<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, November 12, 2008
A kanjik örömei *érzitek a cinizmust, ugye?*

A kanjik örömei *érzitek a cinizmust, ugye?*

Szeretek kanjit tanulni, mert jó érzés, ha egy szövegben egy ismeretlen sincs... még ha az összetételeket nem is feltétlen ismerem mind, a jelentést legalább tudom, és olvasásnál az a lényeg.
...
de amikor olyan szinten kell belevernem a saját fejembe még azt is amit egyébként SZERETEK, hogy már legszívesebben kivágnám a könyvet az ablakon, na az nem poén :( Bár a tegnapi doga szerintem nagyon jól sikerült, mert egy helyett 2 hetünk volt tanulni rá, ezek után megint csak 1 heteink lesznek :S Legalább a szavak hasznosak e héten, úgy értem, ilyenek hogy 'csontvelő' meg 'orrlyuk', tényleg nem is tudom hogy élhetek nélkülük :D Najó, tudom, ezt is meg kell tanulni, és mondom, nem bánnám, ha több idő lenne. Dehát ez van, most már februárig ki kell bírni.

Tökre vártam ma hogy találkozzak Shinnel (szerdán szoktunk ugye), de írta hogy valami cégnek az ismertetője van Ishibashiban, úgyhogy vagy este 7-kor ha jó az nekem ma, vagy holnap~ maradtunk a holnapban, mert ma más programom van ♪ 
bár aztán lehet hogy nem leszek ilyen happy utána XD

Ja, azt hozzátenném, hogy a sima japánórán is mostmár felváltva tanárt játszik mindenki, mert a tanár lusta... kioszt bekezdéseket, és akkor azokon nekünk kell úgy átrágni magunkat a diákokkal, mintha mi lennénk a tanár :/ Múltkor nem égtem annyira be, mert rövid volt a szövegrészem és több időm volt készülni, de most 2 napom van, és hosszú a cucc :S és valszeg tele lesz ismeretlen szóval, az előzőben is a globális mértékben fenyegető elsivatagosodásról volt szó :S Már kettéáll a fülem, gondoltam írok ide valamit lazításképp~

--
21.27: na, hazaértem... összeettünk annyi mindent hogy szerintem azért fáj a hasam (remélem nem a tejallergia megint legalábbis, mert itt van egy liter tej a hűtőmben, nem akarom hogy kárbamenjen) ... a banános dessert monja A LEGJOBB... húúúú anyám de rohadt finom volt... de ettünk zöldséges monja-t, okonomiyakit, egy rohadt nagy csirkemellet, meg valami monja rizst kis rákocskákkal~ ilyen korlátlan fogyasztású hely volt, úgyhogy ezért ettünk végig 5 fogást :D Ugye ezek úgy készülnek, hogy az asztal kétszemélyes, és a közepén van egy mini fém sütőlap, arra kell pakolni a cuccot, hogy megsüljön (melegítve van a lap alulról)! Még jó hogy nem egyedül mentem, mert gőzöm se lett volna hogy mit hogy kell csinálni... mondjuk Hide-nek se sok volt, elég béna lett az okonomiyakink XDDD ELVILEG tudja hogy kell, dehát... :D
Amúgy nem hiszem hogy több lesz ebből mint barátság, legalábbis részemről nem érzem úgy, nincs meg az a szikra~ nem baj, van még sok hal a vízben (de szemét duma... haha)

6 comments

6 Comments:

wáááá összefolyt a nyál a számban...éhes vagyok XD
Ohh a tanulás...és azon belül is a "szarjuk le a diák fejét és higgyük azt hogy neki a nap 30 orűbol áll és nem is alszik,hanem csak tanul,és minden felesleges kis mütyür érdekli"... tudnék erröl mesélni XD :D
Hide?ÖÖööööö lehet nekem rossz a memoriám,söt tuti,de rolaraktál fel képet? :D

By Blogger Madam Hotelier, at 13 November, 2008 02:07  

kozepen sutos okonomiyaku RULZ *OOO* (meg a yakinikuyasanok is :D~~ kár hogy azok olyan drágák >_> mondjuk az okonomiyaki amúgy is finomabb, nekem a sok hús egy idő után betesz xD).

By Anonymous Anonymous, at 13 November, 2008 02:13  

@Évi: ilyet egyszer eszünk együtt is még... :P kurva finom~~~ *nyálzik*

jajjj igen, Viki szokott mesélni hogy milyen f@szok nálatok is a tanárok <_<; nekem legalább hasznomra válik amit tanulok, bármennyire is nehéz, ti vizsont nemhiszem hogy olyan nagyon fogtok pl matekozni a munkátok során xDDD; részvétem :(
Ööö nem, Hideről(ról? nemtom... ezt mi dönti el? o_O mert pl ÉviRŐL, de AmiRÓL, pedig mindkettő i-re végződik) nincs kép, mert a táskámban felejtettem a telefonom, amit pedig beraktunk az Ő ülése alatti tárolóba, szal kaja közben nem akartam felállítani ^^;; de semmit nem vesztettél, átlagos feje van, semmi extra XD

@Mako: *o* jajaaa, okonomiyaki sztem elég lájtos volt, meg mondjuk a monja is... 5 fogás után nem lettem rosszul (csak utána de elmúlt hamar! :D) ez a zért valami :D

By Blogger Barbara A., at 13 November, 2008 21:04  

szerintem az dönti elö hogy milyen magánhangzo van elötte...Mert BArbiról/ VIkiröl...Amiról/Éviröl...szal szerintem Hideröl...bár kimondva mindkettö nagyon hülyn hangzik...XD
Majd egyszer azért cuppants fel rola egy képet.:D

By Blogger Madam Hotelier, at 15 November, 2008 21:08  

Télleg, ha magas hangrendű az egész szó akkor -ről, kivéve ha a 'férfi' szóról van szó mert ott mindkettő jó XD (szegény magyarul tanuló külföldiek)...

Hideról eccerűen nincs képem, mondom XD azóta nem írt, pedig ha érdekelné továbbra is akkor illik írni egy randi után, szal sztem ez így most ennyi volt :D

By Blogger Barbara A., at 15 November, 2008 23:28  

hmm...Kár. :D de majd a köviröl csinálj képet. :D :D :D :hug: Had' olvadozzunk itthon. :D XD

By Blogger Madam Hotelier, at 17 November, 2008 03:23  

Post a Comment