<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, April 5, 2009
"Anatomy"

Nem tudom kit érdekel, de azért leirom a gondolataimat... hmm. Azt hiszem, ez a kép méltón pályázhatna a "kép, amivel Barbi eddig életében a legtöbb időt töltötte" cimre... XD No persze nem folyamatosan ennyit, hanem úgy értendő hogy hát már több mint egy hónapja elkezdtem rajzolni, de aztán vhogy csak kis lépésenként sikerült mindent berajzolni meg kiszinezni... csak ma fejeztem be teljesen, és még igy is úgy érzem hogy valami hiányzik :S Az ihletés elvileg az "anatómia" kulcsszó volt, tehát próbáltam ilyesmi átvitt értelmet belevinni, de igazából elég nehéz volt... meg vhogy nemtom... ez a kép már magam se tudom, mit jelent számomra (ez ritka XD) mert sok minden történt azalatt az egy hónap alatt ami befolyásolta a hangulatom nagyban, és igy egy kicsit ilyen összevissza lett... meg még sosem kevertem ennyit a Copicos és a vizfestékes szinezésemet, nem tudom mennyire tetszik nekem ez xD Amúgy meg tudom, a száj el van kissé csúszva, csak kihúzás után vettem észre :( mentségemre váljon, hogy maga a papir A3 és A2 méret között van valahol, és megfelelő méretű rajztábla hiányában amit függőlegesen maga elé tehet az ember, ilyen nagy méretnél már nehezebb arányosan rajzolni ha csak úgy előtted van az asztalon a lap :S Na mindegy.
Eszembe jutott, hogy csinálnék egy ugyanekkora kiegészitő képet hozzá, tehát hogy 2 részes lenne, és amikor kirakják (eltolták április végére a kiállitást egyébként) akkor amit rajzolnék még, az efölött lenne, és a kettő egy összefüggő képet alkotna. Nem tudom megcsinálom-e, kéne valami hangulati beállitottság, valami löket hogy nekifogjak... és az nem rajtam múlik *dirr*

1 comments

1 Comments:

Ez a kép irtó jó. De DAn már kommentáltam :3 Úgyhogy nem ismétlem önmagam. ^^ Tök jó, hogy felkértek erre. :)

By Anonymous XT, at 15 April, 2009 03:53  

Post a Comment