<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, January 2, 2009
BUJÉK

Boldog Újévet!!!

Mégis írok még mielőtt elmegyek ma Osakába, mert különben tudom hogy csak lusta leszek XD Szóval, már kívántam mindenkinek mindenhol BÚÉKot (LJ, facebook, email) úgyhogy ezt most megint nem teszem meg, hanem írok valamifélét arról hogy mit csináltam újévkor. Nem volt az a tipikus szilveszter egyfelől, másfelől meg végülis épphogy tipikus... xD; ahogy vesszük. 31én Gergővel elterveztük, hogy csinálunk rakott krumplit (aminek a maradékát most eszem éppen egyébként, mmmm) szal elmásztunk Musashisakaiba vásárolni hozzávalókat meg ilyesmi, majd hozzáláttunk megcsinálni. A konyha sajnos tele volt és nem volt elég nagy lábasunk pl hogy az összes krumplit egybe főzzük az elején meg, így hát elég sokáig tartott... cirka 2 óráig csináltuk a hülye rakott krumplit, és így is kicsit kemény lett a fele krumpli, de nem baj! XD Legközelebb tovább főzzük. És nekem ízlik :P

Itt vagyok én meg a krumpli xD Egész nap nem ettem, úgyhogy mikor 6 fele elkezdtünk enni, flammoltam befelé XD

Kaja után elmentünk konbinibe, vettünk kajátpiát, és csatlakoztunk a többiekhez az előbuliban a koliban. Ez abból állt, hogy nekem nem volt szimpi egy kaja sem (ilyen akármilyen saláta volt a nagyrésze, meg vhogy nem voltam éhes) úgyhogy boroskólát iszogattunk, meg utána elfogyott a kóla úgyhogy csak bort XD

Ezt a képet vki más csinálta, és kb az egyetlen normális rólam, plusz a lenti, amit magam csináltam, biztonság kedvéért 8D

Utána nem sokat tudnék mesélni... a részegség különböző lépcsőin (haha, milyen találó a lenti kép ismeretében) álló gaijinek ellepték a vonatot, aluljárót, Shibuyában a Hachiko előtti teret... majd purikurázás és bandázás a purikurahely előtt... vicces volt, bár nekem akkor már minden vicces lett volna szerintem XDDD jól éreztem magam :D Volt egy osakai csaj, Aoi, aki nemtom kinek volt az ismerőse és úgy jött velünk, de arc volt, én is má osakabenben beszéltem amennyire tudtam a végén 8D Ja, amúgy később meg elment mindenki dizsibe de engem nem engedtek be a szemetek (gondolom mert nagy meg ismert bulihely, és akkor gázabb ha vki miseinen és részegen vmi hülyeséget csinál) ... úgyhogy Aoi meg Gergő eljött velem Mekibe, utána meg hazamentünk, ennyi XD De márciusban megpróbálom újra... május, március, talán be tom adni a kidobóembereknek hogy márciusban születtem, mert a személyimen betűvel van ráírva, a gaijin kártyát meg el se fogadják amúgy se, szal próbát megér. KAPJÁK BE azért mégis xD



Itten van egy videó az éjfél pillanatáról XD
Power Rangers :D


Full random japánok XDDD



3 comments

3 Comments:

LOL a vidin te sikitottál akkorát a végén? :D Tök vicces volt ^^ Mi nem számultunk igy vissza..tavalyhoz hasonloan akkor tünt fel hogy elmult éjfél mikor elhallgatott a zene hosszabb idöre és egyszercsak mindenki ordibálni kezdett...XD :D :D :D Kár hogy nem engedtek be. :( De majd jövöre!!!:D Lesöpröd a biztiöröket.:D XD :D
Jo szorakozást Osakában. :)

By Blogger Madam Hotelier, at 02 January, 2009 19:45  

XDDDDD az a video XDDD hallod, a végén elsodortak vagy mi? XD azért ekkora tömeg ijesztő is tud lenni, de ez a katartikus hangulat kurvajó XD
és dögöljenek meg a dizsiben XD háá mi azhogy nem engednek be? fujj, diszkrimináció! tudod mint az amcsi filmekben így elkezdesz velük veszekedni, hogy persze, biztos azért nem engednek be, mert fehér a bőröd XDD viccelek XD
de tök jó lehetett az a vonulás is :D waiiii *hugs*

By Anonymous Anonymous, at 02 January, 2009 21:17  

Hahaha xDDD a képek oltáriak! xDDDDD

reméljük sikerül a terved, és beengednek tavasszal. :D

By Anonymous Anonymous, at 16 January, 2009 05:34  

Post a Comment