<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, December 16, 2008
WTF? XD

WTF? XD

Vicces élményben volt ma részem XD A mitológia előadás végén pakolászok éppen hogy induljak haza, közbe beszélgetek Matt haverommal. Erre tök random odajön hozzám kifele menet az egyik japán pasi akivel még soha nem beszéltem, azt se tudom hogy hívják meg sztem ő se hogy engem (az arckaraktere rohadtul Michaelre emlékeztet o_o; és amúgy kopaszra van nyírva és sapkában szokott lenni, érdekes jelenség XD) ... és magyarul kérdezte hogy hogy vagyok, néztem, de mondtam hogy jól... XD japánul kérdeztem így ledöbbenve a hirtelenségétől az egésznek, hogy eeeh, honnan tud magyarul?! Mondta hogy egyedül tanulgatott XD de semmi bemutatkozás vagy ilyesmi, és elrohant utána miután elmagyaráztam neki hogy az "én IS jól vagyok" az a "watashi MO genki desu"... XDDDD utána csak így néztünk egymásra Mattal hogy WTF? 8D
Sakurada továbbra is ennivaló egyébként, elvagyok csak azzal hogy nézegetem órán, legalább addig se alszok be @_@ ezek a 16:30-18:00ás órák már túlmennek az agyi szintemen, nem kéneeee XD

Egyébként tényleg gomennashai mindenkinek aki érdekelt, de nem fogok tudni karácsonyig elküldeni mindent amit akarok... nincs időm elmenni vásárolni T_T szüleimnek még holnap fel tudom adni a fényképeket amiket kértek hogy nyomtassak, de amúgy van akinek még meg se vettem amit akartam szal ne haragudjatok :( akinek tudom elküldöm ami van persze, de mondom, igazából csak 22-e után lesz időm vásárolni... holnap 4-ig meló, aztán elnézek Musashi-sakaiba hátha ott találok cuccokat, meg ugye posta... csütörtökön is 6-ig órám van utána pedig yakiniku Gergővel meg Balázzsal, pénteken meg poén: 2-5ig japán hagyományokkal kapcsolatos foglalkozás (a kalligráfiásokkal megyünk), 6-8ig valami buli a kajáldában, utána pedig Shinjukuba melegbárba megyünk sokan bulizni XDDDD azután pedig tanulás a hétfői kanjirettenetre X___X Hinnye. XD Tudom, tudom, mit bulizok annyit... XD dehát vazze Japánban vagyok, ki kell élvezni amit lehet, úgyhogy elnézést de önző vagyok és késni fognak a cuccok :P



4 comments

4 Comments:

ÁÁÁÁÁÁÁÁ MELEG BÁRBA MÉSZ???!!! *megszolalt a yaoi fanos énem* XD Uuuuuuuu én itthon is el aakrok majd egyszer menni..de nem hiszem hogy beengednének...XDMEg rámcuppan egy csaj és sajnálnám megmondani hogy bocsi de nem....XD ^^;
Ez a japcsi gyerek nagyon lol. :D Gondolom hirtelen azt se tudtad fiu vagy e vagy lány..japánban egy japán magyarul szol hozzád...XD Fura. De azért ari.:)

By Blogger Madam Hotelier, at 17 December, 2008 04:15  

LOL nah ez a gyerek egy valami XD hallod, sajnos engem is megtalál a suliban ilyesmi, csak az magyar, koccczka, zsíroshajú és lepényképű XDD *dirr* szórja nekem az érdektelen hülyeségét, ilyet szól, hogy a narancssárga jó hogy a kedvenc színem, mert az olyan mint a hajam vazze XDD csak így néztem, hogy kinek képzeli ez magát XD halál közömbösen válaszolok, erre aszongya,hogy miért hiszem, hogy piszkálni akar *dirrr* aztán meg előszed egy mini toblerone-t és nekem adja *nagydirr* XDDD
amúgy ne aggódj, sztem a legtöbb ember ezzel az időhiánnyal küzd xD nekem se kap a fél család eddig semmit XD (höhö, az egyik család, a másik az naná, hugi ;) )
<3

By Anonymous Anonymous, at 17 December, 2008 19:23  

@Évi: IGEN! XDDDD télleg, téged az élő yaoi is érdekel? :D hm hát itt igazából elég érdekesek a melegek amit eddig láttam belőlük...XDDD amúgy meg a csajok nem annyira cuppannak erélyesen senkire sehol sztem, inkább a pasik... Pablo mesélt pár dolgot... O___O;;;;; (melegbárban dolgozott)
Igazából pont azért jó lányként ilyen helyre menni mert nem mászik rád valami 40es alacsony arab pasas, mint rám Londonban eddig általában -_-

@Viki: LOL!!!!! vazze ha baromságokat beszélt és utána csokit adott akkor ez egy ilyen kőkorszaki jellegű jelzés a hímtől, valami olyan jelentése van hogy "uff én te barlang ungabunga" *DIIIIIRR*

amúgy télleg narancssárga a hajad :P az én weird színlátásommal legalábbis XD

ja és még elég rég mondtad hogy küldesz vmit, na gondoltam csak jelzem hogy az azóta se érkezett meg úgyhogy a postás lenyúlhatta, vagy persze lehet hogy a végén nem küldted el XD csak szólok hogy nem hálátlan vagyok vagy ilyesmi *dirr*

By Blogger Barbara A., at 19 December, 2008 01:38  

LOL! Az a kopi srác sem teljesen komplett. xDDD De poén! xDDD Elképzeltem a fejetek, ahogy Mattel egymásra néztetek, mégha azt sem tudom, hogy néz ki Matt. xDDD

Hát te sem panaszkodhatsz akkor, nem sok szabad időd van. De az néha nem is baj. Olykor sokkal jobb az állandó elfoglaltság, mint az unatkozás, pihizés. *ölel* Szerintem amúgy mindenki megérti, hogy ennyi bulizol. Kell is! :D meg magától értetődik. :D

By Anonymous Anonymous, at 20 December, 2008 08:31  

Post a Comment