<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, December 3, 2008
Teaching Assistantkodás meg ilyenek

Teaching Assistantkodás meg ilyenek

Huh, most kicsit fellélegzek... az elmúlt hét kész rémálom volt, életem egyik legrosszabb hete címre méltón pályázhatna @__@ de most már jobb sokkal, le tudok úgy-ahogy ülni tanulni rendesen, és át is beszéltünk dolgokat akikkel volt mit átbeszélni (hú de kicsavartan hangzott XD). Bár elaludni még mindig nem tudok rendesen... tudjátok, amikor villany leolt, és fetrengsz az ágyban, akaratlanul is mindenfélén gondolkozva? :S Ráadásul nálam az idegesség még olyan formában is jelentkezik néha, hogy összeharapdálom belülről a számat, ami aztán érdekesen sajog és ezért sem tudok elaludni XDDD Persze, tudom, minek harapdálom, dehát reflex xD
Kedden volt egy 5 perces prezentációm (bár szerintem a végén gyorsan beszéltem mert ideges voltam és ezért csak max 4 körül lett) a magyarországi vízszennyezésről. Ugye, hogy izgalmasabbat régen hallottatok??? n__n/ Még jó hogy drágajó Takkun fenn volt és segített átfogalmazni pár dolgot, így legalább amit mondtam, az nem volt annyira szar, remélem. Örültem, hogy nyelvtani hibát kb 1-et talált benne csak :D Ezt a jó oldalát próbáltam nézni a dolognak. Ja, ráadásul úgy volt hogy kedd reggel direkt felkeltem jó korán, elmentem a könyvtárba kinyomtatni a szöveget, és gondoltam ott még átolvasom párszor meg elpróbálom magamban. Megjegyzem a könyvtár a campus másik felében van, mint a koli. Na odamegyek, kinyomtatom USBről a cuccot, leülök, elkezdem próbálni,hát nézem hogy bakker ez a javítatlan változat..... már csak kb 10 percem volt az órakezdésig mire erre rájöttem (és óra elején 5 -10 percben mindig kanji dogát írunk) ... hát, nincs más lehetőség, visszarohantam a koliba, fel a hatodikra, csigagép bekapcs, USBre átment jó file, rohan könyvtár negyedik emeletére nyomtatni, visszarohan az órára.... nem éppen tökéletes kondíciómnak hála úgy lihegtem mint egy asztmás már a felénél kb, folyt a víz a fejemről, és természetesen egyszer sem próbáltam el végül aznap a beszédet... ez annyira jellemző. A kanjidogánaka végére beértem, emberfeletti gyorsasággal lihegve beírtam mindenhova mindent, majd végre elmentem rendbehozni a fejem a vécébe 8D nem akarom tudni milyen lett az a doga, de mindegy.

Aztán amúgy hétfőnként ugye van a szadista kanji dolgozat... és most már tendencia, hogy 1-2 pont veszteséggel (4 oldalból, kb 120 pont) írom meg őket :D kapok cuki piros nyomdázott virágot hogy "Yoku dekimashita" XD úgyhogy gondolom kezdek ráállni a random és kontextus nélküli, nyers kanjik gépies magolására... ez szép és jó lenne, ha nem felejteném el a felét a következő hétre... -_- talán elolvasni el tudnám őket, de leírni szerintem kb a 60%át tudnám csak :S szóval ha le lehet adni ezt félévkor akkor leadom mert semmi értelme, hiába kapok jó jegyeket. A vizsgán se tudom mi lesz, amikor majd át kell ismételni az összeset XD; december 22én lesz az, úgy egyébként. Utolsó nap a szünet előtt... nehogy már karácsonyi hangulat legyen XD

Ma meg benn voltam másodjára az angolos cuccon, most már sokkal jobban elvoltam, volt egy csoport meg egy csaj, a közte levő időben pedig ilyen hülye párbeszédet kellett írnom (nem csak nekem, a másik 3 csaj is írogatott) amit majd felvesznek kazettára. De persze előtte ki kell javítani meg átfogalmazni mindet, és annyira baromság és gáz amit írtam, dehát nem jutott eszembe semmi, először csinálom mindenféle útmutatás nélkül... XD azt mondták hogy mindig nevetnek egymásén mert olyan hülyeségek szoktak lenni, szal gondolom ez van :D Mindenesetre Kouji (Shin csoptársa akinek még régebben bemutatott, angolos ő is, és sokat jön társalgásra) jófej, úgyhogy poén XD

Bocsi hogy most nincs kép meg ilyenek, nem volt semmi érdekes, és lusta vagyok külön azért érdekes képet keresni ide. Szal most ez ilyen :P

Ja, de azt meg kell jegyeznem még, hogy amióta láttam a Fujit a naplementében azóta mindennap kinézek az ablakon, és elég sokszor látni a sziluettet... de hiába próbálom lefotózni a szar kamerámmal, nem adja vissza eléggé azt a vibráló narancssárgát amilyen az ég *.*

2 comments

2 Comments:

Üdvözletem az antialvok klubjábol. XD Én sem tudk normálisan aludni már lassan 3 napja...én ugy alszom hogy elalszom, és 4 -5 ora után ugy kelek hogy semmit nem aludtam még...:S És mára már elég hisztis meg katasztrofális állapotba keróltem emiatt...^^;
Nem baj amugy hogy nincs kép. :) Kép nélkül is érdekes olvasni amiket irsz.:)
Kitartás az orákhoz és a vizsgákhoz...és elismerésem a világcsucsot megdöntö futáshoz..én valszeg lusta lettem volna...:XD:

By Blogger Madam Hotelier, at 04 December, 2008 03:49  

Uhh. >< Én is utálom, mikor egyszerűen képtelen vagyok elaludni, hiába forgolódok az ágyban... ><

Akkor nem volt épp szerencséd, azzal a kiselőadással.
Vízszennyezés... Tudnék mutatni olyan képeket, hogy csak néznél... Az egyik órán a tanár vetítette ki... Van olyan kép, amin fel sem ismered, hogy az víz. xDD Szal nagyon komoly... A téma pedig lehet érdekes is, csak megfelelő infókat kell róla találni, meg persze az sem árt, ha az embert csak egy kicsit is érdekli a téma. Nekem spec elég sok vízzel kapcsolatos órám volt...

Uhh, 22.én? én nem bírnám ki. ><

By Anonymous Anonymous, at 07 December, 2008 06:27  

Post a Comment