<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, December 27, 2008
Karácsony - December 24-26

Karácsony - December 24-26

Eseménydús és fun karácsony volt, még ha nem is mondhatom hogy ünnepi hangulatban telt ^^ Egyáltalán nem volt meg az a feeling ami azért eddig legalább szentestén, vagy mikor a barátaimmal karácsonyoztunk, megvolt ^^; De nézzük a jó oldalát! :)

24-én reggel 9-től már kezdődött a magyaróra, amire Gergővel bementünk. Poén volt, érdekes volt látni ahogy az ember anyanyelvéről magyaráznak 20 japánnak :D A tanárnő Okamoto sensei volt az Osaka Gaidairól, aranyos volt nagyon... kaptunk tőle szaloncukrot (igazi Tescos kókuszosat! XD). Átlagban 23-24 éves diákok voltak benn, de volt egy kb 65 éves bácsi meg két néni is!!! Nem semmi :) Ilyen nyugdíjaséletet szeretnék mondjuk én is élni, nem olyat hogy otthon punnyadunk és panaszkodunk hogy semmi se jó meg minden uncsi XD

Épp szünet volt, azért vannak kevesen a képen :)

Nemtom mennyire látható jól az írás...

5kor, a nap végén Gergő kérdezte hogy nem megyek-e el vele Musashi-sakaiba kajáért, mentem mert úgyse volt jobb dolgom - és a vonaton találkoztunk két csajjal akik a magyaron is ott voltak. Beszélgettünk, mondták hogy mennek karaokéba, meg hogy majd 4en is menjünk - én meg mondtam hogy akkor mért nem megyünk el most :D benne voltak, el is voltunk, rendhagyó de jó szenteste volt XD
Gergő, Kae és Natsuki

Natsuki amúgy olyan durva enkát lenyomott, rohadt jól énekelt :D tapsoltunk is neki a végén xD Hazajövet pedig csináltam sülthúst gombával meg rizzsel, vettem hozzá kétféle desszertet is, hogy legyen választékom xD aztán beültem megnézni a Love Actually DVD-t amit vettem (yappari szeretem ezt a filmet :3) utána meg fél 1-kor felhívtam az otthoniakat XD

A másokéhoz képest valszeg kicsit szánalmas karácsonyi vacsorám xD

Másnap, azaz 25-én, Kawamuráékhoz voltam hivatalos XD Aki nem emlékszik: Takkun, azaz Takuya, a srác akivel már kb 2 éve tartom a kapcsolatot... egy penpal keresőn keresztül ismertem meg, amikor még nagyon béna voltam japánból és írt hogy levelezzünk~ találkoztam vele tavaly Tokyoban, de sajnos utána kiment Amerikába egyetemre, és csak most hogy hazajött 2 hétre, tudtunk megint találkozni. Mondtam Makonak egyik nap, hogy nem lesz itt gond ha az egész család olyan lökött mint Takkun... hát máskor is legyen így igazam! XDDDD Du. 5-re mentem, és hajnali 1-kor jöttem el... már 10 után jöttem volna a vonat miatt, de erővel marasztaltak hogy maradjak, majd Takkun hazavisz (kb 40 percre lakom tőlük kocsival, azért annyira nincs közel) - mindezt egy család aki kb semmit nem tud rólam, csak azt hogy a fiukkal egyszer találkoztam o_O Nem is tudom, hogy köszönjem meg nekik a kedvességüket, végig úgy bántak velem mint egy családtaggal... amikor játszottunk és nyertem vagy helyezett lettem, akkor nekem is kellett ajándékot választanom (előre volt bekészítve mindenféle becsomagolt kis ajándék), pedig én nem is adtam abba bele semmit, mivel nem tudtam hogy így lesz... hiába ellenkeztem tényleg határozottan, az anyuka kb felrángatott ültő helyemből hogy tessék válasszak xD;
Ott volt még egyébként Takkun anyjának a barátja, meg az ő lánya, illetve 3 a 4 lánytestvérből XD

Takkun, Nakamura-san, Mai (a lánya), Kiyono-san (anyuka) és Appun

Az összes lány nagyon aranyos volt, de Appun volt a legszimpibb :D tök arc XD Majd remélem fel tudom vele venni a kapcsolatot mixin vagy vmi ^^ Bár elég elfoglalt, Disneylandben melózik, és másnap is 5kor kelt mert dolgozott o_o;

Poén az a kés XD

Ez csak egy része a vacsorának... akkora trakta volt, anyám @_@
Amúgy szobadekor by Takkun, rágcsák by me és Nakamura-san, illetve az evőeszközöket is én tisztítottam le XD Vittem egyébként egy nagy doboz szépen becsomagolt kekszet/csokit meg egy kis magyar szóróajándékot én is, ne higgyétek hogy paraszt vagyok azért XD 2300 yenbe volt úgyhogy nem is voltam sóher...

