<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, November 8, 2008

English Tea Party

... volt ma délután, és tök jól éreztem magam :) Képet csináltam párat, de lusta vagyok most áttenni telefonról, majd talán holnap XD De jót beszélgettem Jennyékkel (egy egyetemre járunk amúgy vele, csak ő már PhD-hez gyűjt itt anyagot) és egy Yuka nevű csajban kellemeset csalódtam, mert eléggé antipatikus feje volt mikor nemrég először találkoztam vele, de igazából nagyon aranyos ^-^ és rohadt jól beszél angolul :D



Igazából még mindig a hatása alatt vagyok a tegnap este olvasott NANA fejezeteknek... eléggé hazavágott a 79-80-dik............ annyira, hogy még azzal is álmodtam tegnap este XD
érdekes pedig, mert ez nem egy olyan manga, aminek bármelyik szereplőjére is kifejezetten fanolnék... nem tudnék választani hogy melyik Nanat szeretem jobban, mert mindkettőnek vannak jó és rossz tulajdonságai (először Hachi idegesített jobban, de aztán előjön hogy Nana sem tökéletes)... még Takumit is valamilyen szinten szeretem, főleg a takumis special story után, bár nem mondhatom hogy ÉRTEM mit akart akkor és mit akar most sem XD Már kb. a 10. kötettől folyamatosan úgy éreztem, hogy ott lóg a levegőben valami, nem is tudom hogy fogalmazhatnám meg, egy afféle nagyon mély szomorúság/szenvedés több szereplő részéről is... aztán ugye előjönnek az ugrások a jövőbe, és szép lassan elkezdi az ember összerakosgatni hogy mi is történhetett.

[SPOILER]
Ezt azért nem vártam :( Mint mondtam, majdnem mindenkit ugyanúgy szeretek, szóval nem a kedvencem volt, de hogy Ren... ;____; Ezt nem kellett volna :( Ren és Reira viszonyát nem teljesen értem, mert Ren ugye folyton Reirához mászkált, de közben meg úgy látszott hogy nagyon szereti Nanat... Reira viszont Takumit és Shint szereti, Rentől akkor mit akarhat? Reira egyre kevésbé szimpatikus már az elejétől fogva, viszont rendesen utálni sem tudom, mert mégis valahol ártatlannak tűnik :S
És Nana... nem tudom, mit reagál, mert csak a 80.dikig találtam neten mangát... de feltételezem ezért tűnt el :( nyúúúúúúú......... ;___;
[/SPOILER]

Talán ezért is olyan érdekes a NANA... az ember próbálja megérteni a szereplőket, de nem sikerül teljesen, mert az életben sem könnyű megérteni az embereket ^^

Bocsi a random hülyeségért, nem is tudom ki olvasta eddig a mangát, szal lehet értelme sincs hogy ezt itt írogattam mások szempontjából, de le akartam írni, ha már úgyis ezen gondolkoztam ma ^^;
Ha már mangáknál tartunk, akkor noha nem manga, de véleményezném a Zettai Kareshi novellát. Szerintem gagyi, és ezt most spoiler nélkül, nem a végkifejletre értem, hanem amblokk a történetre, és a szereplőkre. Night szinte végig totál out of character volt... a kicsit néha baka, de nagyrészt erős és kakkoii jelleme helyett ebben a sztoriban tök gyerekes és idegesítő volt sokszor :( amit mond, és amit csinál is, fölösleges bonyodalmakat kreál Riiko számára, amit a mangában biztos, hogy nem tenne. Úgyhogy még ha Watase beleegyezésével is íródott ez a novella, hát, akkor csak azt tudom mondani, hogy a sok mínuszpontjához nálam Watase most még egyet adott :S

[SPOILER]
A végéről meg ne is beszéljünk... jó, igazából gondoltam hogy ez lesz a vége, de reménykedtem, hogy mégse... de ha belegondolok, szerintem azt akarta Watase ezzel a végkifejlettel, hogy a Night igazságtalan 'halála' miatt háborgó olvasók megnyugodjanak és lássák be, hogy Soushival jobb lesz Riikonak. Most erre mit mondjak, ANYÁDAT IS??? Szegény Night már MEGINT megszívja itt. Hát kösz. Asszem az egész cuccban az egyetlen dolog ami tetszett, az a vége felé egy rajz ahogy Night és Riiko az üvegen vagy min keresztül nézik egymást, és Night úgy mosolyog, hogy a végkifejletet ismerve bőgni támad az embernek kedve :( már ha Night-fan, természetesen.
[\SPOILER]

Asszem Watase-t nem hívhatom nyugodt szívvel a kedvenc mangakámnak már amúgy se, főleg hogy most ami új cucca van az vmi shounen hülyeség, a Sakura Gariról meg ne is beszéljünk. Maradok a régi műveinél ;_;

Aki amúgy olvasta bármelyiket, kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is, szal írjatok XD (a NANA-t el lehet olvasni onemanga.com-on, én is ott olvastam... sajnos japánul csak a 18. kötetig van meg, úgyhogy rákényszerültem XD)

9 comments

9 Comments:

Awwww! :( Szegény Night.

