<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, November 30, 2008
Gaigosai, egy fura goukonféleség, és Karennel Shinjukuban 2. felvonás :D

Gaigosai, egy fura goukonféleség, és Karennel Shinjukuban 2. felvonás :D

Hm hát szóval elnézést hogy mostanában nem voltam túl közlékeny meg aktív, de mivel most épp jobb kedvemben vagyok meg amúgy is vasárnap hajnali 1 óra, igyekszem pótolni a lemaradást, ezért sok kép következik ismét, csak itt, csak most csak nektek! 8D (egyáltalán ki olvassa ezt rendszeresen? Légyszi hagyjon már egy kommentet, kíváncsi vagyok hányan térnek be több-kevesebb rendszerességgel ^^)

Tehát, gaigosai avagy idegen nyelvek fesztiválja - mivel az egyetemem a tokyoi idegennyelvi egyetem, ezért természetesen ez egy több napos nagy durranás. Én lemaradtam a feléről Osaka miatt, aztán végül csak vasárnap mentem ki egy kis időre mert szar kedvem volt... így utólag sajnálom, mert nagyon fun lehetett... na, majd ha leszek még Tokyoban egyszer novemberben, akkor nem hagyom ki. Volt egyébként sokféle előadás és program is, pl hastánc, amatőr (és akiket én láttam azok meglepően jók voltak, saját számokkal!) rockbandák, cheerleading, ilyesmi ^^ Képek alant.

Végig pultok sorakoztak, mind más ország ételeit árulta. Az ár nem volt a legbarátibb, de végülis egyszer van ilyen, és tényleg sokat készültek rá.


A környékről rengetegen jöttek, kisgyerekkel, családdal, baráttal/barátnővel, stb., szal ez nem csak az egyetemistáknak szervezett rendezvény ám! :)

A francia kajás stand a menüvel~ mmm, quiche és hagymaleves!

Kétszer külön álltam sorba a fent említett két kajáért, csak hogy paparazzi képet készíthessek a korábban említett übercuki 16évesnekkinéző (pedovagyok) SAKURADA-SANRÓL :3 ő az ott balra. Nem a legjobb kép, mert lefele néz kicsit furán, de legalább látjátok hogy ő így _A_ cukibishi. És szép a keze. Szerintem.

Csak má hogy mi is rajta legyünk, nagyon poén Fatima feje XD az enyém smink nélkül nem annyira, de ez a fotó még oké volt XD

A salsa zenekar előadása! Két barátnőm (Tomomi és Chihiro) is játszottak, meg amúgy is ezekkel a lányokkal voltam Halloween bulizni, megígértem hogy elmegyek! De jó is volt a zene, táncoltak is a közönségben páran csak úgy :)

Mikor feljöttem, még jó hogy kinéztem az erkélyről... a Fuji a naplementében... *___* ritka látvány, és annyira szép!

Aztán a héten nem igazán volt semmi csak elvegetáltam, majd ma (azaz szombaton, illetve hát tegnap már) egy találkozó volt megbeszélve. Ez vicces volt, mert úgy indult, hogy mixin (japán iwiw-féleség) rámírt egy pasi csak úgy, és ellevelezgettünk, szimpi volt, úgyhogy MSNen folytattuk néha a beszélgetést... aztán mondta hogy mi lenne ha ebédelnénk egyet, én meg mondtam hogy persze. Aztán mondta egyszer, hogy majd egyszer szívesen megismernének a barátaival még cserediákokat, úgyhogy majd többen is összejöhetnénk. Mondtam oké, aztán úgy voltam vele hogy biztonságosabb is, meg jobban is érezném magam, ha egyből többen lennénk. Így jött velem Karen, aki amúgy is lányegyetemre jár és hiányolja a pasikat az életéből XD A pasi akivel megismerkedtem egyébként Wataru névre hallgat (mielőtt kérdeznétek, helyeske, de nincs kép, nem volt pofám csinálni). Mondta hogy hoz egy havert, tali Shinjukuban 1kor. Meg is érkeztünk Karennel, hát Wataru tényleg szimpi volt, de a haver, na, hát ő nem *dirr* a gyerek egy LÁNCDOHÁNYOS, végig cigizett, csak akkor nem amikor evett... meg eleve nem beszélt valami érthetően. Kicsit sajnáltam Karent, de végül betértünk egy okonomiyaki étterembe, ez is olyan készítsd-magad hely volt, és ott már valahogy azért beindult a társalgás, elvoltunk okén, csináltunk három okonomiyakit, aztán Wataru kérdezte hogy nem megyünk-e el karaokéba. Mi Karennel ketten terveztünk menni amúgy is, mert mindkettőnknek nehéz hete volt és ki akartuk ordítani magunkat Avril Lavigne számokra, dehát akkor már mentünk velük.

