<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, February 20, 2009
Monja+okonomiyaki tabehoudai *.*

Ahol voltunk tegnapelőtt Emivel és Getsuvel. 1650 yenért annyit eszel amennyit akarsz, időlimit sincs, úgyhogy ha belegondolunk ez elfogadható ár itteni viszonylatban (víz ingyen van XD). Annyit ettünk... :D Ilyen csináldmagad hely volt, egyébként itt voltam még novemberben egyszer azzal a japán sráccal aki azóta se hívott... 8D Mindegy, szóval ettünk 3 féle monját, ami tokyoi specialitás, és ilyen szétfolyós cucc, amit úgy kell leenni a sütőlapról :) Én szeretem :D Szórakoztató egyébként az elkészítése is, ilyen kis fészekszerűt kell csinálni a 'sűrűjéből', aztán ha az már megsült valamennyire akkor a közepébe önteni a levet, ami azért poén mert általában úgyis kifolyik XD Háromfélét rendeltünk az elején, aztán ettünk 2 okonomiyakit, valamint 3 dessert monját... és a végén Getsu még egymagában megevett egy negyedik desszertet is XD Emivel mi már kidurrantunk XD Húúú de a dessert az valami isteni... *__* Kb 3 óráig kajáltunk, vicces volt xD





Másnap Shinnel találkoztam és néztünk hülyeségeket Youtubeon, de amikor hazafelé mentem hogy na most punnyadok egyet, összetalálkoztam Ezgivel és egy üzbég csajjal, mondták hogy mennek Musashisakaiba vacsorázni, nem megyek-e. Mondtam mért ne, úgyhogy végül kajáltunk egy jót hárman, meg beugrottam megvenni az új Nanase CD-t, amit LJre is feltöltöttem egyébként ha nem találtátok meg máshol :3



Hmm, új hangzás, az biztos... szokni kell szerintem, de nem rossz, sőt a Yumemiru és a Come Closer az nagyon tetszik, főleg az utóbbi. Csak összességében kicsit hiányoznak nekem a kicsit 80-as évekre emlékeztető retros gitárdallamok amik eddig jellemzőek voltak rá... a REBORN inkább ilyen diszkósabb hangzás. Mondjuk érthető, ha egy énekes nem ugyanazt a stílust nyomja egész karrierje alatt, tehát lehet hogy Nanasének most ez kellett és ezt akarta - illetve biztos, mert ő a producere is az albumnak a booklet szerint. És már Nanase énekhangja meg a kisugárzása amit érzek (bármit is énekel) miatt sem lehet rossz számomra amit csinál :) Persze embere válogatja, valahogy úgy érzem hogy Aminak annyira nem fog bejönni XD Vikinek... nem tudom... hmm. Véleményeket kérek XD (amúgy megkaptad a szófosós KETTŐ db emailemet? XD már nem bízom a gmailben)

Ma meg bemásztam reggel a vizsgaeredményekért, a tanárokhoz akik benn voltak, 3 tárgyból megvan az A ^__^ a többit meg majd megtudom postai úton vagy mi a szösz. Aztán hazajöttem és visszafeküdtem aludni, mert már tegnap óta iszonyúan fáj a fejem. Estére kicsit jobb lett úgyhogy csináltam browniet Gergőnek (meg persze magamnak is) és most meg punnyadok kicsit, bár nincs kedvem semmihez, még rajzolni se :S általában csak ülök vagy fekszem az ágyon és zenét hallgatok és nézek ki a fejemből... régen sose csináltam ilyet -__- ez egészséges? o_o;

ÉS AMINAK NAGYON NAGYON GRATULÁLOK AZ ÖSZTÖNDÍJHOZ!!!!!!! *______*
SZÓLJ HOGY MIKORRA FOGLALHATOK REPÜLŐJEGYET!!! :D

5 comments

5 Comments:

CSÁÓ :D vazze, énis akarok ennyit enni XDDDD nagyra értékelem a jó kajákat, pláne amióta ez az orvosság a vércsóróságomra 8D
megkaptaaaaam az emailjeid, csak én nemtom mi baja a gmailnek, de nem enged be mostanában *dirr* elkezdtem neked emailt írni, de még nem tudtam befejezni XD há' ismörsz, én aztán tudok és imádok baromságokat összehordani főleg neked XD majd este megint megpróbálok írni és el is küldeni végre xD
most épp csak hazaestem (voltam uccsó szurin XDv) és megyek is vissza, veszek piros ikeás asztalt miniasztalt, hogy ne a combomat égesse állandóan ez a pehelysúlyú laptop XDDD (majd lefotózom néked XD meg kapsz még fotót, amit neked csináltam :D)
vasárnap msn?:D cupppppp huglicsekem <3
u.i.:kompaktolni tanulok, hogy elférjek Ami táskájában, mert wáwáwááá énsi menni akarok XD *.*
*tovafut mint a combos cica*

By Anonymous Anonymous, at 20 February, 2009 21:22  

HAROO :D hát épp 2 perce írtam Aminak hogy adja át hogy üdvözöllek mert nem írtál má rég XD sajnos nem jó vasárnap, 8kor már indul a buszunk Hiroshimába :( majd ha hazajöttem beszéljünk megint meg valami időpontot! <3
gratulálok hogy túlélted a szurikat! üdesz voltál 8D mostmár aztán egyél rendesen XD; wáá várom a fotókat ^O^ chuuuuuu <3

By Blogger Barbara A., at 20 February, 2009 21:45  

ahhh kajaaaaa (L) én rájöttem szeretek enni. :D
Hmmm ez a Nanase album felkeltette az érdeklödésem. Manapság ugyse találom a megfelelö zenét...T_T
Hirosimában jo szorakozást. Vagyis na érted..nem tudok fogalmazni...
Fejfájásra mondanám a saridont de höhhh lehet ott kn nincsenek ilyesfajta csodaszerek...vagy advil ultra vagy mi...de ha minden kötél szakad akkupunkturás pont: hal szeme. :D Nekem néha beválik. ^^

By Blogger Madam Hotelier, at 20 February, 2009 22:49  

Hú de guszta az a kaja. :)
Jó látni fényképeket arról, hogy hogy is készül.
Tök hosszú már a hajad! O_O


Köszi az album rippelést, letöltöttem LJről!
Még szokni kell ezt a táncisabb stílust, de alapjában véve semmi bajom nincs vele, a hangja ugyanúgy jó, meg a zene is, yumemiru pl repeaten megy a winampban. :D
+Nanase olyan kakkoii a PVben ezzel az új feketés dizájnnal *___*!


Hajráhajráhajrá Osakához, Hiroshimához, meg ahova még mész. ^^
Kapd el a grabancát az Egyiknek, másiknak meg TÉPD LE a grabancát és lökd a koszos HK-i tengerbe LOLLLLL.

By Anonymous Anonymous, at 21 February, 2009 16:30  

WÁÁÁÁ! Jó kis helynek tűnik az a kajálda. :D

Grat az eredményekhez! ^.^

By Anonymous Anonymous, at 23 February, 2009 06:49  

Post a Comment