<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, March 29, 2009
Aoi hirtelen látogatása - Yokohama és Odaiba

Itt volt Aoi Osakából múlt hétvégén (jesszus, már egy hete... ijesztő hogy milyen hamar elmegy az idő!!!), az ágyamban aludt - kissé szűkös volt dehát istenem - és csomót röhögtünk, tök jó volt :) Elmentünk szombaton Yokohamába, ahol St Patricks Day Parade volt, ez egy ir ünnep igy hát sok zöld, lóhere és ir zászló volt XD Este Gergő átjött a szobámba baromkodni hajnalig, a videó innen van, sok értelme nincs és ne is kérdezzétek, csak sztem vicces mert annyira hülyeség XD Másnap pedig Odaibába mentünk, ami hirhedten egy randihely tehát álmodoztam kicsit főleg este a gyönyörű fények miatt, hogy milyen jó lenne eccer ide visszajönni randira is 8D A Rainbow Bridge, plusz mini Szabadság-szobor plusz Tokyo Tower a háttérben, áááááá annyira szép volt este!!! Sokat irni nincs most kedvem viszont szal bocsi de ezek után csak képek következnek...
Vasárnap óta megint el van szállva a fejem, tudom hogy nem kéne és baromság, de tavasz van és túl szép minden szinte hogy igaz legyen XD Illetve lesz még szebb is sokkal ha minden jól megy, de erre még nem fizetnék be mert engem ismerve úgyse úgy van valami ahogy tervezem vagy várom -_- Na mindegy. Egyelőre jókedvem van, aztán majd elválik :3 Csináltam amúgy a héten még mást is, pl találkoztam Haruval akit október óta nem láttam de ugyanúgy folytattuk mint régen, 3 órát dumáltunk vacsoránál, purikuráztunk és sajnos addigra már késő lett, de holnap megint látom, egy torta tabehoudaiban Harajukuban, a szülinapját ünneplendő :D Karen is jön meg még egy csaj akit rég láttam, tanoshimi! Na megyek álmodozni szépeket az ágyikómba *fails*
Ja és Aminak is lett szép új blogja a japán útjához úgyhogy hozzáadom a linkekhez oldalt, remélem nem gond! :)



















4 comments

4 Comments:

Nyahh eljutottam odáig hogy irjak...:)
AAaaaa az az édesség...a nyálam is kifolyik az asztalra XD
Jajjj meg ahogy ömmm Gergö (asszem igy hivjék a magyar srácot...ahh a névmemoriám) szal mikor ö mondja hogy baka....jajjj az nagyon vicces :)
És az a hely ahol voltatok tényleg randihely...olyan mint a "talizzunk a westendben a vizesésnél"...olyan tipikus, de ez legalább megéri :) És szép ^^

By Blogger Madam Hotelier, at 01 April, 2009 19:33  

Ugye h milyen randihely?? XD csak sztem jobb és szebb mint a westend vizesése ha engemkérdezel... :P nincs plázapicsa se :D
Igen, Gergő XD készült még hülye videó róla de nem raktam fel mert másnak úgyse vicces aki nem ismeri XD de nagyon elvoltunk :D

By Blogger Barbara A., at 03 April, 2009 03:38  

A kajától csorgott a nyálam rendesen. xD
Viszont még mindig nem értem mire jók a műanyagból készült étel csodák... azonkívül, hogy ezt a folyamatot, amit a képeid kiváltottak belőlem elindítsák. xDD

Átugrottál New Yorkba? xDD azért vicces, hogy mini szabadság szobor van ott. ahogy az is, hogy miért tartanak meg egy ír ünnepet...
No, de mindegy. Az a spániel irtó cuki. :3

By Anonymous Xtea, at 15 April, 2009 03:26  

XDDDDDDDDDDDDD hát arra jó hogy lásd mit akarsz enni mielőtt bemész... becsalogat! Engem sokszor csábitott el a fagyikehely látványa XDDD

Jah, az ir ünneppel én se tom mit akartak, sztem ezek örülnek ha bármi alkalmuk van inni meg partizni XDDD japánok :D

By Blogger Barbara A., at 19 April, 2009 14:09  

Post a Comment