<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, November 22, 2008

Helloturiszt ~ Kyoto és Osaka!

No szóval elnézést hogy rég jelentkeztem, de múlt hét kedd este elmentem Osakába az éjszakai busszal, és szombat reggel értem haza... sajnos aludni nem sokat sikerült azóta sem, úgyhogy elég hulla vagyok és nemigen volt/van kedvem blogot írogatni, de gondoltam azért mégis ráveszem magam, mert nem lenne jó elfelejteni ezeket az élményeket, igazán jól éreztem magam :) Bár igazából most is csak azért írok hogy halogathassam a pontot amikor fel kell öltöznöm és elmennem boltba... már 3 óra pedig... de felébresztettek vagy 11-kor a BÉNA gitárosok itt közvetlen az erkélyem alatt :( És hajnali 4 körül aludtam el, úgyhogy nem lesz ez így jó -_-;

Tehát. Megérkeztem szerda reggel kb 8-ra Osakába, ott beraktam szekrénybe a bőröndöm, és irány Kyoto. 9-kor már a tavaly is látogatott Starbucksban hörpöltem a kávét, majd napijegy vétel a buszra, és mentem a Kiyomizu-derához. Hát erről igazából csak fotókat tudok mutatni meg magyarázatot alájuk... a nap gyönyörűen sütött mint majd látjátok! Egyedül voltam, és ez most jó volt, a fíling hogy itt vagyok, azt csinálok amit akarok, szép az idő, csodálatos a kilátás, és úgy egyáltalán, elszakadni a kissé terhes tokyoi mindennapoktól végre ;_; Képek:

Rengeteg képet csináltam a templomról, nehéz is volt kiválogatni hogy melyeket tegyem fel @_@ Annyira széééép!

Közkívánatra továbbra is, csináltattam magamról is :P

A sztenderd turistafotó, mindenki ezt a látványt ismeri aki prospektust néz stb. XD Nem véletlen... *.* Még nem volt egyébként full kouyou díszben az erdő a hegyoldalon, de már azért elég sok vörös vegyült a zöldbe, áááh nem tudtam betelni vele!

Ez valami szerelemkő, ez a kis külön rész, pici szentéllyel a szerelemmel kapcsolatos imádságok/kívánságoknak volt kialakítva :) Valami durva mennyiségű ema volt kiaggatva! Én is írtam egyet... hihi.

Itt már lefele mentem... wáááh. Kiyomizu-deraaaaa *__*

Utána mentem Gionba, ami ilyen tradicionális fíling akar lenni. Tényleg tetszett, meg ugye szép időben egyedül sétálgatni eleve bárhol jó, de az azért kicsit illúzióromboló volt, hogy a maikok akiket lefotóztam (nem lentebb, az egy másik) mondták hogy ők igazából csak ilyen utánzatok, mikor kérdeztem hogy most ők tényleg maikok-e XD Gondolom turistacsalogatás. De attól még nagyon szépek voltak, szóval nekem igazából mindegy :D

Ő szerintem igazi volt, mert profi fotózásba pofátlankodtam bele mint hülye gaijin :P Más volt kicsit a sminkje mint a korábbiaké, talán igazi, talán nem, de végülis mindegy.

Asszem ennek a pagodának Soutoku Taishihez volt valami köze, de őszintén szólva nem annyira jegyeztem meg ^^;

Gionhoz közeli Maruyama-park és az azon a környéken levő random templomok/szentélyek.

Ahova még nagyon akartam menni, az a Kyoto másik felében levő Arashiyama volt, mert 1. ott elvileg szép a kouyou (mondjuk mivel még nem volt full szezon ezért ott is kb csak 60%-a volt piros a fáknak, DE legalább volt ^^), 2. a saganoi bambuszligetet látni akartam. Oda is értem, több-kevesebb, öh, bonyodalom után XD elmentem busszal az isten háta mögé valahova, gondoltam odagyaloglok majd a helyhez, azt mondták ismerősök hogy kb 45 perc gyalog. Ez oké lett volna, ha jófele irányítanak -_- de mindenki akit kérdeztem másfele mutogatott, meg én nem is ott szálltam le ahol le kellett volna, mert még egy másik templomot is meg akartam nézni :S Szóval kicsit tele volt a hócipőm egy idő után :P Videók lentebb XD