Amúgy a szakdogával kellene foglalkoznom, megakartam nyitni a kedvencek közül, a hozzá elrakott linkeket, és gondoltam megnézem, hogy írtál-e új bejegyzést. Eredmény: most itt vagyok. xD

Elég durva, hogy elkezdett hullani a hajad. Egyből arra gondoltam, hogy egy Magyarországról importáltat kellene használnod. xD Aztán írtad, hogy anyukád felajánlotta, hogy küld. Az megoldást jelenthet, ha valóban a sampontól van.

Remélem jól vagy! ^^ *ölel*

pusszantó,

Kriszti


U.I.: kedves, hogy a Connál megemlítettél. ^^ El kellett volna mennem ><

By Anonymous Anonymous, at 08 November, 2008 20:45  

Nana: most a 20.kötetnél iszonyú jó lett megint! (Jó nagy sokk is ^_^") Végre újra visszaugrott a sztori, látszik hogy ezt már nem kiadói nyomás hatására írta (a 12.kötet környékétől egészen a 18.-ig elég nagy a valószínűsége, hogy direkt fillereztették Yazawát :/ azért gyengült akkor a sztori is, meg jöttek be a pocsék karakterek, akiknek a nyafija spec engem rohadtul nem érdekelt - pl. Yuri, Miyu, stb.-_-. Helyettük a többi szereplővel kellett volna foglalkozni... -_-(NOBU, WHY?!! - stb...).

Amiket írtál tökre egyetértek velük, bár nekem továbbra is a kedvenc karakterem Reira, de csak azért mert őt találom az egyik legérdekesebbnek. De mindenki iszonyú érdekes, és ahogy írtad, az a legjobb a Nanában, hogy nem lehet leragadni igazi kedvencnél. Kiváncsi vagyok mi lesz a végéről a véleményed :) (mármint a 20. kötetről, bár úgy tudom még lesz egy utolsó ami még nem jött ki).

Zekkare: nem terveztem elolvasni a novelt, de elég siralmas az alapján amit írsz :/ Btw sajnos én is egyetértek azzal, hogy Watase teljesen vesztett a régi színvonalból. A SakuraGari amúgy nem volt annyira rossz, de nem is volt jó se (már ameddig olvastam az elejét), az új sztorijáról meg nem tudok semmit, de nem is érdekel egyelőre ^_^". Az egészben amúgy az a rossz, hogy régen meg képes volt olyan zseniálist írni (mármint SZTORIT), mint az AnC... o_o (továbbra is meg vagyok róla győződve, hogy megszállta valami akkor xD).

Amúgy nem tudom olvastad-e a Kagen no Tsukit Yazawától, de ha nem akkor nagyon osusume :) egészen a hatása alá lehet kerülni, és igazi eye-candy *_*

By Anonymous Anonymous, at 08 November, 2008 23:00  

Jah, és Reira&Ren: szerintem nagyon jó az ő száluk, főleg mert tök bonyolult xD És mert nagyon emberi. Ren már önmagában egy nagyon összetett figura, és mint férfi-gyenge (már elnézést, de tényleg), és ugye kell valaki aki mindig a közelében van és támogatja, nevet felé, énekel neki,stb. (mint ahogy pl. az elején Shoujinak Sachiko). Sz'al "iyashi onna" :D Elkél az ilyen ha stresszes az ember, és nem lehet 24h-ban a szerelme mellett (mert ugye nem lehet).

Reirának pedig szintén kell Ren, pont a fenti okok miatt csak női részről. Plusz Reira is tök "gyenge" karakter, nagyon sok hibával, amiket viszont nehéz felróni a számlájára... (meg hát Reira talán még az, aki a legkevésbé tudja mit akar pontosan a sztoriban).

Szóval imo a fenti okok miatt "találtak egymásra", de ennek semmi köze szerintem a szerelemhez.

(És most befejezem a Nana-fórumot xD Sorry~).

