<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, February 14, 2009
Vizsgák és Valentin-nap

NA új dizájn van. Nem ezt akartam, hanem egy ultracuki szivárványosat, de órákat vacakoltam vele tegnap, és nem tudtam mégse megcsinálni hogy ne legyen az egész elcsúszva. Úgyhogy találtam egy egyszerűbb kódolásút, és átalakítottam a menüt is meg a headert is, egészen meg vagyok elégedve vele, még ha nem is ezt a képet akartam eredetileg használni hanem a timewarposat. Nektek is teccik, vagy az előző jobb volt? XD (úgyse cserélem vissza, csak kíváncsi vagyok XD)

Az elmúlt hét sem volt különösebben izgalmas, egy-két dologtól eltekintve. Kedden levizsgáztam nyelvtanból, úgy érzem jól sikerült, bár annyira nehéz sem volt. Utána elmentünk Gergővel Musashi-sakaiba, én szupermarketbe amúgy is akartam, és G pedig megkért hogy segítsek neki csokit választani V-napra egy lánynak, aki tetszik neki :) Poén volt végignézni a hatalmas választékot... volt pár csoki amit tényleg nem tudom ki adna oda bárkinek is, annyira fájdalmasan debil volt már... XD Na de szóval ez megvolt, utána szerdán ünnepnap volt és ezért nem kellett dolgoznom, yay. Együtt ebédeltem viszont véletlenül Emivel és Getsuvel (kínai csaj), aranyosak voltak, velük valszeg megyek jövő héten vacsorázni is :)

Azonban persze a hét fő témája majdnem mindenkinél a Valentin-nap volt, mivel ugye tudvalevő hogy Japánban mekkora durranás. Én mondjuk AKKORÁNAK nem érzem személy szerint mint a csokikészítést valószínűleg hetekkel előre szépen eltervező japán iskoláslányok, de életemben először én is készültem valamivel... *^^*
Nem volt nehéz megcsinálni, mert csak felolvasztottam a csokitáblákat, hozzáadtam egy kis vajat, beleöntöttem a kész külső formákba, majd olyan tortadíszítő cuccal kidekoráltam... de úgyis mindegy, mivel én fogom megenni XD Hogy miért az van ráírva ami, azt ne kérdezzétek, a címzett érti :)

Ezt így küldtem el XD

Köszi a tanácsokat, Ami, Mako és Orsi <3 Végül nem szó nélkül küldtem el a képet, hanem írtam egy mondatot hogy mivel Japánban vagyunk ezért követem én is a szokásokat, még ha sajnos csak virtuálisan is :( Azt gondoltam, max egy nap múlva dob vmi emailt hogy köszi jófej vagyok, vagy ilyesmi... már fél 3 volt és majdnem elaludtam, amikor mégis válaszolt :D Azt írta kb (bár angolul jobban hangzik mint így lefordítva :S) hogy "el se tudod képzelni mennyire meghatódtam, komolyan. nagyon nagyon köszönöm. te vagy az első aki valaha is ilyesmit csinált, virtuálisan és egyébként is. légy büszke magadra. you've made me so happy *pirulós emotikon*"
TEH AWWWWW x3 úgy örültem ^______^ Nem jelent semmit a kapcsolatunk szempontjából, de happy voltam hogy legalább én voltam az első, így nagyobb a hatás :D Meg is írtam neki, hogy awww és hogy ő is büszke lehet magára, mert ő meg az első akinek én ilyet csinálok XD Váltottunk utána még egykét mailt arról hogy miért nem alszunk még, aztán mentünk aludni. Még pár nap és hazaérnek az utazásból... kíváncsi vagyok mi lesz. Bár úgy érzem rossz hír, de még az is jó nekem, csak TUDJAM. ^^;

Emitől legalább kaptam pénteken egy PIROS csokit :D én meg adtam neki kávés kekszet XD

A tegnapi olvasás vizsgám meg egyébként sikerülhetett volna jobban is, de a tanár kicsit túl sok feladatot adott másfél órára... :S 6 újságcikk, 8 oldalnyi kérdéssel... :/ nem csak én vagyok béna, mert én adtam be másodiknak, és azt is úgy hogy 10 percet ráadott a tanár, és a többiek még mindig írták de én már éhenhaltam meg úgy voltam vele hogy mostmár nem érdekel XD Most hogy megcsináltam a dizit meg megírtam ezt a postot, asszem megyek kanjit tanulni, hétfőn vizsga @_@

3 comments

3 Comments:

hmmm nekem a régi dizi jobban tetszett, de valszeg azért mert ez most olyan világos nekem..vagy csak mert uj...XD De a kép fennt az tetszik most is. :) ^__^
LOL valentin nap...Yuta nem ünnepli...és mondta hogy nem is szereti meg nem érdekli, és kérdezte a westend közepén a szivhegyekben hogy itt is ünneplik?Én meg ránéztem és megkérdeztem töle hogy vazzeg nem látod a sok szart körülötted?! XD De a sütid nagyon jo lett. :D

By Blogger Madam Hotelier, at 14 February, 2009 21:07  

lehet hogy laptop képernyőn másként mutat mint nagygépen, ha jól tudom rendes monitoron tényleg fakóbb... :S hát de én laptopon nézem úgyhogy marad XD

eeeh lehet hogy azt hitte hogy majd adsz neki valamit akkor, és azért volt már előre kínos feje? :D még jó hogy nem XDDDD hülyegyerek *dirr* vagy csak ingyen csokit akart? xD

By Blogger Barbara A., at 14 February, 2009 22:03  

Teljesen meglepődtem az új dizájntól. :D Nekem tetszik. :) Bár nem tom milyen volt ezelőtt...

A valentin-napi csokis sztori nagyon aranyos. :D És tök jól néznek ki a csokis sütijeid. :D

By Anonymous Anonymous, at 23 February, 2009 06:25  

Post a Comment