<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, January 20, 2009
別に何も

別に何も

Jaj, elfelejtettem tegnap írni, pedig tökre örültem neki! MAKO! Megkaptam a képeslapot!!! ^o^ köszi!!! :))) tök cuki boci volt rajta x3 És valóban, szólj ha erre jársz... márciusban nemtom jössz-e, akkor tervezek lemenni Hiroshima környékére szóval akár össze is jöhet egy saikai Japánban :3

Amúgy meg ma nem történt semmi különös, most épp jóleső fáradtság uralkodik rajtam így futás meg zuhany után ^_^ A parkban futottam a koli mögött, csak egykét biciklis ojisannal találkoztam, de a jótékony sötétségben amúgy sem kellett zavartatnom magam hogy esetleg kiröhögnek hogy lassú vagyok XD (napközben ezért nem futok, este meg a sportpálya körül is a sportklubok edzésein futnak a japánok, szóval most a park lesz a befutó ^^). Azt mondják, 20 percig minimum kell folyamatosan futni hogy hatásos legyen mint zsírégetés, úgyhogy pont kb annyit sikerült, plusz még odafutni, hazafelé meg már csak gyorsan sétáltam... nem akarom kinyírni magam, mert akkor csak megutálom XD szép fokozatosan. Kifejezetten jólesett, meg sikerélmény így inkább mint kínlódás, szóval remélem tudom folytatni továbbra is ezt a jó tendenciát :) még ha nem is fogyok le láthatóan, legalább megnyugtathatom magam, hogy megpróbáltam, és legalább egészségesebb leszek XD Anyukámnak itten is köszönet a kúlos fekete adidas futónaciért amit kivételesen nagyon eltalált, úgyhogy még csak hülyén se nézek ki, mint régen mikor mindenféle gagyi cuccban mentem a tornaterembe Londonban, és tök égő volt XDDDD

Nah most megyek vacsizok, aztán megnézem a Mei-chan no shitsujit a tévében :DDD végre egy dorama ami érdekel annyira hogy meg is jegyezzem hogy mikor adják XD Mizushima Hirooo *o* meg a Satou Takeru is cuki :3 A Kami no shizuku utána van 10től, de kihagyom *dirr* sajnos nem vagyok elég Kame-fan hozzá, és még a borászati szavakat se értem japánul, szal... XD

久しぶりに話し合ってからなんとなく気分がよくなった~ 希望があっても、もう期待はしないから、解放されたと言えるかな。まあ、なにしろトンネルの出口が見えてきたと思う(^∪^)

4 comments

4 Comments:

Hááát én biztosan nem tudnék 20 percet folyamatosan futni. xDDDD Max sietni. xDDD Vagy ilyen hót csigán kocogni. :P Szal le a kalappal előtted. :D
Egyébként én is gondolkoztam már egy párszor, hogy futnom kéne. P: De ahol szívesen futnék, az messzi van innen... Ahol mi lakunk nincs olyan hely, ahol jól is esne. Azért meg nem fogok fél órát buszozni. xDDD Bár lehet odáig és vissza sétálni felérne egy 20 perces futással. xD Mert hát állítólag a séta is nagyon jót tesz....

By Anonymous Anonymous, at 21 January, 2009 07:29  

jesszus...minden elismerésem. uuutttááálok futni. de szivböl gyülölök...XD és sosem birtam...én inkább vizes vagyok mint szárazföldi...XD no nem mintha eljárnék sportolni akármit is...XD régen nyáron jártam kondiba...az jo volt csak egyedül...meg néha kinéztek...XD az elött meg 8 évig usztam...de beleuntam...XD :D szal a lényeg hogy elismerésem. :) ;) Csak igy tovább. :)

By Blogger Madam Hotelier, at 21 January, 2009 17:12  

Orulok, hogy tetszett a kepeslap :D! A futast pedig en is nagyon szeretem, tok jo onkontrollra tanit, es abszolut felfrissulsz tole. A legjobb pedig az, hogy magadnak diktalhatod az iramot, es nem kell hallgatnod az ordibalos tanarokat (nekem mindig ordibaltak gimiben a tanarok, mikor futottunk, hogy "gyorsabbaaaan" -_-).

By Anonymous Anonymous, at 21 January, 2009 19:37  

Kriszti: LOL XDDDD én se hittem hogy tudok, de ha csak kocogsz olyan tempóban hogy ne halj meg 5 perc után, akkor egy idő után hozzászoksz (legalábbis én ezt vettem észre ^^) bár ha nincs jó hely a környékeden ahol tényleg lehet futni akkor nem buli... :/ Szentendrén pl én se járnék :S

Évi: XDDDDDD ÉN IS gyűlöltem mindig a suliban, mert mindenki sokkal jobb volt mint én meg a tanár egy picsa vót... de egyedül senki se figyeli hogy nem 1 perc alatt futod a 400métert hanem csak 2... :D de elismerés a 8 év úszásért :D

Mako: jaaaaj igen ismerős, sztem van egy ilyen típusú ember, aki tuti hogy gimis tesitanárnak megy, és aki tuti hogy szívatni fogja a diákokat hogy fussanak gyorsabban... ez ilyen örök érvényű dolog sztem XDDD

By Blogger Barbara A., at 30 January, 2009 17:17  

Post a Comment