<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, February 7, 2009
Meg ahogy azt Móricka elképzelte...

Meg ahogy azt Móricka elképzelte...

Nos, mivel már Évi és Ayumi is rámszólt hogy keveset hallatok magamról, igyekszem írni valami összefoglalót arról, hogy mit is csináltam az elmúlt, öö, 2 hétben? Nem túl érdekes mondjuk szerintem xD Az elkövetkező két hét még kevésbé lesz az, mivel vizsgák lesznek, és szokásom szerint csak akkor tudok rendesen tanulni ha nagy a stressz, mert különben bealszok rendszeresen. Nem baj, utána 22-én éjjeli busszal egyből megyek mint már írtam Hiroshimába és Miyajimába (2 nap) valamint Kansaiba (3 nap), ahol ez alkalommal Kobe és Himeji van terítéken, plusz a himejis napra még kitalálunk valamit mert az nem egész nap. Meg persze találkozom barátokkal ismét, Izumi mondta hogy szívesen összefutna megint, talán Aoival is vacsizunk egyet, még nem tudom. Egy török lánnyal megyek amúgy, Ezginek hívják. És nem tudom miért megyek mindig Kansaiba amikor mehetnék mittomén északnak is... de Kyushu vagy Okinawa az még szerepel mindenképp a terveimben mielőtt hazamegyek :) Mondjuk elmentem volna a hokkaidoi yukimatsurira is, ami épp most zajlik, ha nem lennének vizsgáim -_-


Ezt devire is feltettem, de csak mert unatkoztam... még mindig ofisöli hiatuson vagyok arrafelé :)

A bejegyzés címe egyébként a tegnapi estére utal, aminek az a lényege, hogy Barbi szépen lement kb üres gyomorral (najó, két kis szelet mákos bejgli volt benne... Gergő adott) Nico szülinapi bulijába, mert gondolta hogy ott majd megvacsorázik, elvileg úgy volt hogy mindenki hoz kaját. Ebből az lett, hogy kaja hiányában egy fél szendvicset meg egy kis tortillát sikerült kb összesen elfogyasztanom, de persze elfelejtettem hogy nem ettem előtte... másfél pohár sangría és egy doboz citromos akármilyen cucc után már éreztem hogy nem lesz ez rendben... aztán nagy okosan (ez irónia, rohadt boldog és beszédes voltam de okos semmiképp) kipróbáltam a rumos narancslevet amit ajánlott valaki hogy milyen jó. Tényleg nagyon jó volt.... -_-;;; annyi agyam azért volt, hogy feljöttem fél 12 felé, de akkor tört rám istenigazából a rosszullét... hm, igen nem taglalnám a részleteket, mindenesetre soha többet... ezek után csak tele hassal fogok bármi alkoholt fogyasztani, mert úgy látszik nem vagyok már 14 éves XDDDD igen egyébként, én is meglehetősen undorodtam magamtól mint ahogy ti is biztos azt teszitek ahogy ezt olvassátok XD de ez van, ez is én vagyok... de apámnak igaza volt, mondta hogy ő is egyszer jutott csak el életében idáig az ivásban, azóta mindig vigyáz mert nem kellemes. Tényleg nem az *dirr* kidőltem éjfél felé, aludtam du. 1-ig... hmmm. De ebédeltem egy jót és most már jól vagyok XD
Csak ne fostam volna a szót annyira durván tegnap este, mert sajnos emlékszem és azért érdekeseket beszélgettünk pár emberrel -_-;

Nade erről ennyit, jöjjenek képek...

Ghibli múzeum, még január elején a spanyolokkal meg számomra ismeretlen japánokkal

Cuki kis hely :)

Shakey's pizzázóban Gergővel és Balázzsal - meg Gergő gyanúsan radioaktív jellegű italával XD

Ilyen pizzák voltak, tabehoudai 2000 yenért, én mondjuk kihagytam

De ez a kehely, ez finom volt *.*

Okinawai étteremben egy japán barátnőmmel - ezek különféle édes krumpliból készült krokettek voltak, naaaagyon fincsi volt minden mondjuk nem csak ez

Ő az, Emi... kawaiiii x3

Fagyi, ugyanabból a lila krumpliból mint fentebb a krokett :D és finom!

Japán étterem/fondübár, kolléganő búcsúztatója, mert visszament Amerikába :(

A baloldali csaj, Yasmine ment haza... nekem meg nagyon értelmes fejem van itt XD

Ezek pedig már Nico bulijáról a képek amiket elloptam Marionától xD A képen amúgy nagyon aranyos spanyol csaj Laura... hatalmas Arashi és Kinki fan xDDD Volt Countdownon is idén, meg Heyx3-ban Arashit nézni...


Az ünnepelttel :D

A csodás brownie-torta amit sütöttem... kicsit kevés lett, nem gondolkoztam előre x_x amúgy a smarties katakanával írja ki hogy "Nico" ;)

Na ennyi volt, én mondtam hogy unalmas XD

4 comments

4 Comments:

:) :) Én is kérek olyan fagyiskelyhet persze fagyival :D MEg olyan tortát...:D És nem gáz hogy berugtál. Szerintem nem undorito. Manapság már szinte semmi....XD Szal no para. :)

By Blogger Madam Hotelier, at 07 February, 2009 23:39  

Az okinawai kaját egyszer én is ki akarom próbálni >_< A torta amit sütöttél pedig tök jól néz ki! :D

Na igen, az első "nagy" részeg emlékek... höhöhö... *nosztalgiázik* De valóban igaz, hogy elég csak egyszer eljutni idáig xD... (egyszer viszont poén utólag xD).

By Anonymous Anonymous, at 08 February, 2009 03:13  

Én inkább nem kommentálnék semmit, mint antiivó, de... hát legalább mostmár ezt is tudod milyen. XD;

Nagyon sok hajrá a vizsgákhoz így előre is! :) Tök jó, hogy utána el tudsz menni megint rögtön utazni *_____*~

Nekem is lécci süss ilyen sütit majd, ha hazajösz! *__________________*
Az Ami-t is le lehet írni katakanákkal..............*fíl dö pofátlanság* >DDDDD

By Anonymous Anonymous, at 08 February, 2009 05:42  

@Évi: meh hát sztem undorító ha visszajön a kajád ^^;;; de örülök hogy nem gondolod hogy olyan gáz XDDD tortát meg majd alkalomadtán szívesen csinálok neked, már ha arra gondoltál amit én csináltam XD

@Mako: próbáááld :D nagyon finom <3 satsumaimo *_* (lol, te is eljutottál odáig? XD wow, nem gondoltam volna :D)

@Ami:jó de előnyei is vannak ám a mértékletes ivásnak xP hehe XD
sütök neked is, remélem meg tudod enni XDDDDD <3

By Blogger Barbara A., at 12 February, 2009 17:03  

Post a Comment