Ilyen kúlos fal volt a szobában :O meg színes villogó diszkófények! :D

Persze én kicsit aggódtam, mert mégse tudni, idegenek, nehogy mittomén megfenyegessenek egy késsel és ellopják a cuccaink, vagy tudomisén... XD de okénak tűnt a dolog, amíg nem kapott egy emailt a haver (Mizunonak hívták) és mondta nekünk hogy jön egy harmadik haver is. Gondoltam oké, de akkor már 3-2, és hát én elővigyázatos ember vagyok! Kicsit féltem. Aztán jobban megijedtem mikor bejött a haver..... egy AKKORA POZER VOLT BAKKER! Ilyen wannabe host jelleggel, tette az agyát, ahogy beszélt, ahogy kinézett, ahogy beleénekelt hangosan és kurva laza fejjel az épp általam énekelt számba 1 perccel azután hogy megérkezett... meg másba is... meg kiment telefonálgatni... ááá anyám, na akkor ijedtem meg hogy mi lesz itt XD;; De hála istennek kb 15 perc múlva elhúzott XD Azt mondta Wataru hogy csak erre járt és mondták neki hogy itt lesznek úgyhogy benézett. Nekem ugyan kicsit gyanús, és az is megfordult a fejemben hogy lehet hogy terveztek valamit, de nem voltunk elég vékonyak/prittik/szőkék, és ezért jött a csávó megnézni minket, oszt eldöntötték hogy nem felelünk meg annak amit akartak velünk (nemi erőszak? meztelen fotózás/videó? XD) és inkább hazament XDDDD Jó, jó, igazából tudom hogy lehet hogy túldramatizálom... de hát nem lehetetlen :P Még jó hogy nem lett gáz.
Utána elmentek, mi meg Karennel végre beültünk beszélgetni egy kávézóba *.*

Shinjuku készül a karácsonyra... amilyen elcsépelt kezd lenni ez az egész, ahhoz képest nekem nagyon tetszenek a kék fények ^__^

Isteni cheesecake és Darjeeling tea, ilyen szép tálalással ^_^ Tök jó volt!

Kareeen~
Nagyon kellett ez most vele :)

Ez Karen telefonjával készült, meg a következő is, azért ilyen szar minőség XD


Az OIOI áruház felső 3 emelete TELE van visual/gothloli rucikkal!!! Moi-Meme-Moitié bolt is volt, meg minden mi szemszájnak ingere... ott nyáladzottam a ruhákra, csizmákra, nyakörvekre stb... *O* Ez a szép bácsi pedig az egyik reklámarc... höhö.

Purikuraaaa :) A lenti középső képen épp az életnek intek be, a baloldali meg no comment XD;;; sztem lolak lettek a képek amúgy XD

12 comments

12 Comments:

wiii én szoktam ám olvasni a blogod. :) Naponta többször is meglesem hátha irtál. :) És szeretem is olvasni mikor irsz :)
Jajj ez a purikurás képsorozat nagyon lol XD :)
Amugy nem nézel te sok filmet hogy igy beparázol egy tali miatt? Oké tudom más ország, és perverzek, de akkor is...kis vékonyka pasik a japcsik..belerugsz és rögtön csontot érsz XD :D
Ez a fesztivál féleség tök jol hangzik. Itthon miért nincs ilyen? Vagy van csak én nemtok rola...XD
Jajj ne is mond karácsony..itthon is minden erröl szol..még a hiradoban is bemondták hogy macsiban agyontaposott a tömeg egy embert, két vitázo meg fogta és agyonlötte egymást...^^;