'Hanayakana shashin' ahogy az anyuka fogalmazott XD Mai, Takkun, Appun és Saki

Majdnem csopkép! :D Dai-chan (Saki barátja), Kiyono-san, Nakamura-san, Mai, Takkun, Appun és Momo

Prittiiii *___* énekeltünk We wish you a merry Xmas-t ^^ a torta pedig incsifincsi volt!

Momo-chan, aki még csak 14 éves xD

Itt meg kell említenem Momo átverését XDDD nagyon poén volt, kár hogy nem vette fel senki a reakcióját a végén... szal ő később jött mert suliban volt, és kitalálta valaki hogy csináljak úgy, mintha nem tudnék japánul :D Úgyhogy amikor megérkezett, akkor iszonyat szar angolos kiejtéssel bemutatkoztam, meg úgy csináltam mintha próbálnék összehozni pár egyszerű mondatot... de akik tudtak, azok angolul "fordítottak" nekem XDDD és bambán nézelődtem amikor körülöttem beszélgetés folyt xD Momoval pedig angolul igyekeztek beszéltetni xD aranyos volt a drága... még csak chuugakusei XD na de amikor már nem bírtam tovább és csak úgy mondtam valami hosszú mondatot direkt hogy hallja, normálisan... hát az a fej az kész volt XDDDD amúgy Takkun azt mondta hogy hatalmas otaku, de nem beszélgettem vele sokat végül szal nemtom XD

Utána játszottunk többféle játékot :D Elsőnek a hyakunin isshu nevű klasszikusan japán játékot - aminek az a lényege, hogy 100 waka (vers) költőtől van idézve minden kártyán 1-1 wakából az utolsó sor. Egyvalaki, a felolvasó, egyenként felolvassa az elejétől a wakákat, és neked minél hamarabb meg kell találni a kártyát amin abból a wakából van idézet! (le kell csapni rá xD) Az egész hiraganával van, és klasszikus japánul szal nekem a többiekhez képest nem sok esélyem volt, főleg hogy Takkun anyukájával sorsoltak egy csapatba, aki kicsit pityókás volt és mondta hogy nem lát rendesen XDDD de azért párat sikerült megtalálnom ^^

Egy magamfajta gaijin azért nem versenyezhet szerintem 8 japánnal xD; a szemem nem tudja olyan gyorsan átfutni a hiraganákat :( Ha betűvel lenne, lehet én nyertem volna :P de azért fun volt ^o^

Azután már nem emlékszem mi volt a neve annak amit játszottunk, de ilyen szerencsejáték volt végülis XD Vicces módon azt megnyertem... hehe. Végül pedig 'usunorobakamanuke'-t játszottunk, ami egy olyan játék amiben műkörömmel nem ajánlott részt venni *dirr* a vesztesnek batsu-geemu volt a büntetése, mint a képen alant látható... Takkun anyukája vesztett, ezért vmi hülye szumósimitációt kellett csinálnia XDDDD (akit érdekel hogy mi a szabály annak leírom de most lusta vok XD)

Takkun volt ebben a legügyesebb, nemtom mért xD

Kb 2-re értem haza, mert Tobitakyuunál volt a biciklim szal haza kellett tekernem, ROHADT HIDEG VOLT... Ááááh szóval nagyon tanoshii volt, és végtelenül hálás vagyok mindenkinek *_____* csak azt sajnálom, hogy rendesen beszélgetni nem tudtam Takkunnal, mert vhogy nem volt rá alkalom, vagy játszottunk vagy az asztal körül beszélgetett mindenki... na sebaj :)

Tegnap pedig megint reggeltől bementünk a magyarórára, ahol a végén elkezdtük nézni a Csárdáskirálynőt XDDDDD érdekelt volna egyébként, de mivel alig aludtam előző este, bealudtam a széken XD Utána Gergővel mentünk Harajukuba, találkozni Balázzsal, hogy 3an a magyar éttermet megkeressük.

