<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Thursday, December 4, 2008

Életigazság:
Robin: Have you ever had one of those days where nothing all that monumental happens, but by the end of it you have no idea who you are or what the hell you are doing with your life? Do you ever have one of those days?
Ted: [smiles] Uhh, about once a week.
Szeretem ezt a sorozatot :D már a 2. season 18. részénél járok!
De ma egyébként szerencsére nem olyan napom volt mint fentebb, hanem épphogy mivel próbálom mostanában pozitívan szemlélni az életem, azt kell mondjam, hogy ez az átlagtól egy sokkal jobb nap volt! Bizony. Reggel majdnem nem másztam be órára, de aztán mégis rávettem magam, és nem is baj, mert kb 8-an voltunk összesen... meghallgattuk a maradék előadásokat, aztán visszajöttem a szobába, és szépen kitakarítottam! Igen, port is töröltem meg minden, most nagyon büszke vagyok magamra kb 2 napig amíg nem lesz megint kosz. Gyönyörű idő volt egyébként :) Aztán gondoltam ha már egyedül ebédelek, legalább körülöttem legyen mit nézni, úgyhogy elmentem a menzára kajálni, ahol a 4 koreai csaj körémült és tök jól eldumáltunk velük :) jófejek voltak ^_^ de poén, hogy megint idősebbekkel találtam meg a hangot XD (ezek a csajok/nők/nemtommik mert 20as éveik végén vannak szerintem, már Koreában tanítottak iskolákban, és most kyoukensei-k).

Aztán elmentem nyugiban a napsütésben biciklivel a boltba kajáért, majd tanulgattam és rajzoltam az ágyamon ülve :) Amikor pedig besötétedett, akkor már mentem 6-kor Shinnel találkozni a könyvtárba. Na, onnan háromnegyed 10-kor jöttem el XD magyarázott is pár nyelvtant meg kanjikat nézegettünk beszélgetés közben, én meg segítettem neki az esszéjével, ami Obama kiejtéséről szól vagy mi XD ez abból állt hogy először meghallgattuk Obama beszédét amit adott a választások megnyerésének estéjén, és nekem ekkor szólnom kellett ha olyan szót vagy mondatrészt hallok ahol átlagnál jobban hallatszik a feketék tipikus kiejtése Obamánál :D Shin ezeket bejelölte a transcript-en, majd pedig videón megnéztük még egyszer, és akkor odafigyelve rájuk ellenőriztük. Mondtam neki, hogy ez csak az én véleményem, meg inkább intonáció mint kifejezetten KIEJTÉS Obama esetében a "fekete" angol kiejtés, szóval ne vegye készpénznek csak mert én úgy hallom, de örült nagyon :) Aztán meg lelkiztünk kicsit, Shinnek az anyjával vannak nagy problémái, meg aztán kicsit rólam is beszéltünk, meg úgy átlagban a barátságról meg ilyenek. Jólesik, hogy ilyeneket elmond... azért a japánok nem nyílnak meg olyan könnyen szerintem ^^ de olyan aranyos volt, azt mondta hogy örül hogy én lettem hozzá beosztva, mert ha más lett volna akkor valszeg nem lenne ilyen fun :D

És rohadt éhes vagyok, mert délután fél 1 óta nem ettem semmit, és már negyed 11 @_@ kész is a rizsem, úgyhogy húzooook~

Ja és poén volt hogy anyám emlékeztetett hogy ma névnapom van XDDDDDDDD teljesen elfelejtettem 8D persze nem nagy dolog de azért eszébe jut az embernek ha van, gondolom XD de ez azt jelenti hogy HOLNAP MIKULÁS!!! :D Asszem veszek vmi csokit csak erre az alkalomra, és lelkifurdi nélkül betömöm a fejembe MUHAHAHHA xD

5 comments

5 Comments:

Hmmm ma még csak 4-e van..Mikulás meg 6-a...de boldog névnapot.:) ^^
Tök jo hogy van kint olyan ember akivel igy le tudsz ülni. Sokat segit néha az ha kibeszéled a dolgokat.:) Nekem is azt kéne valszeg....T.T
Hogy készül Tokyo a karácsonyra?MEg a suli azon belül? Itthon már kész frász van...tele vannak a plázák minden nap...tömmeg és stressz mindenhol...

By Blogger Madam Hotelier, at 05 December, 2008 01:58  

Öö köszi, de a mikulás 5.-e este jön! XD ne mondd hogy nem, mert régen mindig úgy tudtam hogy 6-án de mindig mindenki kijavított úgyhogy most már tudom :P

Miért nem beszéled ki akkor? ^^ még én is, 10ezer km-re a barátaimtól, találtam valakit aki meghallgat... téged pedig tuti hogy többen is :) ^_^
Öö nemtom még, mert vasárnap megyünk vásárolni, de itt mindig tömeg van meg stressz úgyhogy annyira sztem nem is extra a karácsony :D amúgy itt általában párok ünneplik csak, mivel ez nincs benne a kultúrában (nem keresztények) ^^

By Blogger Barbara A., at 05 December, 2008 02:31  

Csak semmi stressz :) Az a rohangászás a nyomtatnivalóval, hmm... mintha csak magamat látnám xD. Továbbra is be happy happy és have fun fun :D

By Anonymous Anonymous, at 05 December, 2008 03:23  

Hmmm nem is tudom miért nem beszélem ki magam..talán mert büszke vagyok meg nem akarok másokat traktálni mivel tudom hogy nem csak én vagyok kiborulva...:S MEg nem akarom elfogadni hogy a suli az oka a kiborulásnak...^^; Lehet ez a fö oka...XD

By Blogger Madam Hotelier, at 05 December, 2008 05:02  

Írni akartam, hogy Boldog névnapot, hát nem elfelejtettem?...

Szóóóval: Boldog névnapot! ^^ :)

Amit most írtál az nagyon jól hangzott. :D Remélem továbbra is ilyen vidáman, és pozitívan fogod szemlélni a dolgokat. :D
Shin nagyon aranyos. :) Még jó, hogy hozzá osztottak be. :D

Az ilyen 8an vagyunk egy órán óráknak nagyon családias hangulata szokott lenni. xD Nálunk nemrég volt egy olyan, hogy csak 2en voltunk órán. xDD És a tanár meg tartotta. azt mondta, ő egy embernek is megtartja. xDD

Apropó abból az ominózus yaoi sztorimba bele néztél? xDDD Kíváncsi vagyok a véleményedre, bár biztosan nincs időd ilyesmit olvasni.
Meg nem tudom észre vetted-e, de a Fekete főnixet is tovább írtam egy fejivel =] Nem tudom hogy szántam rá magam. xDDD Mindegy.

Na, minden jót neked! ^___^

By Anonymous Anonymous, at 07 December, 2008 06:35  

Post a Comment