<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, December 8, 2008
És megint Kansai! :D

És megint Kansai! :D

Mert Kansai azjóóóó XD Most pattogok, mert végül csak lett valami. Szóval ez úgy volt, hogy Karen mondta, hogy megy dec. 29-től jan. 2-ig egy Osakától busszal 3 órára levő kisvárosba homestaybe, és kérdezte hogy nem megyek-e én vele, ha Bettina (aki eredetileg ment volna vele) nem tud jönni, mert költözik épp akkor. Mondtam persze, be is voltam sózva, de aztán egyrészt nem is volt buszjegy 28-dikára, másrészt Bettina mégis ráér, és ezt ma tudtam meg. Gondoltam nabumm, így jártam, egész karácsonyi szünet alatt Tokyoban, nagyrészt egyedül valszeg... de kérdezte este Karen, hogy ha visszajött a homestayből akkor nem akarok-e Kansaiban mászkálni vele, mert amúgy is 4-én van a szülinapja és a szülei fizetik neki a szállást! Kb egyszer átgondoltam hogy lehet hogy drága a buszjegy de aztán úgy döntöttem hogy leszarom, a homestay még drágább lett volna XD Meg hát, még mindig nem jártam be egész Kyotot, Narába is elmegyünk mostmár, és este pedig Osakaaa :) Egyszer élünk~~~
Három napot leszünk megint - én lemegyek 2-án éjjeli busszal, és 5-én éjjelivel jövünk együtt haza ^_^ Még jó, hogy csak 13-dikától van sulim :D Joseph barátom pedig csak 8-án jön, úgyhogy lesz egy napom takarítani XD (meg aztán ki tudja, lehet hogy nem is jön a végén, amilyen zavaros nekem ez az egész szervezés...)

És mivel én csodálatosan hatékony ember vagyok ha nem tanulásról van szó, a buszjegyek és hotel máris le vannak foglalva ;) már csak ki kell fizetnem a konbiniben őket ^^
Ennek örömére elmegyek tanulni XD Kriszti, ha ezt olvasod, írok majd akkor emailt, mert én úgy értelmeztem hogy én írtam utoljára és vártam a választ, de akkor ezek szerint az MSN az az volt :D
Mindenkinek hajráááá a vizsgákkal, ZHkkal és egyéb teendőivel! ^_^/

4 comments

4 Comments:

Orulok, hogy igy porogsz, es hogy izgisnek igerkezik a teli szunet :D Ha esetleg van idod es lehetoseged, nezz el Koubeba, gyonyoru "luminarie" van! *_* (Ilyen hatalmas kivilagitott kapuk meg egy komplett "varos" egy parkban, csupa apro egokbol - a foldrengesben meghaltak tiszteletere). Elvileg minden evben van, bar azt nem tudom, hogy januarban is van-e... mindenesetre ha igen, es van ralehetoseged, en ajanlom nagyon :3 Egyebkent meg tovabbra is have fun! x3

By Anonymous Anonymous, at 09 December, 2008 02:59  

Nem tudom mi micsoda, de biztosan jó lesz! :D Főleg,ha társaságod is lesz. :)

Jah... ^^; Bocsi, pedig gondoltam, h írok. xDDD De aztán végül is msn-n átbeszéltünk mindent...

By Anonymous Anonymous, at 10 December, 2008 00:00  

@Mako: én is örülök :D nem tespedek végre itthon XD köszi a tippet! majd megkérdem Karent és ha van kedve akkor elmegyünk, úgyis van ott haver :D

@Kriszti: mármint hogy mi micsoda? Kansai? XD az egy régiója Japánnak, ahol Osaka és Kyoto is van :)

By Blogger Barbara A., at 10 December, 2008 01:37  

Aham. xDD Értem. :)

By Anonymous Anonymous, at 16 December, 2008 08:05  

Post a Comment