<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, November 9, 2008
Sengawa bunkasai

Sengawa bunkasai

A másik itt tanuló magyar, Balázs, Sengawában lakik egy koliban, és ott ma volt egy bunkasai (kultúrafesztivál). Hívott hogy menjek én is, lesz magyar kaja, én meg még szép hogy mentem 8D Reggel 10kor nagy nehezen kimásztam az ágyikóból, és téptem hogy odaérjünk kb délre. Na, pont akkor kezdték melegíteni a kajákat, úgyhogy körbenéztünk kicsit.

Teaceremónia volt itt, tök jó hangulat a műfa, nem? *o* Akarok ilyen szobát is otthonra.

Ikebana kiállítás

Erről Viki jutott eszembe amilyen narancssárga... bár kicsit minimalista nekem XD

Volt fotókiállítás is (verseny), erről Patyi képe jutott eszembe (csak az jobban tetszik, mint ez XD)
Ezt asszem nem kell magyaráznom hogy ki jutott eszembe :P

Ezek után mentünk pörköltet enni végre~ nem volt full magyar íze, DE nagyon finom volt, meg jólesett *.* Jött még Marie-san, aki Yuuji húga, és Balázs hívta őt is. Nagyon szimpi, aranyos csaj volt ^_^ Neki is ízlett a pörkölt, meg szerintem a többi japánnak is, mert tök nagy sor volt, és hamar elfogyott minden :D

Hángáríííí~

Marie-san

Volt még 4 magyar pasi a koliban, ők csinálták Balázzsal az egészet

Tömeg~

Aztán még körbejártunk Balázzsal, ettünk koreai édességet, meg valami mongol cuccot, meg elfeleztünk egy adag odent (japán leves), úgyhogy eléggé tele voltam utána XD Az eső kicsit csöpögött sajnos :(

Az épületben is voltak dolgok, pl koto előadás is! Annyira jó nyugtató volt~~~ bár nem tudom, mért van az egyik csaj hanbokban XD

Volt kalligráfia is... itt a koliban még csak 2x voltam szakkörön, elég béna vagyok általában... mondjuk semmit nem tanítanak, csak üljünk le oszt csináljuk, kb XD Nem baj. Igyekszem. De itt most szerintem 3 perc alatt egész jót hoztam össze magamhoz képest, a nénik néztek hogy wow de ügyes vagyok, de szerintem ezt mindenkinek elmondták aki két vonalat bírt húzni azzal az ecsettel xDDDDD

Találkoztam több emberrel is innen az egyetemről, többek között egy csoptársammal, illetve egy kínai angoltanárnővel aki szintén kalligráfiára jár velem péntekenként :D Szegény, ciki volt mert először nem ugrott be hogy honnan ismerem ^^;; jóvan, dehát neki könnyebb minket megjegyezni mint nekem a sok ázsiait XD bármennyire is meg tudom őket különböztetni, azért mégis sokkal homogénebb fejük van mint nekünk, na :P

És végre sikerült elhívatnom magam H-sannal okonomiyakit enni... höhö.

7 comments

7 Comments:

^_^ Tök jo lehetett ez a kult feszt. :) Jajjj a Koto hangját én is nagyon imádom. Meg a Shamizent is :) Bár azt sokan nem szeretik T.T Kalligráfia...nah az az a "sport" ami nem nekem valo...:D nem tudnék egy helyben ülni, 'meditálni' az éet nagy dolgairol majd utána lefirkantani valami kaparást, hogy aztán azon agyaljak miért gy hztam azt a vonalat...és az egészet végül kivetitsem a lelki állapotomra...szerintem meditácio közben elaludnék XD Itt kezdödnének a gondok XD XD De amugy tényleg szépet irtál. :) Ez a jel volt kint a falamon egy évig...aztán megcsinálam másik hárommal plakátnak és még mindig kint van. Régen agyaltam hogy tetkoba megcsinálom a másik mellé..aztán rájöttem hogy a szerelem nem nagyon illik hzzám...:D Szal nem fogom csak azért magamra nyomni mert tetszik XD

By Blogger Madam Hotelier, at 09 November, 2008 19:56  

Bunkasai, azok mindig jók :) És tök jó, hogy volt sikere a pörköltnek x3(nálunk a japánok csináltak gulyást meg palacsintát, tök lelkesek voltak :D). Hさんってだ~れ?とにかく頑張って楽しんできてー(^_-)/

By Anonymous Anonymous, at 10 November, 2008 00:15  

kérdésedre válaszolva, kreáltam magamnak blogot. :D Csak neked csak most csak itt. XD
http://szmore007.blogspot.com/
höhö a reklám helye :D

By Blogger Madam Hotelier, at 10 November, 2008 05:34  

@Évi: kösziii XDDD hozzáadhatlak a linkekhez ott oldalt? XD
a kalligráfia szerintem nem olyan amilyennek mondod :D én nem meditálok azon hogy mit miért húzok, csak próbálom élvezni a kanjik szépségét, és szépen leírni őket, hogy esztétikus legyen...
Milyen tetkód van?? amúgy mért ne illene a szerelem? XD nem akarsz szerelmes lenni, vagy miért? :D

@Mako: jaja, még a szemerkélő eső ellenére is rengetegen voltak :D
Hさんは、ハロウインパーティーで知り合った男 ;) メールやり取りしてて、会いたくなった 笑

By Blogger Barbara A., at 10 November, 2008 18:29  

persze hogy hozzáadhatsz. :) Ahova csak szeretnéd bárhova. Na jo azért nem bárhova...:D XD
Hát mondjuk ugy hogy én mint örökös szingli, nem vagyok jártas a szerelemben..szal eddig nagy ivben messziröl elkerült...persze ami késik nem mulik, de nem mondaném hogy rám illik a dolog :D XD
Egy egyiptomi ankh kereszt van a hasamon. :D idén karácsonykor lesz 3 éves. ^_^
Amugy hogy van ezen a blogon ha kapsz kommentet azt hova irja?Vagy hol jelzi? O.o el vagyok veszve itt...XD

By Blogger Madam Hotelier, at 10 November, 2008 22:01  

Wooow, bátor vagy, hasra O___O; én sehova nem mernék, félek a fájdalomtól XD;;; vagy csak alacsony a fájdalomküszöböm... mindenestre rohadtul fáj pl a fogfúrás meg ilyenek XD;
öö lehet kérni emailben hogy küldjön értesítőt ha komment érkezik ^^ bár én van hogy csak úgy megnézem hogy válaszoltak-e, manuálisan XD mert lusta vok emailt nyitni *dirr*

By Blogger Barbara A., at 10 November, 2008 22:55  

hmmmmm...majd akkor figyelem hogy irtak e.Csak jön egyszer komment és rájövök hol irja.:D XD
Hát nekem nem fájt...konkrétan elaludtam miközben csinálta a srác....és arra keltem hogy rázogat hogy jol vagyok e hivjon e orvost...XD és mondtam neki hogy nem kell csak nem sokat aludtam éjjel mert paráztam a mai naptol és most jtt ki a fáradtság..és ha már feküdtem...:D Pislogott kettöt, mondta hogy jah jol van és csinálta tovább.:D A szemmütét sokkal jobban fájt pedig arra azt mondták nem fog...:D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 10 November, 2008 23:06  

Post a Comment