<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, March 16, 2009
Házi állatkert, yukaták és a japán vendégszeretet Maebashiban

Nos ilyen élményem sem volt még, de tök jó volt... kár hogy ilyen rövid. "Enyhe" egoizmus következik (ergo kb a fele képen ÉN vagyok :D) de mentségemre váljon hogy még sose volt rajtam yukata és amúgy se úgy nézek ki mint saját magam benne XD Szóval akinél voltam az egy Ayano nevű barátnőm, Maebashiban, ami Gunma prefektúra fővárosa. Ehhez képest viccesen nincs direkt járat oda Tokyoból XD én ráadásul a hülye internetes útvonaltervnek köszönhetően (amiben megbiztam hogy a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldást kinálja) 3 és fél órát utaztam odafelé szombat reggel, úgy hogy Tama - Musashisakai - Kanda - Ueno - Takasaki - Maebashi. Namost mint visszafelé kiderült, elég lett volna Shinjukuig bemennem, ahonnan van special express gyorsvonat Takasakiba, és ugyanannyiba kerül!!! Én meg sikeresen elcsesztem egy csomó pénzt a Shinjuku - Kanda -Ueno útvonalra, mivel a Chuo-sen és a Yamanote-sen se épp olcsó T_T na mindegy. Odaértem 11-re (fél 7kor keltem, 3 óra alvással), mivel aznap semmit nem ettem még, becuppantunk ebédelni egy fincsi omuraisu helyre Ayanoval, utána meg mászkáltunk a tök kúlos és megjegyzem OLCSÓ bevásárlóközpontban, ilyen lehetne Tokyoban is dammit... vettem egy lila cuki fölsőt 680 yenért és egy nyakláncot 250ért, de majdnem vettem még több cuccot is csak nem volt kp nálam elég XD talán jobb is *dirr*

Ilyesmifélén van megcsinálva a hely, de vannak nagy terek is persze... mi leültünk egy vizesés mellé pihenni, aztán néztek a járókelők hogy mit fotóz a külföldi XD amúgy mikor vártam Ayanot az állomáson akkor elment mellettem egy srác az anyjával és hallottam hogy ilyen enyhén undorodó hangon a srác mondta az anyjának hogy "gaijin..." én meg magamban gondoltam hogy ja az vagyok, te meg kénytelen leszel tűrni :P

Aztán purikurázni mentünk, de elsőre kifogtunk egyet ami elég nyomikat csinált és nem lettek olyan jók XD ezért Ayano kitalálta hogy akkor csináljunk még egy sorozatot *dirr* mivel a szülinapja volt, nem akartam ellenkezni, úgyhogy csináltunk is, az már jobb lett XD kivéve a tényet hogy furán kiemelte a szememet a képeken o_O ehhehe. Amúgy némá, egész jó ez a Vistás MSPaint, mert ezeket abban raktam össze egymás mellé, és jpg-ben mentette el, ilyen minőségben! Ez már azért valami XD (nincs Photoshopom T_T nekem a 7-es kell, tökéletes volt az, csak otthon van a serial numberem egy CDn vhol, csak úgy átrakni nem tudom a másik laptopról :S)

Aztán eljött értünk kocsival Ayano anyukája, és elmentünk a prefektúra fő adminisztrációs épületébe (nemtom magyarul) mert ott volt ilyen kilátó a tetőről Maebashira. Nemtom, tudom hogy csak egy baznagy város meg nem különösebben szép, de úgy szeretem az ilyen kilátásokat valamiért! *__* a távolban látszottak a hegyek is, és épp ment le a nap úgyhogy nyugat felé sárgás volt minden... :)

Hazafelé a kocsiban eszébe jutott az anyukának meg Ayanonak hogy mivel a nagymama kimonó készitő és öltöztető volt, ezért ugorjunk be hozzá egy yukatáért kölcsön hogy felvehessem XD én nem győztem mondani hogy ugyan, milyen ez már, meg amúgy se 2 perc az a művelet (és már este 6 óra volt csak akkor) meg hát tényleg... de mondták hogy ha már ott vagyok akkor ezt kell XD úgyhogy bementünk a 80 éves nénihez, aki nem tűnt nagyon zavartnak, hanem tárgyilagosan elém tette a régebben vendég esetén kötelező zöldteát és senbei-t (ilyen kekszféle), és felmentek az anyukával yukatát keresni... hiába, kb 10 centivel magasabb vagyok az átlag japán nőnél (Ayanonál 15tel XD), de végül találtak egyet aminek csak az ujja volt kissé rövidebb a kelleténél, majd a képeken látszik XD; mi addig elvoltunk a cicával, Mikannal, aki rohadt fluffy és cuki volt, csak épp leszart minket XDDD

A nagyi ezek után rámtukmált 6 db kézzel himzett poháralátétet meg még egy anyag zsebkendőt is... hiába mondtam hogy dehát NEM KELL meg igazán ne, mivel még én törtem be egyelőre a lakásába elkérni az ő yukatáját... de hajtogatta hogy oki ni nasaranaide kudasai o_o; ... ki ni shita kedo, otthagyni is bunkóság lett volna... utálom az ilyen helyzeteket -_-

Hazaérve Ayanoékhoz, tipikus japán lakás volt, aranyos kis otthonos (nekem legalábbis), a nappali közepén kotatsuval! *_* ott ültünk majdnem végig, vacsinál is, meg reggel is milyen jó volt beülni a jó melegbe XD Vacsi előtt elvoltunk csak úgy, Ayano most volt Magyarországon 2 hétre a fogadó családjánál és hozott csomó csokit... ettem kekszes-sárgabarackos Bocit, wááá hát azt IMÁDOM és rohadt rég ettem *O* Játszottunk Jackkel is (Jack Sparrow után lett elnevezve XDDD) aki tacskó, olyan amilyet Ami szeretne ha nem tévedek? Csak 5 hónapos kiskutya volt, ááá annyira kis cuki pedig én nem szeretem a tacskókat... meg volt kis papagáj is, meg vmi halak.