By Blogger Madam Hotelier, at 30 November, 2008 06:59  

wááááá most láttam...nézd meg azt a képet amit az emberekröl cisnáltál...azokrol akik elmennek a festre..és ott ülnek annál a szoborféleségnél..nah nézd meg a pokrocon ülö csávo fejét!!!Nagyon LOL! :D :D :D :rofl: :D XD
Jah és nem néz ki rosszul a csávesz akiért kommandoztál. :D Meg a plakáton szereplö sem...:D

By Blogger Madam Hotelier, at 30 November, 2008 08:22  

Szia, én is olvaslak :) Szerintem is picit túldramatizálod ^^" (Vagy csak én voltam túl laza annak idején?). Mondjuk azért tényleg jó ötlet volt még egy ismerős lánnyal együtt menni ha már ismeretlen fiúval volt első tali, de szerintem ketten bőven elég egy csajkommandó :) A lényeg, hogy minden jól sült el, továbbra is have fun és be happy~~~ :D Purikurák meg tök jók x3

By Anonymous Anonymous, at 30 November, 2008 21:40  

LOL félreértitek, odaírtam direkt hogy valszeg ezt csak én képzeltem el :D tudom hogy kicsi a valószínűsége XD bár azt meg kell jegyeznem hogy ezek NEM "belerúgsz és csontot érsz" fajták voltak, hanem ketten 180 fölött, teljesen átlagos nem vézna testalkattal... és azt a pozert ha láttátok volna (magas, kidolgozott testű stb), ti is megijedtetek volna xD Amúgy Évi, agyontapostak valakit a matchban?? O_O ez komoly? mi volt? O_O;;;
(és télleg lol annak a csávónak a feje, most nézem XDDD)
Mako, te meg szerintem lehet hogy tényleg laza voltál :P mert ez Japán, és épp itt vannak a kattant kiszámíthatatlan emberek néha XD; szal én ezért aggódtam kicsit xD főleg Shinjuku, amit nem ismerek, érted, otthon simán találkoztam idegenekkel napközben így, de mégis jobb félni mint megijedni :D szerintem.

By Blogger Barbara A., at 30 November, 2008 22:08  

Hát nézd, a jobb félni mint megijednivel egyetértek, ezért nem is mondok inkább semmit, mindenki a maga ura :) Viszont az biztos, hogy a Japán közbiztonság milliószor jobb, mint itthon (Japánban pl. egyszer sem voltam zaklatva, ellenben Magyarországon már nem egyszer találkoztam "sekuharával", és ez elég szomorú...). Persze egy csomó bejátszik (pl. időpont, városrész, kivel és hol talizol, stb.), úgyhogy ezért így nehéz eldönteni, mindenesetre akkor már inkább az ossanoktól kéne félni, ha már Japánban vagy :) Persze sose lehessen tudni, úgyhogy jól tetted, hogy ketten mentetek, fő az elővigyázatosság :)

By Anonymous Anonymous, at 01 December, 2008 03:41  

XDDDDDDD vazze, a purikurak nagyon odavágnak XDDD az az alsó sor elsője XDDD *chuuuuuuu~~~~ imádnivalóak vagytok XDDD
Nekem a kezdőoldalam a blogod :D szal akármi van, azonnal azt hozza be a kiscuki firefox :333 *hogyan tudnék élni nélküled~~~ *kornyikál**
vááá hallod, át tudom érezni a félelmed XDDD mivan ha 3 hasfelmetszővel énekeltek valami szép Requiemet XDDD *iz morbid* de szerencsére semmi baj nem lett :D
(bár még mindig bevetheted a titkos Magnum-ot, ami ugye halááálos >D)
Tök jó lehetett ez a fesztivál is *_* hohoho sok kaja XDD kár hogy olyan drágák, de egy két luxust megengedhet magának az ember ilyenkor XD (pl.: cuki 16 éves bishi nyálzás :* )
chu~ <3

