<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, December 19, 2008
Rohangálás

Rohangálás

「あまい果実みたいに ぼくの中で
熟しているんだ
したたり落ちそうなくらいに
君への想いはあふれているのに」

Igen, az utolsó hét, és természetesen most sűrűsödtek be a dolgok. De azért jó volt. Tegnap volt a karácsonyi buli az ELC-ben, ahol nem voltak nagyon sokan, de kellemes hangulat volt, és megismertem az egyik ott dolgozó lány, Emily kislányát! Mina-chan 4 éves, és borzasztó aranyos *o* és perfekt japánból és angolból is nyilván, de ez egy ilyen kicsi gyereknél olyan meghökkentő elsőre :D Eszegettünk sütiket, játszottunk karácsonyi bingót, meg eldumáltunk ^^ Utána elmentem Musashi-sakaiba vásárolni... egyrészt szükséges dolgokat, másrészt ajándékokat. Nem sok sikerrel jártam egyik téren sem T__T NEM KAPOK A LÁBAMRA CIPŐT. Komolyan nem tudom, mit csináljak, mert 2 pár cipőm van csak télre, mindkettő fekete, és amúgy is... 3500ért vannak csizmák, ÉS NEM TUDOK VENNI MERT TÚL NAGY A LÁBAM :( Még Kichijoujiban van egy bolt amit Fátima tud, hátha ott, majd elnézek ha lesz időm. Mivel mérges voltam meg fáradt akkor már, ezért gondoltam elmegyek egy kicsit karaokéba egyedül levezetni. De Viki, igazad volt, tényleg nem fun egyedül!!! :( Kb 3 szám buli az elején, hogy azt énekel az ember amit akar, de aztán valahogy elunom hogy csak magamat hallgatom, inkább hallgatnék másokat, meg énekelnék együtt velük xD (de legalább most megpróbálhattam dalolászni számokat amiket társaságban nem akarnék, pl Gackt-Mirror háromszor *dirr* ennyi előnye volt) Na majd Gergőt elhívom legközelebb, úgyis szeret énekelni~

Azután tanultam kanji vizsgára, csináltam kis kártyákat... segít! :O sosem gondoltam volna hogy ezt ÉN fogom mondani, de tényleg segít. Úgy látszik változik az ember agya meg hogy hogyan tanul a legkönnyebben o_o. Ma is tanultam, bár ismét bealudtam... szörnyű, hogy nem tudok elaludni hajnali 3-4ig, aztán persze álmos vagyok másnap. Első órám volt ráadásul, de utolsó ebben az évben, és egész kellemesen eltelt :) Kezdem megszokni a csoportomat, azt hiszem ^^ Utána rohangáltam fényképeket nyomtatni családnak mert kérték; konbinikben egyikben sem lehet fotópapírra csak sima A4-esre, na az gagyi, biciklizzük körbe a környéket... nagynehezen találtam egy fotósboltot, de egy óra volt az előhívás. Akkor vissza az egyetemi menzára, mert a magyarokkal volt megbeszélve hogy együtt eszünk; azután el a fotókért, majd a postára feladni a cuccokat. Ne kérdezzétek, mennyi volt a postaköltség mindenre összesen..... @________@ és még csak nem is EMS hanem sima levél... anyám. Jaj, és Ayumi, légyszi add meg a címed, mert rájöttem hogy a régi telefonomba mentettem el, az meg nincs itt... illetve mondd meg hogy a KAT-TUNos szájfény amit kértél, az milyen márkájú? Lotte, nem? Néztem tegnap a depaatoban, de nem találtam... árulják még egyáltalán? :S

No aztán vissza a szobába tanulni, majd megint volt 6ig órám, pótlásképp... voltunk kb 8-an benn, de én már nem merek lógni nehogy lehúzza a jegyemet a csávó. Amúgy ha valakinek van esetleg valamilyen jegyzete/házidogája/akármilye a japán vallás (shinto, buddhizmus, tenrikyo, akármi jó) akármilyen területével kapcsolatban, nem emilezné el nekem lééééécci? Átnyálazhatnék csomó könyvet egyből ahhoz a 2 oldalas "esszéhez" amit meg kell írnom, de mivel gőzöm sincs miről írjak és le kéne adni egy vázlatot, ezért átfutnék valami ÉRTHETŐ nyelven írott cuccot és ami megtetszik annak utánanézni... van otthon erről könyvem, de itt nincs, és a tavalyi jegyzetemet se hoztam el pedig az jó lenne ;_;