Vacsorára volt nikujaga, sashimi meg yakitori... azon mondjuk meglepődtem hogy noha Ayano szülinapja volt aznap, nem is volt torta meg semmi o_o azt nehéz elképzelnem hogy azért nem mert én ott voltam :S bár kitudja XD

No aztán este 10 után mondta anyuka hogy akkor vegyük fel a yukatát XD sikerült is kb 20 perc alatt feladni rám neki, aztán még a hajamat is megcsinálta Ayano húga... lehetett volna egy kicsit igényesebb, pl elöl nem kellett volna oda az a haj, de mentségére mondva, a hajam minden csak nem ideális egy yukatás frizurához, mivel nagyon hosszú, és nincs frufrum XD azért egész jól megcsinálta végülis, meg kaptam cuki diszeket a hajamba :D oszt néztem utána a tükörben hogy wooow, és igyekeztem nem feltűnően pattogni XD (sikerült, de nehezen xD) Úgyhogy most jöjjenek az EGO képek 8D sajna kaki volt a világitás meg kicsit elmosódott némelyik... Ayano nem vmi jó fotós, na mindegy XD






Wii de várom hogy nyáron menjünk matsurira és megint felvegyek egyet :3 Ami hallod, neked is fel kéne azé próbálni már azt a lilát amit Mako hozott neked... vigyed Japánba és majd vki biztos segit felvenni!!! mert már nagyon megnéznélek benne :)
Miután levettem a yukatát, megmutatták nekem Ayano seijinshikis kimonóját, ami állitólag 1 millió yent ér, de érne 2t is ha nem a nagymamája csinálta volna ingyen X_X (az obit mondjuk örökölte a nagyitól aki a saját seijinshikijén horda még). Kapargattam az állam a földről XD De olyan gyönyörű volt... még ha nagyon nehéz is a sok anyag és fárasztó hordani XD
Utána éjfél körül zuhanyoztam - a kád nagyon csábitó volt de nem akartam ott bealudni, inkább ágyban. *dirr* Másnap 8kor keltünk, reggeli volt rizs, tojás, nikujaga maradék, finom volt és ebédet se kellett ennem mivel jól megteltem vele :D Sajnos nem éreztem túl jól magam aznap, nagyon fájt a fejem... de ma már jobb szerencsére, megyek is folytatom a csodás rajzomat a mini kiállitásra ami lesz áprilisban :D

4 comments

4 Comments:

Yay, vegre! Barbi yukataban! Tok szep vagy benne! <3 Hallod, ha veszel magadnak nyarra yukatat (ajanlom a Honey's markat, baromi szepek vannak *_*), mindenkepp ilyen sotetebb alapszint vegyel magadnak, szerintem ez rohadt jol all Neked (foleg a hajad miatt, bar ha addigra szokere akarod festeni, lehet hogy jobb ha megis inkabb vilagos a yukata is).

Az Amis kommenttel pedig egyetertek, en is latni akarom Amit benne (ha mar levadasztam Neki a lila yukatat xD). Amugy mekkora lenne mar egyszer kint harman yukataban fotozkodni... na majd nyaron, hatha tudunk talizni :D

By Anonymous Anonymous, at 17 March, 2009 00:44  

wiiiiii de szééééép!!Mármint te a yukatában meg a yukata anyaga...jajj ezek am inták. Elöször mikor melátam Emma Ai jutott eszembe a hellg girl-böl de aztán rájöttem nem nagyon hasonlit a minta max annyiban hogy sötét alapon szines minta van :XD: :D De nagyon szééép :) ^^

By Blogger Madam Hotelier, at 17 March, 2009 03:06  

ANNYIRA SZÉP VAGY EBBEN A SÖTÉT YUKATÁBAN!!!!

*_______________________________*
omgggggggggggggggggg *ad rózsát*

nagyon jól áll! :) Mééééég ilyen képet sokat, vegyél majd magadnak nyáron mindenképp egyet!
Tényleg nagyon szuperul áll.
És a színei is nagyon passzolnak hozzád, meg a nagyobb minták a yukatán. Vhogy úgy összképileg tök szép és harmonikus. :33333

Örülök, hogy jól érezted magad ott amúgy. ^_^

ÉS WÁÁÁÁÁÁ OLYAN KUTYÁT AKAROK IGEN, MEGHALTAM A KJÚTTÓL MOST OMGGGGGggggg *____________*...

By Anonymous Anonymous, at 17 March, 2009 07:23  

Wááááá! :D Írtó jól áll az a yukata. :D Nagyon jók a képek. :)
És örülök, hogy jól érezted magad. ^^ Ayano nagyon aranyos a képeken egyébként. :D
A nagyi is biztosan az volt, az alapján, amit leírtál róla annak kell lennie. :D

By Anonymous Anonymous, at 24 March, 2009 03:42  

Post a Comment