Most reggel is láttam végre a Fujit! *__*

Még volt időnk, úgyhogy vettem egy fluffy meleg sálat Harajukuban, illetve aktívan megfagytunk... xD Aztán az éttermet kisebb eltévedés után Balázs menő GPS-es telefonja segítségével megtaláltuk... de hát, oda se megyünk többet. Csak mi voltunk, ez még oké lett volna. De egyrészt nevetségesen kicsi adagok voltak nevetségesen magas áron, másrészt nem volt túróscsusza pedig az interneten oda volt írva. PHAIL.


Ez a NAGYOBBIK gulyásleves. Amiből csak egy adag volt a pincérnő szerint, úgyhogy Gergővel nekünk mást kellett enni. Vicces volt, egy ekkora embernek egy ilyen miniatűr tányért kihozni vazze... XD

A csirkepaprikásom. Nem volt rossz kifejezetten, de... ennyi nokedli, vazze? 1800 yenért? ANYÁTOKAT IS.

Gergő töltött káposztája sem mondható nagy adagnak, ugyanilyen árban... -_-;

Úgyhogy ez nem volt olyan jó mint hittem, de utána a fiúk vettek egy kebabot kint egy bódéból amit odafele kinéztünk XD Én meg a palacsintákat néztem ki, mert végre NEM VOLT SOR, de mire visszamentünk már bezárt T___T úgyhogy egy McFlurryvel kellett beérjem :(
Evelinnel éjfélkor volt Skype-megbeszélésünk, de nem működött vmiért jól a mikrofonja, úgyhogy végül MSNeznünk kellett, hajnali fél 4ig... aludtam is ma fél 3ig xD; punnyadtam meg olvasgattam, de holnap már el kell kezdenem az esszémet! Holnapután pedig vásárolni megyünk Getsuvel, egy kínai osztálytársammal ^^

Asszem kajálok valamit XD

4 comments

4 Comments:

thank's
sohbet
chat
sohbet odalari

By Blogger Sohbet, at 27 December, 2008 19:01  

wow az a gulyásleves nagyon poén!! :D És mi az a habzo izé a nökedli mellett a huson? Tejföl? Vagy mososzer? XD
A 14 éves kiscsaj kinéz vagy 18-nak...durva...:D XD És Takkun nagyon cukker. :) Kár hogy nem tudtál vele dumcsizni. :(
És a karácsonyi vacsid...lol. De azért neked ez ott kinnt nagy szám. :) Azért remélem érzed a poént: én itthon sushizom, te kinnt csirkemellezel...:D XD
Erröl a verses-kártyás játékrol az ELTE-n a tanár mesélt. De asszem azt mondta hogy ilyen sziveszterkod szokott lenni a tv-ben mint vetélkedö és mindenki agyba föbe nézni mert milyen jo XD :D

By Blogger Madam Hotelier, at 27 December, 2008 19:52  

Takkunék nagyon aranyosak voltak. :D Tök jó lehetett. :D Poén, amit "szegény" Momo-val eljátszottál. xDDD lol xD

lol! Az a magyar étterem nem volt semmi xDD Ahaha, de komoly. xDD Uramég. xD

Amúgy a magyar óra nagyon poén. xD Próbáltam elolvasni, ami a táblára volt felírva, de nem tudtam kivenni a többségét. xDD Meg a pípros szöveg is vicces xD Vicces ilyet látni. :D "Hogy kell írni a helységneveket?" :)

Amúgy nem rég láttam az m2-őn egy műsort a Fujiról, sajnos nem az elejéről... De tök jó volt. :D Lényegében az év folyamán mutatott különböző arcait mutatta be. olyan szép volt. :) Főleg, amikor a szivárvány felhőt mutatták. Nagyon ritka jelenség, és ők pont télen kapták el. Pont rád gondoltam. xD Bár valszeg te onnan úgysem látnál semmit a felhőből, főleg, hogy a napnak egy bizonyos szögben kell lennie a felhővel... már nemtom pontosan hogy, pedig a héten láttam xD

By Anonymous Anonymous, at 28 December, 2008 06:55  

Örülök, hogy jó társaságban telt ez a pár nap :)))!

Dai-chant ÜDVÖZLÖM höhö °.°

By Anonymous Anonymous, at 28 December, 2008 21:04  

Post a Comment