Japán mitológiára is kell írni, de annak meg van adva a témája úgyhogy sokkal egyszerűbb XD
Csak én vagyok ennyire unkreatív, hogy ha nem mondják meg miről írjak akkor nem tudok írni? o_o; Rajzolással nem vagyok így, de írni... bleeeeh. Van aki annyit rizsáz bármiről hogy az nem igaz, de nekem nem megy -_-

Ma este pedig a magyarokkal elmentünk yakinikut enni, kis papírköténykében ettük hogy ne fröcsögjön ránk, nagyon poén XDDDD majd teszek képet, csak most megyek aludni (legalábbis megpróbálkozom vele) mert holnap hosszú nap lesz X____X

7 comments

7 Comments:

hát én fel tudom ajánlani azt amitaz elte japán szakos oráján irogattam..merthogy illegálisan bejártam egy orára, és ott vetütk a shintot meg a budhizmust is. Ha adsz egy mail cimet elküldöm. De ha gondolod el tudom ugy is küldeni hogy lefotozom az egész lapot és akkor még azt is látod amit barátnöm mellé irt jaánul. Mert volt olyan ora amin nem voltam és töle kértem el, lefénymásoltattam és mellette vannak a kanjik...dehát én azt ugye nem értem...XD
Jajj karácsonyi ajándékokkkal én is gondban vagyok...T.T szal nem vagy egyedül :)

By Blogger Madam Hotelier, at 19 December, 2008 02:11  

Vazze, mé van ezeknek olyan kis lába?Pedig milyen csúcs cipőket is vehetnél *.* mé' szabály az, hogyha mütyür az ember,akkor a lába is az?*dirr* XD
jaaaaj, de karaokeznék én veled XDDD bár akad kivel menned, de egy telitorkos Peach-et vagy Sakuranbot letolnék véled XDDDD *hugs*
Miért nem kéred meg anyukád vagy a éppen otthon terpeszkedő öcccsédet, hogy valahogy juttassák el neked a jegyzeteidet? Hátha :D
Előre a kanjikkal!Nagyon pro vagy mán :D *büszke*
A sulinak meg már csak percei vannak hátra *höhö* lehet aludni valami rendes félét *hugs*

By Anonymous Anonymous, at 19 December, 2008 08:03  

Te is így jársz? Én is csizmát akarok venni, és persze, hogy nincs a méretemben olyan, ami kéne... Pedig bele szerettem egybe, ami alkalminak is elmenne, és jól is jönne államvizsgára is... *sniff-sniff* xDDDD Azért remélem te találsz valamit. :)

Amúgy a dolgok mindig az utolsó héten sűrűsödnek be. xD

Én szívesen küldenék, ha lenne, de nincs. Igaz van egy ismerősőm, aki Pesten Budhista suliba jár. Poén nem? :D De vele nem igen tartom a kapcsolatot. =/ Így sajna nem tudok tőle hirtelenjében anyagot kérni neked...

Ja, és kitartást! :D *ölel*

By Anonymous Anonymous, at 20 December, 2008 08:44  

ayumi here~ írtam az msn címedre e-mailt, de nem tudom, hogy megkaptad-e. XD valahogy füstjelezz mán vissza légy oly kedves ha megkaptad XDDD
láv jú~

By Anonymous Anonymous, at 22 December, 2008 22:24  

@Évi: juj köszi, nagyon megköszönném ha azt el tudnád küldeni *__* elég lefotózni nagy felbontásban jó világításnál :) ha lehet minél hamarabb, mert decemberben kell még elküldeni a vázlatot X_X köszi!!!

@Viki: ugye?? nem értem, itt törvényszerűen mindenkinek kicsi a lába??? -_- ráadásul csak M, S és L van, tehát olyan hogy esetleg pont jó legyen a lábadra, valszeg nem lesz :S
Sajnos a jegyzetet meg nem tudom elküldetni velük, mert mire ideér... ><

@Kriszti: kaptál azóta csizmát? :D otthon azért könnyebben talál az ember a lábára mint itt XD pedig az enyém csak 40es :(
és köszi a biztatást meg minden... *hug* majd írok, csak rá kéne venni magam ^^;;;

@Ayumi: öööö nem szoktam nézni azt, még nyáron megváltoztattam mert tele volt spammel ^^; gomen, azt hittem szóltam ^^; az új cím stairs.to.the.seventhh és ugyanúgy dzsímél, légyszi küldd el még egyszer ^^;;

By Blogger Barbara A., at 22 December, 2008 22:53  

Nem, még nem találtam... remélem januárban majd lesz csizma. xD
és te? :)

By Anonymous Anonymous, at 28 December, 2008 06:04  

én se xD;; de holnap megyek vásárolni, hátha... :/

By Blogger Barbara A., at 28 December, 2008 14:09  

Post a Comment