By Anonymous Anonymous, at 08 November, 2008 23:08  

@Kriszti: igaz hogy most épp beszélgetünk, de azért mégis köszi, hogy olvastad és az emailt is <3 Night meg hát... pffff :(

@Mako: Sztem is nagyon fillerszagú volt 12-18, épp azért örültem hogy beindult megint a történet ^^; még ha az is történt ami >_<; nem gond hogy ennyit írsz, tökre érdekel hogy ki mit gondol erről, épp azért mert nincs az ember szájába rágva, hogy ki milyen karakter és mit miért csinál :) Reirát én épp azért nem tudom utálni, mert tényleg egyszerűen csak valahol még gyerek, nem tudja mit akar szerintem, és az érzéseivel sem tud mit kezdeni... Miut én egyébként bírom valahogy, mert Yasunak kell már végre valaki :S (na őt se értem ám) de Yurit nem igazán, és Nobu is, hát igen, el lett hanyagolva :( Shin botránya meg elég random volt, mert nem emlékszem hogy lett volna előtte bármilyen jele is annak hogy drogot árul, vagy csak kihagy az agyam? ^^;
Nem gondoltam én sem, hogy szerelem lenne Ren és Reira között, pont azért amit te is írtál, meg amiatt sem, hogy nem csináltak soha semmi olyat ami erre mutatott volna. Csak ezért meg Nanára haragszom nagyon, amikor pl beszól Rennek hogy "ne hívogassál má mindennap vazze" kb, mikor Hachit pl lesz*rja Takumi, meghát, szegény Ren!!! >_<;
A 20. kötet az nem az amiben az történik amiről írtam spoilerben? o_o én 18-ig olvastam, az a 69. fejezetig van... és 69-80 az csak befér már 2 kötetbe, nem? Ha nem tévedek legalábbis? Szóval szerintem az lesz a 20. És nagyon tetszett... bár negatív hatással T_______________________T

Mért nem tervezted amúgy elolvasni a zekkare cuccot? XD azt hittem szereted Nightot? :D de jah, nem éri meg olvasni mert szar <_< csak hát én ezt nem tudhattam, meg amúgy is, amekkora Night fan vagyok... a remény hal meg utoljára (illetve a remény és Night *dirr*)

Kagen no tsukit nem olvastam de filmet láttam, úgyhogy nem lenne érdekes úgy már a sztori :( Hyde nyál volt benne XDDDD

By Blogger Barbara A., at 08 November, 2008 23:41  

Ja de, akkor arról írtál a spoilerben :D; Csak nem volt annyira egyértelmű nekem, de akkor jó. És hát igen, sztem zseniálisan volt megrajzolva (az a macska!! *_* Még akkor is, ha sokkoló volt...)

Miyu sztem csak szép, de én nem éreztem úgy, hogy bármi érdemeset megtudnánk róla, helyette sokkal szívesebben láttam volna:
- Hachi karakterfejlődését (ami végülis az utolsó két kötetben talán elmozdult egy irányba végre)
- Nobu észhez térését (könyörgöm, Nobu... >_>legszívesebben felpofoznám néha, régen ő volt az egyik kedvencem, de amiket a fillerek alatt csinált, néha már-már tök oc volt o_o bár erre mondta Tenshi, hogy logikusan változott a karaktere egy irányba. Végülis igaz, csak kár hogy a szívem megszakad közben, ezt nem akartam megélni -_-).
- Yasuról se ártott volna megtudni vmit az új karik helyett (pl. Shion is tök wtf ahogy bejött o_O).
- Nana múltjának a szála is elég kavaros volt, sztem jobban meg lehetett volna csinálni, mert izgin indult, de elment fillerbe és úgy már nem volt érdekes annyira sztem :/ Na mindegy. Hátha még lesz vmi jó zárás, mert a 20. most tök jó volt :)

Reirával meg többek közt tényleg az van amit írtál (szó szerint "pacsirta kalickában" :/, és ezért művelt olyan dolgokat amiket). Eh, amúgy meg marha sok hibájából lehet tanulni (főleg itt a vége fele amiket csinált...). :/ Nagyon életszagú.

Zekkare: nem tudom, nem érdekelt annyira a novel ^^" Én Watasétől csak AnC noveleket olvastam, és azok még jók voltak, de más sorozatból annyira nem motiválnak... meg mondjuk a Zekkare imo nem volt egy olyan műve, amihez annyira illene ^_^" (FY meg AnC teljesen más). Persze most hogy bejött a dorama biztos jó anyagi húzás volt... ^^" Amúgy meg jah, Nightért nem bocsájtok meg én se >_>

Kagen no Tsuki film nem rossz egyébként, de a manga szereplőit eléggé kihagyták belőle (a gyerekeket), sz'al miattuk sztem azért érdemes belepillantani a mangába - egy book offban akár ;) *ott tachiyomizott mindig* Book off rulz! *o*