Node, megérkeztem végül, és a bambuszliget tök átverés mert rohadt kicsi *dirr* bár attól még szép volt, meg ment le a nap már, és jó kis hangulat volt a környéken ^^ ez a hely egyébként Adashino Nenbutsuji névre hallgatott, ha érdekel vkit. Utána lesétáltam a hegyről (ezúttal a jó úton) és megnéztem még a környéken több kisebb látnivalót gyalog, a lenti fotó az utolsó volt, mert utána lemerült az elem XD

Ezek után visszavonatoztam Osakába, és megpróbáltam megtalálni a szállást, ami egy homestay jellegű dolog volt... jól eltévedtem természetesen, és valami nagyon lepukkant környéken mászkáltam, sok volt a nem segítőkész öregember, csöves és részeg :S persze csak utólag mondta Joseph barátom hogy maradjak távol Tennoujitól mert ott ilyenek... XD De szerencsére egy jófej pasi biciklis meglátta hogy kínlódok, és segített megkeresni a helyet :) Neki akartam adni a kaját amit Kyotoban vettem Izumiéknak, de nem fogadta el, tök rendes volt ^^ pedig tényleg nagy szarban voltam, már este 11 volt kb XD
A szobám kib***tt hideg volt, 2 takaró+2 réteg fölső+térdzokni+az a hosszú kabát amit a képeken hordok, és még úgy is fáztam!!! Alig bírtam elaludni.

Másnap, azaz csütörtökön, eseménydús napom volt, főleg hogy a hülye telefonom nem ébresztett, és elaludtam... 10-kor találkoztam volna Tennouji állomásnál Izumival és Yumival (két lány akik tavaly Bp-n voltak és mászkáltunk velük ^^ magyar szakosok, bár végig japánul beszéltünk, nem akarózott nekik magyarul, én nem is erőltettem XD) , de negyed 11kor ébredtem fel X___X aggódtam hogy de gáz már, de szerencsére nem haragudtak, és jól elvoltunk nagyon ^__^ kicsit féltem mert pl Izumi volt az tavaly akivel kb 2 szót beszéltem összesen XD;;; de nagyon jófej!!!


Úgy csináltunk mintha fel is mentünk volna az Osaka Towerbe :P

Nanba/Shinsaibashi - és a Glico Man! :D

Izumi és Yumi x3

Tabekurabe takoyaki a Doutonbori-n!
Megjegyezném, hogy MEGINT lesz*rta a fejem egy madár ToT MIÉRT ÉN???

Megérkezett később Yukiko is, akinek addig órája volt, és beültünk egy kávézóba Umedában~ de nem sokat voltunk együtt, mert már késő volt, és én amúgy is 6kor találkoztam két csoptársammal Londonból utána :D


A fiúkkal elmentünk Nanbába, ahol becuppantunk egy földönülős japán stílusú okonomiyaki étterembe :D Elvoltunk ott egy jó darabig, megtudtam érdekes dolgokat Shaltielről... XD;; kicsit zakkant a gyerek o_o (nem mennék bele XD)

Joseph et moi

Shaltiel

Kaja után beültünk 2 óráig egy nomihoudai karaokéba, ami életem egyik legfunabbja volt eddig XD lehet hogy azért mert nomihoudai volt... :P de nem, télleg, jókat énekelt mindenki, engem is rávettek egy szám erejéig mert nem hitték el hogy nem tudok énekelni... mivel azt a számot énekeltem amit eddig minden karaokéban, az már gondolom elfogadható vmennyire, úgyhogy csak nem hittek nekem, de aztán énekeltem vmi random mást és akkor már elhitték XDDDD de együtt buli volt ordítani pl a Chala Head Chalat meg ilyenek XDD Shaltiellel a Filth in the beautyt is bevállaltuk de lehetetlen, rájöttünk :P a felét én pl elröhögtem, amikor megláttam a szöveget XD Na de nagy jókedvünkben még egy game centerbe is bementünk purikurázni mert fiúkat vicces berángatni (izéltek hogy gay, főleg Shaltiel, de aztán meg tökre élvezte, pff :P) meg Tekkenezni XD

Aztán utána másnap meg egyedül mászkáltam Umedában napközben, bevásárlóközpontokat nézegettem meg ilyenek, estefelé meg Bettina barátnőmmel vacsoráztunk és catchupoltunk hogy kivel mi van, mert tök rég beszéltünk vele is :D Utána meg már mennem kellett a buszhoz haza :(

