<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, December 21, 2008
Yakiniku, ISEPTUFS party és melegbár :D

Yakiniku, ISEPTUFS party és melegbár :D

Először is pótlom amit múltkor lusta voltam feltenni, itt vannak a képek a yakinikuből~ tetszik amikor így magának készíti el az ember a kaját, nem csak eléteszik és beflammolja XD bár a papírkötény az vicces amit fel kell venni, hogy ne fröcsögjön rád a húslé :D Amúgy poén volt, mert rendeltünk mindannyian egy sört, aztán a pincér csávóka hozott egy pakli kártyát, és mondta hogy aki nagyobbat húz mint ő, annak ingyen van a söre. Mindhárman nagyobbat húztunk 8D Nem tudom, hogy a gaijineknél akarta népszerűsíteni a helyet, vagy mindenkivel eljátsszák ezt, de jófej volt!

Balázs, Gergő meg a sörök és a kötények XD

Tök szép lila, nem? :D

Pénteken este pedig egy buli volt amit az egyetem szervezett, és többen is előadtak valami zenés/táncos produkciót az országukból. Mondjuk nem lehetett túl jól látni, én se láttam jól, mert az ebédlőben volt így színpad nélkül meg minden, de azért érdekes volt amit elcsíptem XD Volt büfé mindenféle kajával, én főleg a sushira, a dimsumra és a spagettire cuppantam, de sokat nem tudtam enni azért annyira, mert kis adagok fértek csak a kistányérokra, aztán harmadszorra fordulni már nem is tudtam, mert elfogyott minden... -_-
Sör meg whisky viszont volt, úgyhogy mindenki aki ment aznap még másik buliba, itt megalapozta a saját hangulatát, én sem voltam kivétel XD; ingyen volt, hát mégis. Jó a Kirin sör! :D

Karanjit (indiai), három koreai csoptárs, meg egy kínai csaj beficcent csak úgy o_o

Fátima, Jacqui, Pablo

Pabloval és Marionával

Natsuko (francia szakos) és Lucía

Ez épp hastánc előadás ha nem tévedek :)

Nico itt már eléggé be volt állva, pedig csak este 8 óra volt XD

Ilyen kis hely van a koli bejáratánál, ahol gyülekezni szoktak az emberek, mi is itt leledzettünk olyan 10ig kb.

Utána mentünk Shinjukuba, egy Arty Farty nevű melegbárba (diszkó része is volt) XD a konbiniben vettünk piát előtte még, szal mire megérkeztünk én már erősen szédelegtem meg valahol a "hülyén happy vagyok" állapot határán voltam, de nem vette senki észre szerencsére :D mivel általában is elég hülyeségeket beszélek XD Még mielőtt bementünk mondjuk felhívtam J-t hogy elköszönjek tőle mert elmegy telelni családjával három hétre, erre mondta hogy hát de ráért volna másnap mert fél kettőkor érkezik Tokyoba és csak este megy a gépe... és úgy emlékezett hogy szólt nekem *DIRRRR* na hát ezek után képzelhetitek milyen állapotban voltam cirka 4 óra alvás után, fájó fejjel és cigifüsttől bűzlő hajjal (fújtam rá parfümöt mondjuk xD) mikor beszédelegtem a másfél órára levő Tokyo-ekihez szombaton........ @_@

Azért jó egyébként a melegbár, mert lehet nyugodtan táncolni csak a tánc kedvéért, nem mászik rád senki, nem kell aggódni mások miatt mert úgyis a pasik egymásra másznak, bár ez Japán úgyhogy még az is diszkrétebb mint pl Londonban... XD de hallod Évi, láttam azért smároló/ölelkező pasikat :P

Lucía és Mimi


Na ennyi volt a móka mára, kéne kanjit tanulnom még holnapra a vizsgára, de vhogy nem fűlik a fogam hozzá :S találtam a neten nemrég egy jó kis weblapot ahol egy flash programmal generált pózokat lehet nézegetni és rajzolni őket... az izmok meg csontok is rá vannak rajzolva, és gondoltam tök jó gyakorlás... úgyse megy a rajzolás mostanság, mert hiába ülök le sokszor, nem tudom kifejezni amit érzek... ilyenkor a legjobb egykét technikai, nem gondolkodós rajzot összehozni~ majd ha lesz több is akkor egybe felrakom őket ^^ csak ilyen ceruzás vázlatszerűségek, de pózgyakorlásnak nagyon jók, fejből sokáig tartana.

4 comments

4 Comments:

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én is akarok japcsi meleg bárba menni hogy olvadozzak!!! XD Kegyetlen az élet néha ugy érzem....:D nah jo manapság shoujo mangákat olvastam szal visszafogtam magam....XD Váááá de mennyi bishit láthattál...O.O
akartam még valamit irni de elfelejtettem....^^; jajj a kis agyam..tényleg kegyetlen az élet. :D

By Blogger Madam Hotelier, at 22 December, 2008 02:58  

LOL XDDDDDDDD hja, én itt vagyok de nem értékelem, te meg ott és értékelNÉD XDD bár azért elég sok külföldi volt most, merthát mégiscsak Shinjuku meg elég kicsi bár volt ahhoz képest, nem egy baznagy dizsit kell elképzelni :) de épp ettől volt jó hangulat XD majd eljössz és elmegyünk együtt :P

By Blogger Barbara A., at 22 December, 2008 22:54  

höhö :D ha nyerek a lotton repülök :D *és majd jo utra téritem a csávokat...:D vagy rosszra?! O.o XD*

By Blogger Madam Hotelier, at 23 December, 2008 05:07  

jajjj elfelejtettem elkérni az email cimed..nem tudom hova elküldeni a képeket...^^; ha nem akarod igy nyilvánosan akkor irj egy sort a szmore007@gmail.com -ra :)

By Blogger Madam Hotelier, at 23 December, 2008 18:25  

Post a Comment