<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, January 18, 2009
Rég jelentkeztem, de itt vagyok :)

Rég jelentkeztem, de itt vagyok :)

Csak úgy igazából sok érdekes nem történt, meg beteg voltam (csak e hét csütörtökre lettem igazán jól ^^ most már jól vagyok), úgyhogy gondoltam minek írogassak a semmiről, az úgysem érdekel senkit XD Ami történt, az az hogy 10-én elmentünk a Ghibli múzeumba Mitakában, 15 perc innen, legalább EZ közel volt... aki nem tudja, a Ghibli egy animációs stúdió, és innen kerülnek ki a Miyazaki Hayao filmek. Én addig a napig mindösszesen 1-et láttam, a Mononoke Hime-t, de ettől függetlenül nagyon tetszett a hely ^o^ Picike, de érdekes :) A kisfilm amit vetítettek is cuki volt, egy kiskutyáról szólt, és külön poén volt, hogy amerre mászkált a kutya, az ez a környék volt ahol lakunk :D (mert ugyebár a múzeum is errefelé van)... hehe. Azóta egyébként megnéztem a hatására a Totorot, a Laputát és a Kikit is... még nézném a Howlt de nincs japánul fenn neten sehol, úgyhogy azt halasztom, de wááá nagyon megtetszettek ezek a Ghibli filmek. A zene is csodálatos *.* Sétáltunk is kicsit az Inokashira parkban, ami azért volt poén, mert a Last Friends doramában mindig ott mászkáltak, és tetszett hogy ott vagyok XD

Azóta az órák is elkezdődtek, bár nincs sok hátra, mert február közepétől vizsgaidőszak. Meg kéne írnom két esszét, durván egy hetem van rá, és hozzá se szagoltam még kb... úúh. Valami csak lesz, mindig van valahogy.... *jó hozzáállás......*

Ma elmentem egyedül Kichijoujiba mászkálni hogy ne itthon dögöljek már (Lucia és Nicolas meg vmi más emberkék elmentek Enoshimába, olyan JÓLESIK hogy engem is elhívtak... -_- meh) de nemigen volt kedvem semmihez úgyhogy hazajöttem, vettem kaját közben, aztán rajzoltam... holnap meg valami Aikawa Nanase fantalálkozó nomikaira megyek Shinjukuba, ma írt rám egy csaj mixin hogy embereket gyűjt és nincs-e kedvem 8D Elmegyek, aztán ha nem találom meg akkor nézek laptopokat a Yodobashiban, mert tarthatatlan a mostani állapot... :S


7 comments

7 Comments:

Totorooooooooooooooooo~ :3333333333
*fan*

Örülök, hogy tetszenek Neked is a Miyazaki filmek. ^.^

By Anonymous Anonymous, at 18 January, 2009 21:32  

Az a park+muzeum tenyleg gyonyoru hely, nekem is nagyon tetszett. Tavasszal olyan szepek lesznek arra a fak *_* Orulok, hogy azert mar jobban vagy, es drukkolok a tanulashoz is >_< A nomikai meg biztos jo lesz :3

By Anonymous Anonymous, at 19 January, 2009 00:18  

Igen, cukik a Miyazakik nagyon x3333

Mako: jaaa, az Inokashira kouenben, ugye? mondták, hogy hanamizni oda mennek sokan... majd kimegyek én is ^o^ Köszi, neked is drukk a vizsgákhoz, ha még vannak, bár téged ismerve már letudtad decemberben :D

By Blogger Barbara A., at 20 January, 2009 01:26  

Oo, nem, kivetelesen keves vizsgam van, es azt mind jan.kozepe-vegere tettem be, szoval meg van egy par... :/ de ganbaru! Sok drukk neked is! :3 Es orulok, hogy tetszett a boci <3

By Anonymous Anonymous, at 20 January, 2009 21:56  

Én is szeressem a Ghiblit! :D
A Totoro annyira aranyos volt. :3 Nekem nagyon tetszett, meg a zenéje is, szóval le is szedtem netről. :P

Nekem meg van a Howl, eredeti DVDn, de meg nem mondom hogy japánul iks rajta van-e, de ha tippelnem kellene azt mondanám igen. Ha jól rémlik eredeti... P: Vagy lehet mégsem... afene xDDD Mindegy, ha esetleg mégis rajta lenne japánul is hogy tudom hozzád eljuttatni?
Én nagyon szeretem azt az animét is. :3 Meg a Chihirot! Jajj, azt is nézd meg feltétlen! :)
A Kiki, boszorkányfutár is tök jó volt, anyukámmal néztem, miközben vártuk, hogy a sütött torta összehüljön, vagy mit... P: Mindegy.
A Laputa is jó volt, csak kár, hogy nem az elejétől láttam. :( Az m1 egyszer szombat esténként Hayazo Miyazaki filmeket adtak, ott láttam a Laputa felét, öhm a Porco Rossot, meg a Totorot, ami persze egyébként rajzra is ihletett azonnal, igaz azóta is színezésre vár... :P xDD Persze full semmi köze sincs Totoróhoz, de nem baj! xD
A Mononoke Hime meg még várat magára, hogy megnézem.
Amúgy leesett, hogyha válaszolok neked, feszt magamról beszélek, úgyhogy be is fogom a számat
és inkább sok sikert kívánok a hátra maradt vizsgáidhoz! Meg ahhoz az esszéhez is. :D Egy hét alatt nem lehet olyan reménytelen megírni, biztosan sikerül! :)

Tök jó, hogy hívtak erre a Nanase fantalira, még emlékszem, mikor terjesztetted az igét, és nagy lelkesedéssel küldted át msn-en a számait. :) Azóta is meg vannak, és nagyon szeressem őket! :3 a mp3omon is fenn vannak. xD tessék megint magamról dumálok...

By Anonymous Anonymous, at 21 January, 2009 07:12  

Nézz Ponyo-t :)

By Blogger luluko, at 28 January, 2009 01:40  

Najó, Chihiro, Howl és Ponyo felírva a listára XDDDD

Kriszti, amúgy a Porco Rosso milyen volt? És nem baj hogy magadról beszélsz, én nagyon szívesen olvasom ^____^ Kivi vagyok hogy mit ihletett Totoro aminek nincs köze hozzá XDDDDD
Nem is tudtam, hogy tetszettek a Nanase számok! :D Melyikeket küldtem? :)

By Blogger Barbara A., at 30 January, 2009 17:13  

Post a Comment