<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, February 14, 2009
Még valami...

... úgy érzem le kell írnom ezt most, akinek van véleménye várom szeretettel XD
Szóval Évivel eszmét cseréltünk arról hogy mennyit számít a külső egy pasiban... (és Évi, ez NEM ellened szól kritikaként meg nem gondolok rólad kevesebbet egyáltalán azáltal hogy más véleményen vagy, szal nehogy félreértsd XD) Ő azt mondta, hogy egy bizonyos típusú pasi nem az esete és nem akar olyannal összejönni, mert hogy fontos hogy a feje/haja jól nézzen ki, meg jó teste legyen, meg ilyesmik. Erre valahogy a saját példám jutott eszembe, hogy persze hogy általában én is a klasszikus jó pasikra nyálzok, akiknek be van szépen lőve a hajuk, helyes az arcuk, jó testük van, és jókat lehet fantáziálni arról hogy mit is csinálnék velük ha elkapnám őket 8D

De érdekes módon, hiába van egyfajta "esetem" nekem is, illetve tipikusan "anti-esetem" vagy hogy mondják ezt... a végén úgysem az döntött soha XD Ha kérdeznék milyen az esetem, valszeg azt mondanám, hogy egy cuki, mármár lányos arcú ázsiai. Ehhez képest ha belegondolok, hogy milyen pasik tetszettek úgy RENDESEN gimis korom óta (szal nem olyan akire csak nyálaztam hogy hú de jó meg nem rúgnám le az ágyamról)... mondjuk 6 volt. Ebből csak 2 ázsiai, abból is az egyik egyáltalán nem helyes, sőt az elején kifejezetten csontvázszerű volt, nem vmi vonzó dolog XD A másik 4ből 3 szőke volt és kék szemű, és csak az egyikre tudnám azt mondani most is, hogy 10ből 8 lány helyesnek találná :D És 3nak bodros haja volt XD Igen, ez is NAGYON hasonlít az ázsiai ideálomra...NOT :D De amikor akartam tőlük valamit, akkor mindet helyesnek láttam a maga módján... találtam bennük dolgokat amik tetszenek... nem kerestem direkt persze, csak úgy jött :) Szal nemtom. Szerintem végül az számít hogy az iránta érzett vonzalom úgyis megszépíti a delikvenst XD vagyis ez nem mindenkire igaz nyilván, de ha tényleg mély és tartós kapcsolatot akar az ember, akkor inkább így lehet elérni. Na ennyi voltam, megyek sétálni Ezgivel egy kicsit :D

5 comments

5 Comments:

XD Nos. :D Én nem azt mondtam vagyis nem ugy értettem talán igy jobb hogy ideállal akarok járni...jo nem lenne rossz de maradjunk a földön álomvilág helyett. XD :D Szal nekem a külsö ugy számit hogy ha meglátom, ne az legyen az elsö gondolatom hogy ijjj de elbánt veled a földanya...mert akkor az életben nem kezdek vele. ^^; Mert nekem számit a külsö, ugy mint vonzalom..szal érted. Ha meglátom, legyen benne valami olyan mai megfog, ami bejön, és ne az legyen hogy fujj de csunya vagy de majd csak megszépülsz...:D Mert nálam ez a dolog nem mükszik. Fontos a belsö is, ezt nem tagadom, legalább annyira mint a külsö, mert oké hopgy sexes de ha nem tudunk dumálni halott ügy. Ugyanakkor ha tutudnk dumálni de nem jön be akkor is halott ügy. Legalábbis nekem. XD Ideálom nekem sincs...ha belegondolok az elsö naaaagyon nagy loveom egy rövid barna haju kékes zöld szemü egyén volt...aztán szöke kék szem, aztán barna zöld,majd vörös és hmm nem tudom a szeme szinét...XD Aztán meg ugye az a szerencsétlen japcsi...XD :Dfekete haj fekete szemekkel...:D Szal igy értetem a külsös dolgot. :D És no para nincs harag,meg se fordult a fejemben. :)
Jah és én ugy vagyok vele hogy az aki hisz a serelem elsö látásban tuti elöször a külsöt nézi...mert mi az amit elsö látásra meglátsz ha nem a külsö...:D XD hehe :D

By Blogger Madam Hotelier, at 14 February, 2009 21:38  

Ááá értem, na de akkor jó hogy kifejtetted mert abból amit korábban írtál vhogy az jött le hogy ideál :D bocsi XD; LOLLLL nyilván azért van egy határ nálam is ami után már sehogyse segítene semmilyen csodálatos személyiség XDDDDDDDDDD de azt meg kell hagyni hogy aki most tetszik, azt gondoltam hogy hát nem a legvonzóbb xD nem torz vagy ilyesmi csak nem jött be egyáltalán XD de széplassan mégis :) amúgy anyám is így volt apámmal, 14 éves korában =D 2 év után jöttek csak össze rendesen, éshát anyám fiatalon kb bárkit megkaphatott volna azt mondják róla, apám meg hát sztem nem egy Adonisz 8D de nagyon aranyos volt és ezért mégis összejöttek ^_^ így értettem azt, hogy persze nem első látásra történik a dolog, de lehetséges :D végülis a kevésbé szép emberek is sokszor teljesen helyes csajjal járnak, nem? :D
Abban persze igazad van hogy a szerelem első látásra az a külsőről szól :D de hívható az szerelemnek? én inkább vágynak nevezném ;) az én definícióm a szerelemről illik az elsőlátásos dolgokra, de ez egy más vitatéma vagyis nem is kell róla vitatkozni mert mindenki máshogy látja XD amúgy nálad tényleg mindenféle haj- meg szemszín volt!!! XDDDD nemsemmi XD legközelebb zöldhajú lesz a kiszemelt? 8D

By Blogger Barbara A., at 14 February, 2009 22:09  

*az én definícióm _NEM_ illik az elsőlátásos dolgokra* ezt akartam írni XD

By Blogger Barbara A., at 14 February, 2009 22:10  

Hmm, szerintem ezen nincs mit analizalni annyira, mert aki szerelmes az ugyis az... Szoval ilyen esetben a kulso tenyleg csak masodlagos tenyezo, ha beleszeretsz valakibe, akkor szepnek/vonzonak latod a masikat, es automatikusan beindulsz ra. Ha kivulrol taszit, vagy legalabbis nem csigaz fel, akkor ugysem fogsz beleszeretni, mert ilyenkor nem mukodik a "majd megszokom, hogy igy nez ki" dolog. Vagy megszereted ugy ahogy van, vagy nem.

By Anonymous Anonymous, at 15 February, 2009 00:53  

Szerintem mindenkinek meg van a maga zsánere, mégis ha úgy alakul homlok egyenest más pasiba is bele lehet szeretni, ha úgy alakulnak a dolgok.

Nézz meg engem és a történetemet a szakközepes volt oszttársammal.
Zsánerem: Barna/fekete haj, barna/fekete szem. Színészeket említve, hogy mégis konkrétan érthető legyen: Johnny Depp, Orlando Bloom, David Boreanaz. Ha megnézed mindegyiknél stimmel a zsáner vonal. xD
Nos, a fiú, akibe utoljára szerelmes voltam: szőke haj, kék szemek. hófehér bőr. xDDD

Szóval azt hiszem mégsem minden a külső. ;)

By Anonymous Anonymous, at 23 February, 2009 06:30  

Post a Comment