<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, January 20, 2009
Nanase-fanclub nomikai+karaoke

Nanase-fanclub nomikai+karaoke

Tegnap elmentem tehát erre a nagyon random fantalálkozóra Shinjukuba... vicces volt, mert rájöttem, hogy meg se kérdeztem a csajt hogy miről fogom őket felismerni... valahogy az volt bennem, hogy ahol találkoznak, biztos vmi egyértelmű hely. Namármost, az ALTA nevű áruház bejárata lehet hogy mégsem az volt.... XDDDD több száz ember várt ott valakit, gőzöm se volt mi van... de írtam Mixin emailt a csajnak aki hívott, és szerencsére megkapta a mobilján és megkerestek :D Először kicsit beparáztam, mert 4 pasi állt ott a 2 lány mögött, 3-an 40 körüli, nem épp pedáns salarymannak mondható megjelenéssel... elmentünk egy izakayába, és kiderült hogy igazából mindenki tök arc :D És rohadt régóta fanok, többen Nanase karrierje eleje óta... és persze idősebbek is voltak. Az egyetlen fiatal srác, Takuya, egyébként kb 80%-ban úgy néz ki, mint Miyano Mamoru... AKI TUDJA MIRŐL BESZÉLEK ANNAK NEM KELL MAGYARÁZNOM ASSZEM 8D meg is mondtam neki, de ő azt se tudta ki az XD Bár mostmár biztos utánanézett :P Az egyik öreg pasi meg "dekachou" néven futott XDDDDDDD (dekai= széles, nagydarab, kachou=vállalatnál részlegvezető, gondolom az a munkája XD)
Szal ott elvoltunk (én mondjuk a szokásos shotaimenes viselkedésemtől is shyabb voltam, mivel japánul ment az egész...) aztán valaki kitalálta, hogy menjünk karaokéba énekelni Nanase számokat :D úgyhogy ezt is megtettük... 2 órán keresztül csak Nanase zene... wáááá de jóóóó volt, akarok ilyet otthoni fantársaim veletek iiiiis >O< nekem 10kor el kellett jönnöm, mert messze lakom, de a többiek még maradtak kicsit... biztos jó volt...

Egyébként ezek durván fanok, vagy 5 koncira is megy némelyik, az országban mindenfelé... csak annyit tudok mondani, hogy jó nekik hogy sok a pénzük, én örülök hogy azt az 1et ki tudom fizetni XD De így mostmár legalább nem egyedül fogok csápolni március 3-án! :D Ja, és Nanasefanos pólót is csináltat a szervező csaj - én direkt egy élénk rózsaszínt rendeltem, MERT POJÉN 8D

Ma megkaptam egyébként a kanji vizsgám eredményét, 91/100 pont!!! :D Több is lehetett volna, ha nem írok ji helyett shi-t meg keverek össze hülyén kanjikat XD merthát ugye vagy jó vagy nem, ha jó 1 pont, ha nem, akkor még egy 4 kanjis szónál is 0 pont~ nem baj, elégedett vagyok magammal :) Még ha nem is emlékszem már a felére mert nem használom :(

Végezetül pedig álljon itt egy purikura szilveszterről, most kaptam meg őket Aoitól aki a mobiljára letöltötte őket :D Még ez volt a legnormálisabb:






4 comments

4 Comments:

eskü ugy emléketem hogy irtam kommentet...de ezek szerint nem...o.O
Gratu a kajni teszthez látod tudsz te ha akarsz ;) :) Csak igy tovább.:)
Lol micsoda arcokkal voltál akkor együtt.:D Ténleg igaz hogy "összehoz a zene" :D XD Majd meéslj hogy mlyen volt a konci. :) Amugy én müveletlen vagyok és nemtom ki ez az énekesnö...de majd youubon rákeresek. XD :D 21. század...:D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 20 January, 2009 15:58  

Itt is gratu a kanjiteszt eredményéhez! :)

Nanase koncert nyúúúúúúúúú ikitaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *leüti magát*

nagyon....feltűnő lesz a pólód XD majd fotofotóóóóóót XDDDDD!!!

By Anonymous Anonymous, at 20 January, 2009 17:41  

Tök jó lehetett a tali. :D

És millió gratula a kanji tesztért! OOooolyan ügyes vagy! :D És még azt mondtad,h nem valószínű,h azért olyan jól sikerült.

By Anonymous Anonymous, at 21 January, 2009 07:23  

Köszi mindenkinek :DDD mostmár nemsokára jön még egy vizsga a kanjiból úgyhogy lehet drukkolni 8D

Évi: rákerestél youtubeon azóta? XD vélemény? :D

By Blogger Barbara A., at 30 January, 2009 17:14  

Post a Comment