By Anonymous Anonymous, at 01 December, 2008 06:17  

jajj nem matchban..amcsiban csak nem tudok irni...^^; Gomene
Te jo éj japánban vannak 180 entis egyedek?Meglepö...nah akkorm ég sincs minden veszve nálam. :D Csak találok egy magas japcsit magamnak XD

By Blogger Madam Hotelier, at 02 December, 2008 00:16  

Én is olvaslak ofkorz :))))))

Áh, télleg cukibishi Sakurada san, de nekem spec jobban tetszik a tőle jobbra ülő egyed, aki épp balra nézett XDDD Nemtom ki de aranyos xD

Örülök, hogy egy jót beszélgettetek Karennel!!! :hugs:

By Anonymous Anonymous, at 02 December, 2008 04:27  

@Mako: nemár, tényleg? o_O pedig azt hinné az ember hogy japánban sokkal inkább próbálnak meg zaklatni egy szőke külföldit, mint otthon :S (engem otthon se zaklattak és itt se valószínű, dejó nekem...*dirr*)

@Viki: aaaaaaaw *chuggle* <3333 imádom a felfogásod XDDD vaze benyomok egy Magnumot, máris megáll mindenféle felém tartó tárgy! 8x jaj és egyszer MUSZÁJ együtt magnumfejes purikurát csinálnunk, mert annyira fuuun :D

@Amitan: VALAHOGY NEM LEPŐDTEM MEG XDDDDD annyira gondoltam hogy ha valaki megjegyzi hogy az ülő gyerek helyesebb akkor az Ami lesz *diiiiiiirr* :P najó de tényleg ő sem volt rossz, hehe~

@Évi: jaa, hát amcsik, akkor nem lepődök meg :P és igen, vannak magasak, szerintem hülyeség hogy a jp pasik alacsonyak, mert lehet hogy átlagban alacsonyabbak mint az otthoniak, DE így is a 90%-a magasabb nálam (én meg átlagos 165 centis vagyok) szal sztem 170-et kb azért elérik sokan ^^ (mondjuk te sokkal magasabb vagy mint én XD hány centi?)

By Blogger Barbara A., at 03 December, 2008 16:41  

Akkor még jó, hogy elmentél! :D Amúgy a lekapott cukibishinél nekem jobban bejön, aki mellete van és ül, igaz félprofilból van, de sztem helyesebb. xD

lol milyen paranoiás vagy! =P xDD Nekem biztosan nem jutottak volna eszembe ilyen dolgok, hogy biztosan terveznek ellenünk valamit, hisze akkor miért mondta volna, h hozz havert? Meg kapásból hozhatott volna húsz másik havert, egy helyett. xD

Erre felé is kékkel vannak feldíszítve a dologk, na jó nem minden. Állítólag Debrecen nagyon ronda, és tele van nyomva kéklő fényekkel, persze azt még nem láttam este. Nyíregyet igen, de ott nem nagyon volt kék világítás. Viszont eddig sosem láttam...

A purikurás képek nagyon lol-ok! XDDDD
___

Amúgy megvagyok. Tanulok, és szarok bele mindenbe időszakomat élem. xDDD Mikor van egy kis szabadidőm, fogalmam sincs mit kezdjek vele. xDDD

By Anonymous Anonymous, at 07 December, 2008 06:15  

Hinnyemán, mindenkinek a másik pasi jön be? XD csak mert még nem láttátok Sakuradát mosolyogni, HA! :PPPP meg ez a kép nem is a legjobb!
Amúgy jóóó oké paranoiás vagyok bár ezt eddig is tudtam! XD de jobb félni mint megijedni, ezt akkor is fenntartom XD amúgy meg ha egyből 20 havert hoz akkor valszeg elrohantunk volna előlük és esélytelen 8D

By Blogger Barbara A., at 10 December, 2008 18:04  

azt hiszem erre mondják,h ízlések és pofonok. :P xD

A kijelentés teljesen jogos, egyet kell értenem veled. :)

By Anonymous Anonymous, at 16 December, 2008 08:02  

Post a Comment