<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, December 23, 2008
Végre vége a sulinak! ^o^

Végre vége a sulinak! ^o^

Tegnap letudtam a kanji vizsgát, amitől nagyon féltem ugye, de végülis nem is volt rossz! Szerencsém volt, hogy azok közül nem sokat kérdezett amiket sehogyse bírtam megjegyezni - és az is jó volt, hogy azokat a szavakat kérdezte, amik az eddigi dogákban is voltak, szal nem pl egy adott tanult kanjival valami tök új szót XD Megtehette volna, ahogy szerintem otthon sok tanárnak ez kifejezett szadista örömöt okozott volna... :/Persze várjuk ki a végét, de szerintem átmentem ^^
Utána este elmentem moziba Emivel, a lánnyal akit 2 hete a buliban ismertem meg, az új Keanu Reeves filmet néztük meg. Csodálkozom, hogy ez ilyen hamar kijött itt is, mert Japánban kb 4-5 hónapot kell általában várni, hogy egy amerikai filmet játsszanak o_o;

Magáról a filmről nem akarok hosszan írni, akit érdekel úgyis megnézi, én mondjuk csak Keanu miatt néztem meg, mivel azt se tudtam, miről fog szólni, csak hogy vmi scifi XD Nem volt rossz, mert nincs bajom ezzel a műfajjal~ de Keanu eléggé megöregedett, látszik rajta (Orsinak ez mondjuk biztos bejön 8D), a történet meg, noha a fő üzenete tetszett, azért nem volt túlbonyolítva xD; Viszont amit említenék, az a kisfilm amit lejátszanak a moziban a film előtt XDDD hát azon besírtam XD kb 5 perces kisfilm arról, hogy ne mobilozz/beszélgess hangosan/videózz/stb a mozi alatt, mindez full debil japán animáció módra... XD legközelebb ha megyek, felveszem esküszöm :D

Ma pedig miután kialudtam magam és megcsináltam egy fordítás/korrektúra melót Shin ismerősének (azt mondta fizet, akkor meg nem utasítom vissza így karácsony táján), elmentem egyedül Chofuba vásárolni pár dolgot. A Book-offban megtaláltam a Love Actually DVDt, amit holnap tervezek megnézni, de megakadt a szemem a Lovely Complexen is, amiről már sokat hallottam. Nem tudtam ellenállni a kawaii borítónak, úgyhogy jött velem haza :3 Vettem még a szupermarketben egyébként holnapra kaját - csinálok rendes húst, ha már máskor lusta vagyok meg amúgy is drága ^^; Nem volt olcsó, de karácsonyeste... akartam venni valami dekort is meg mécsest, de olyan rondák voltak a 100 yenesben, hogy nem vettem... máshol meg nem tudtam hol keressem, mert a depaatoban drága...
Itthon pedig csináltam fincsi vacsorát (egész nap egy banánt ettem addig csak XD) és beültem filmedzeni~

...ééééés hát ezt nézze meg aki még nem látta, ANNYIRA CUKI FILM <3333333 és Teppei is milyen cukika benne, pedig nem vagyok a fanja, de itt, aaaaaw... a csaj is nagyon helyes, és az egész történet meg minden, annyira át tudom érezni, noha nem voltam még ilyen helyzetben, csak kicsit hasonlóban... (ehh XD; ) de ettől függetlenül is, nem veszi magát túl komolyan de azért ahol kell ott komoly - egyszóval, nézzétek meg! :D

Takkun pedig meghívott hozzájuk 25én este karácsonyi buliba! :D Még jó, hogy maradt még a magyar szóróajándékból amit hoztam XDDDD izgulok kicsit, mert a családja lesz ott meg a húgai barátjai *dirr* nem akarok beégni, de mondjuk amúgy is visszafogott vagyok általában, szóval csak nem csinálok semmi bunkót ^^



5 comments

5 Comments:

wiii te is láttad a filmet. :)Én mult héten láttam. Egész jo volt. Csak a vége nem tetszett...XD :D
Jajj a Lovely Complexet meg akartam már rég nézni mozifilmen..animésen elkezdtem de nem tetszett a grafkoja...^^; Már csak meg kéne találnom valahol a filmet..vagyis neki kéne ülnöm keresni...XD
Huuu mész majd háibulájba?:D Jo hogy családos...de segáz.:D Azért majd ha a család felékér egy asztalon táncolos ivászatra akkor csináltass egy képet.:D *miket nem nézek ki a japcsikbol...XD*
Jah igen..nemtom küldtel e már mailt, de azért leirom még egyszer, szal nem tudom a cimed igy nincs hova elküldeni a cuccokat...:D szal donj meg egy maillal a szmore007@gmail.com -ra és akkor küldöm a dolgokat.:)

By Blogger Madam Hotelier, at 23 December, 2008 23:46  

Ne izgulj, biztos tok jo lesz a hazibuli :) En is csaladdal unnepeltem a karacsonyt 2006ban (egy baratnom csaladjanal, igazi nagycsaladosan), es marha jol ereztem magamat, nem kulonbozott az otthon megszokott magyaros karacsonytol. Csak rajtad all, hogy elvezed-e! ;) Sok sikert mindenhez, es boldog karacsonyt! ^o^/

By Anonymous Anonymous, at 25 December, 2008 00:17  

a fenti en voltam xD - mako

By Anonymous Anonymous, at 25 December, 2008 00:17  

@Évi: aha, nekem se tetszett a vége <_< de amúgy egész jó volt, jah :) A lovecon-t pedig tuti le lehet tölteni livejournalról valamelyik communityben, hehe~ amit nem lehet letölteni, az nem létezik 8D
XDDDD a házibuli csak olyan hogy a családtagok, plusz akinek van annak a párja... meg én *dirr* szal nem csak azzal lógok ki hogy külföldi vagyok, hanem még azzal is hogy csak úgy odamegyek XD
az emaileket pedig már elintéztük ugyebár :) itt is köszi!

@Mako: igen, Yukikonál voltál, nem? :D biztos buli lesz, elvégre ha az egész kawamura família olyan lökött mint takkun akkor garantált XDDDD Neked is boldog karácsonyt! (bár küldtem képeslapot, de gondolom nem érkezik meg addig míg otthon vagy XD)

By Blogger Barbara A., at 25 December, 2008 13:44  

Nem, Junkonal voltam (es Wakayamaban, szoval picit messze :). Viszont tok szep volt, igazi karacsony (ra egy par napra havazott is Osakaban o_o)...

A kepeslapot elore is nagyon koszi! *>_<*! Majd szolok ha megerkezett, tanoshimi :3!

By Anonymous Anonymous, at 25 December, 2008 18:40  

Post a Comment