By Anonymous Anonymous, at 09 November, 2008 00:51  

Ez igaz, Yasuról télleg jobb lett volna kicsit tudni még, de talán direkt ilyen mysterious kari ő? :S Shion valóban kicsit wtf... de legalább nem akar látszólag semmit Yasutól XD(amúgy Miu, nem Miyu, nem?)
Gondolod, hogy ez lesz a vége? Bár igaz is, mostmár sokáig nem húzhatja végülis történet szempontjából gondolom Yazawa...
Ja még azt nem írtam, nem tudom te hogy gondolod, hogy Takumi vajon miért van Hachival még mindig :) mármint ez is egy olyan nagyon életszerű helyzet, hogy csalja folyton, de mégis valahol kötődik hozzá o_o; az emberek érdekesek... főleg az a Takumi-Reirás special jött be, hogy tulképp hogy is vannak ők egymással ^^

Zekkare novelláról annyit, hogy én sem olvastam volna, ha nem tudom, hogy ez elvileg a manga UTÁN játszódik, tehát része a sztorinak és feltehetően lesz valamilyen lezárásjellegűbb lezárása, mint az elkúrt mangának volt... nem lett, legalábbis nem olyan ami szerintem tetszett a fanoknak, de persze mit is vártunk 8D A novelek amúgy nem érdekeltek eddig más soriból egyáltalán, még FYből sem, valamiért úgy vagyok vele hogy ha nem a sztorit folytatja akkor annyira nem érdekel, mert végülis nem Watase írta, és akkor meg az már valaki másnak az értelmezése arról a karakterről... de ez lehet persze furán hangzik így ^^

Na majd belekukkantok Kagenbe akkor bookoffban, úgyse látják mit olvas ott az ember, annyi polc van meg ember >D

By Blogger Barbara A., at 09 November, 2008 01:09  

Ja azt elfelejtettem, hogy eladtam otthon a mangáimat és nemtom megnézni mert nem emlékszem hol kezdődött, de hogy miért is keresik Nana anyját, meg az a Misato is zavaros má hogy mit csinál, meg hogy Shin mit emailezik Misato barátnőjével... rég olvastam, nem emlékszem, de zavarooooos >< te értetted hogy mi van?

By Blogger Barbara A., at 09 November, 2008 01:10  

Nah, az a rész nekem is tök zavaros főleg mert el van húzva fillerrel az egész Nana-múltja sorozat. Yazawa sztorivezetését egyébként se könnyű követni, mert a legtöbbször egy belső monológ már tök mással van együtt (az utána következő másik jelenettel)...

Takumi szerintem csak azért van Hachival, mert család-komplexusa van (vicces, hogy pont neki). Pont ezért nagyon érzéketlen a legtöbb emberi kapcsolatban (barátság, szerelem, szex, stb.) - és pont ezért érzékenyebb a "családdal" összekötött pontokra az életében (ezért se akar kavarni Reirával ilyen szinten). Viszont ott a másik oldal, hogy ez gátlástalanság, még akkor is ha pechére olyan volt a múltja amilyen. Eh, Takumi örök vitatéma. (Én csak azt nem bírom elfogadni, hogy a magyar fandomnak legalább a fele védi! és dicséri!Takumit o_o azt azért nem kéne sztem).

Végével kapcsolatban én azt hallottam, hogy már csak egy kötet lesz, de ebben én sem vagyok biztos. Bár már ez is eléggé véghang volt, nem hinném hogy sokáig fogják húzni. Specialok közül meg sztem Naoki iz da beszt xD Tök ügyesen volt megcsinálva, hogy baromság is volt benne, de közben bújtatva tök komoly monológok is.

Miyu meg jah, Miu. Csak rossz beidegződés :D;

Btw, Watase novelek: én úgy tudom, hogy Watase írja őket, csak a fogalmazás van rábízva az "íróra" (egyébként barátnők Wataséval). Szóval a sztori+rajzok Watase neve alatt futnak, a regény "megírása" pedig Nishizaki Megumi (legalábbis az AnC és talán az FY esetében is, másról nem tudok nyilatkozni).

By Anonymous Anonymous, at 09 November, 2008 04:24  

LOL, Takumit én nem dicsérném... bármennyire is szeretem a rosszfiúkat, azért van egy határ O_O; De tényleg most hogy mondod, mivel a múltja olyan amilyen, akar egy normális családot, még ha nem is szereti a feleségét... hát, érdekes, csak azt tudom mondani XD
A Naokisra nem emlékszem >< szerintem átugrottam mert Naoki nem érdekelt annyira XD;;

Jah, igen, tudom hogy a sztori Wataseé, de nem hiszem hogy ő ennyire OOC-re fogalmazta volna meg Nightot ><; Amúgy ezt nem az a csaj, hanem Katase Yuura írta, de ők is barátnők úgy tudom ^^ Na mindegy, Watase valszeg elégedett volt a cuccal... ez is őt minősíti <_<

By Blogger Barbara A., at 09 November, 2008 15:45  

Post a Comment