Bettina és a pizzája XD

Végezetül meg berakok két purikurát hogy legyen olyan japános fíling is xDDDD



5 comments

5 Comments:

hehe "itt vagyok finoman és nöiesen szolva a halál faszán" nah ez kökeményen besiratott! :D XD
tök jo lehetett et a fél hét.:) Büszke vagyok rád hogy egyedül igy odataláltál.:) És hogy tul is élted.:) ^^ :)
Hallod az erkélyed alatt játszo gitárosokra egyszer véletlenül dobj rá egy vizzel teli lufit...vagy önt le egy vörös vizet...:D XD jajj de szenya vagyok XD
Tök jok lettek a képek meg a vidik :) ^^

By Blogger Madam Hotelier, at 25 November, 2008 00:43  

Orulok, hogy jol erezted magad Osakaban! <3 (Ugye milyen kesz az egesz varos a dialektusaval egyutt? xD). Btw, kikaptad a legdurvabb helyet :D; Tennouji a legveszelyesebb kornyeke Osakanak, emlekszem kisebb sokkot kaptunk, mikor betevedtunk veletlenul ott a piros lampas negyedbe... (tenyleg nagyon durva, pedig tanarral voltunk o_o). Meg egyszer egyedul is eltevedtem ott, eletemben eloszor feltem Budapest es Roppongi utan nagyvarosban egyedul. Szoval az a kornyek tenyleg eleg veszelyes :/

Viszont Umeda meg piros kanransha=love <33 Egyszer ha van lehetoseged, massz fel a Skybuild-re is, annyira hangulatos ^^ (btw a Roppongi Hills-t is nagyon ajanlom, bar en imadom a magas helyeket, szoval minden ilyet megmasztam ^^").

Az a regi pagoda a Yasaka no tou azt hiszem (a legregebbi fenmaradt pagoda Japanban). Szerintem az a legszebb egesz Kyotoban ^^ Arashiyamanal sosem jartam meg, pedig mindig el akartam menni... na majd egyszer ^^

Gitarosoknak meg szerintem eleg ha finoman kozlod veluk, hogy ize, te meg alszol ilyenkor. xD Nem hiszem, hogy besertodnek :)

Sok sikert mindenhez, tovabbra is fejest az eletbe es GO :D!

By Anonymous Anonymous, at 26 November, 2008 19:20  

Helloka!

Wow! Micsoda képek! :D Én sem bánnám, ha látnék full vörösbe öltözött domb tetőt. :D

Én már biztos be pánikoltam volna, h eltévedtem, és nem találok oda xD



Amúgy hallottad, hogy idehaza leesett az első hó? xD de nagy hír xD és ahogy a rádióban mondták nem ám havas eső, négy szem hóval. xD Írni akartam a mobilos emailedre, hogy ma havazott. de mire haza értem elfelejtettem...-.- ^^; xDD mindegy. xD

By Anonymous Anonymous, at 27 November, 2008 08:14  

@Évi: XDDDDDDD örülök hogy tetszett a kommentárom *dirr* meg a képek is ^__^ tényleg jó volt nagyon :D

@Mako: iiiiimádom <3 tudom hogy Tennouji veszélyes, ezt mondtam, hogy szóltak de csak miután már lefoglaltam a szállást XD így kb:
én: "nem tudod mik a jó helyek Osakában?"
J: "öö hát, először is maradj távol Tennoujitól"
én: "dejó, már lefoglaltam a szállást *nagydirr*" :D

bár a piroslámpás részt elkerülhettem, mert nem láttam prostikat sehol XD hálaégnek azért a biciklisért mondjuk, mert a mobilom is haldoklott elemileg épp jókor... XD
A kanranshába nem ültem be, egyedül nem fun, vhogy romantikusabb keretek közt akarok egyszer :P de megyek én még Osakába az biztos <3 most már értem miért szereted annyira :))
Arashiyama pedig ha szép idő van akkor lávláv ^o^ menjetek el legközelebb! :)

@Kriszti: wááááá köszi a kommentet!!! :D remélem jól vagy? nem válaszoltál az emailemre amit még régebben írtam mikor legutóbb beszéltünk, vagy csak nem kaptam meg? XD hallottam a hóról, mindenki újságolta... :D irigy vagyok ám, mert itt hó nincs csak rohadt hideg XD kéne vennem kesztyűt @_@

By Blogger Barbara A., at 30 November, 2008 01:55  

Öhm... mikor küldted azt az emailt? Oo Mert én mindenre válaszoltam, amit eddig kaptam tőled, kivéve egyet, mert akkor msnen beszéltünk, és arra a levélre msnen válaszoltam. xDD

By Anonymous Anonymous, at 07 December, 2008 06:00  

Post a Comment