o_o nemtom én forditott esetben biztos kérdezgettem volna őket, de a japán fiúk ez is bizonyitja hogy csak magukkal vannak elfoglalva XD Csak a napszemcsis csávóval dumáltam mielőtt a többiek megérkeztek, mert ő jófej, múltkor is az volt XD Bár vele is néha azért volt nehéz mert ő nem kérdezett nagyon rólam semmit, én meg nem mertem úgy már... mivan ha félreérti vagy nemtom XD Japánban bármi megeshet XDDD

Natsumi és Miki (akik kiderült hogy nemrég óta járnak :D érdekes, mert eskü korábban még átfutott az agyamon hogy mi van ha XD)

Majdnem mindenki nickkel mutatkozott be, mindenesetre jobbról a 2. gyerek szimpi volt, csak messze ült és nem tudtam beszélgetni vele feltűnés nélkül sajnos XD


Natsumi csinálta a dobozos főttkajákat... mmmm fincsi volt! Alkohol is fogyott xD





Féligmeddig csopkép :D

Aztán hazafele meg fotóztam a koli előtti fasorokat, mert már azok is full fehérek... tök szép!!! :) Azt sajnáltam, hogy nem sétáltunk az egész Ueno parkban, hanem csak egy kisebb részében, közelebb az állomáshoz... de lehet hogy jövő héten visszamegyek, egyedül vagy talán Ezgivel, nemtom még... jó lenne :)

4 comments

4 Comments:

nyüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüssszzzz!!!Hozza haza magaddal nekem egy fát. :D Jo tudom itthon is lehet venni a füvészkertben...apropo ott 7-töl van hanami fesztivál...hmmm...tavaly voltam csak ugy meglesni a fákat nem fesztiválon...XD Jajj de nagyon szépek a fák ^^ És mellesleg a három fös csopiképen még ott az elején, a szemcsis emberke ö nem lány? vagy csak már megint emgtévesztenek az ösztönök...XD XD :D
jo sok kaját vittetek. ^^ erröl jut eszembe hogy meg is éheztem. XD :D

By Blogger Madam Hotelier, at 06 April, 2009 03:05  

Igen hallottam hogy volt hanami feszt, nem mentél el?
Fát meg viszeeeek xDDD bár otthon is ha sok cseresznyefát ültetnének egymás mellé akkor ugyanilyen lenne a látvány, csak senkinek se jut eszébe mert hülyék a magyarok XDDD

amúgy nem tévesztenek meg az ösztöneid, tényleg lány a szemcsis XD de attól még járhatnak :P

By Blogger Barbara A., at 06 April, 2009 14:31  

oké akkor jol láttam. XD És ah járhatnak csak meglepö...:D Pasikná ugyanigy meglepödnék...XD :D
Hát tavaly ugy volt hogy késöbb mentem asszem mint ahogy megtudtam hogy festivál van...szal mire megtudtam véget ért...de elvileg holnap megyünk csoptársammal füvészkertbe hanamizni...bár ki tudja hogy lesz még...:D

By Blogger Madam Hotelier, at 07 April, 2009 00:25  

Csodálatos! *____* Olyan széépek. :)

By Anonymous XT, at 15 April, 2009 03:58  

Post a Comment