<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, February 18, 2009
Vizsgák LETUDVA!



Magam sem tudtam volna jobban kifejezni

Egyébkénnt áááá el se tudom mondani mennyire meg vagyok könnyebbülve, noha még fel se fogtam igazán, hogy most aztán másfél hónapig PUNNYADÁÁÁS!!! Aktív punnyadás természetesen, ha ez létezhet, de nem lesz óra és ez a lényeg! :D Bár egy kis meló bejátszik de az csak jó nekem... az ELC-s munka keretében szövegeket kell írnom mindenféléről a diákoknak olvasási gyakorlathoz, és ezekért úgy van hogy ha egy rövidet írok meg (kb 400 szó) akkor kapok 3000 yent érte, 5-600 szóért 4000, és 7-800 5000 :D Eddig 3 rövidet kértek hogy írjak, úgyhogy már egész jól állok, plusz az órabérem is hozzájön még természetesen. Persze, valakinek ez nem sok pénz, de nekem tök jó, meg aki a kicsit nem becsüli... :) Különben is azt hittem eddig hogy ezeket tök ingyen kell írogatnom nekik XD Azonkívül szereztem egy ideiglenes társalgási baitot is, 4 alkalommal fogok 2 órára találkozni egy orosz szakos csajjal aki áprilisban megy dolgozni és előtte fel akarja frissíteni az angolját. Ez is 1000/óra de nagyon aranyos csaj *.* tegnap volt az első alkalom, és olyan cuki, ráadásul jól elbeszélgettünk :) Mondta hogy szeretne meghívni vacsorára magához egyszer :D

Hétfőn megvolt a kanji vizsga, az nagyon jól sikerült, köszönöm édesanyámnak és édesapámnak a jó memóriagéneket és az ipodomnak hogy tartotta bennem a zenével a lelket XD Eredmény pénteken. Tegnap meg a sougou nihongo volt, amire én hétfő estig egy betűt se tanultam... emiatt fostam hogy hát ez nagyon gáz lesz... mert hát mégiscsak 4 hónap anyaga, 12 fejezet a könyvből válogatott ínyenc szövegekkel mindenféle dologról amik amúgy senkit se érdekelnek XD A nyelvtanokat azért kiírogattam és azok mentek nagyjából, de addigra meg már éjfél múlt mire azzal kész lettem úgyhogy csak kínlódva átolvastam párat a szövegekből a könyvben hogy legyen valami fogalmam róla hogy miről szólnak egyáltalán, és bedőltem fél 3kor az ágyba. Felkeltem reggel 8kor, hogy na akkor mégiscsak még igyekszem valamit alkotni vizsga előtt, de nem sok értelme volt. Mindegy, az esélytelenek nyugalmával beültem vizsgázni...
... és olyan pofátlanul könnyű volt az egész, hogy majdnem felpattantam örömömben XDDDD Nem azért volt könnyű mert én olyan okos vagyok, hanem azért mert egyszerűen a tanár nem kérdezett nehezeket XDDDD Ahol meg írni kellett magamtól mondatokat a nyelvtanokkal, az azért volt oké mert azt legalább megtanultam :D
Utána meg nyelvtanórán visszakaptam a vizsgám, az is jó lett, úgyhogy rohadtul virult a fejem :D
Aztán ugye találkoztam a fent említett csajjal, és nagy örömömben beruháztam egy olcsó 5 méteres nagyon vékony internetkábelbe, úgyhogy végre az ágyamon ülve is tudok gépezni, waiwai~ az élet apró örömei. Végre nem fagyik le a lábam meg a medencém...

Ja és azt nem írtam még pedig akartam, hogy megyek március 12-én 2 napra Gunmába, egy Ayano nevű lányhoz akivel pár éve neten ismerkedtem meg már nem is emlékszem hogyan XD Magyarországon volt cserediák egy évig 2007-ben, és padlóztam mikor meghallottam először hogy milyen jól beszél magyarul, egy év után, úgy hogy előtte semmit nem tudott... riszpekt. Na és még sose találkoztunk élőben, de most meghívott magukhoz hogy megismerhessem milyen egy eredeti japán házban lenni, tök aranyos tőle *__* Több napra is hívott, de mondtam hogy hát nem akarok zavarni, meg utána beordított az anyja neki hogy az öccsének 10-11én van felvételije úgyhogy akkor nem tudok menni, 14-e után meg Ayano már megy Amerikába egyetemre. De ezt is várom már, nagyon kedves telefonba meg neten is :)

Hoppá, rohannom kell mert elkések a vacsoráról! :O

3 comments

3 Comments:

tyüüü jo gyorsan letudtad a vizsgákat. :) gratula. :) de el se tudod képzelni milyen szar esz ilyen sok szünet után ujrakezdeni a sulit XD De ez most nem lényeg. :) Remélem jo lesz majd a csajszikkal. :) Mindkettövel. :D

By Blogger Madam Hotelier, at 18 February, 2009 20:14  

hehe, igen, 2 hét se volt... minek is bonyolítani, végülis :P
amúgy annyira nem lesz szar szerintem, mert nyáron úgy volt hogy NÉGY hónapot voltam otthon (június 3-október 2) és túléltem XDDD jó mondjuk szívesen döglöttem volna még otthon azért :D de itt azért más, meg amúgy se lesz idén nyári szünetem csak kb másfél hónap :S

By Blogger Barbara A., at 20 February, 2009 20:05  

Tök jó, hogy pénzt keresel. :D
Meg, hogy ennyi volt a vizsgákból. És tök jó, hogy ilyen mázlid volt azzal a vizsgával. :D

By Anonymous Anonymous, at 23 February, 2009 06:42  

Post a Comment