<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, October 20, 2008
Órák meg ilyenek

Órák meg ilyenek

Most már volt az összes órám, illetve majdnem mert kanjiból csak szintfelmérőt írtunk, hogy milyen csoportba kerülünk majd. Nekem elvileg a 904-be (azaz a legmagasabba) kéne járnom az általános japáncsoport elosztásom alapján, de a felmérő utolsó részét, a 904-es részt (feltételezem amik ott voltak azokat már tudni kéne ahhoz hogy bekerülj) egyáltalán nem tudtam, fingom nem volt se az olvasatokról, se leírni nem tudtam egyet se, úgyhogy szerintem szánalmas módon a 903-ban fogom végezni, akiket a 2kyuura készítenek fel a tanterv szerint... :/ kár hogy a 2kyuut kb 85%-ra meg tudom csinálni, általában max 1-2 hibás kanjirésszel az eddigiek alapján, de sebaj... futottam még 8D

A japán vallásos óra (ami angolul van tartva) meg LOL volt, a tanár bemutatkoztatott mindenkit, majd a végén közölte hogy ő Matsumura Kazuo, és hívhatjuk csak Kaz-nek XDDDDDD amúgy 50-60 körül lehet, ezeknél sose tudni XD Majd pedig megnéztünk egy filmet egy 6évente megtartott shinto szertartás/matsuriról, melynek az a lényege hogy kivágnak 4 baznagy fát, és több száz férfi kézzel elvontatja őket a szentélyhez, mindezt úgy, hogy rámásznak a fatörzsre... a fatörzset legurítják lejtőkön mert hegyes környék az, és mindez életveszélyes de a pasik csak tömörülnek a fa köré... a közepén valaki megjegyezte suttogva de hallhatóan: "a japánok tényleg nem normálisak" 8DDD
櫻田さんもこのクラスにいてよかった~ ヘヘ。下の名前はやすひろ。
ちょっとshyでかわいいぃぃ (≧▽≦)

Ah, elnézést, eltérek a tárgytól, ahhem. Szóval. Itt egy órarend, ha érdekel valakit.
Ja és ne öljetek meg *dirr*



Amúgy megint rosszul lettem azután hogy ittam epres tejet, úgyhogy tuti megint a laktózintoleranciám ért utol, legalább biztosan tudom mostmár ^^ No laktóz egy darabig (no ichigo-ore... :( pedig olyan fincsi)... szal a vallásos órán kicsit rosszul voltam néha, de aztán elmentem a partyra ami volt a kajáldánál megint... ez kisebb volt sokkal, mert egy új katsudou szervezte, de nem is baj, mert sokkal több japán volt XD és sok cukibishi :P elvoltunk, az elején kicsit WTF fejjel mászkáltak az emberkék, de a végére már tök jól elbeszélgettem egy Tomomi nevű csajjal aki törökül tanul, meg a haverjával akit asszem Takedának hívtak (nemtom 8D) és arc volt :D oboán játszik és imádja a magyar zeneszerzőket meg ilyenek XDDD jófejek voltak télleg :) Sajnos képek nem készültek, mert lemerült az elemem... mások csináltak japánok, de nem ismerem őket, szal nem fogom viszontlátni őket, sebaj.
És még mindig zavar ha nem tudok valamit elmondani japánul rendesen *dirr* pl most azt, hogy "az FY animének nem tetszik a RAJZOLÁSA"... ezen akadoztam vagy 5 percig XD;; *fails*

tényleg, Mako, ha ezt olvasod, melyik a helyes? 肉まん一個 をください vagy 肉まんを一個ください ? XD (én se tudom melyiket használtam eddig, mert reflexből kértem, de egyik nap ez jutott eszembe hogy tényleg, most melyik a jó? 8D)

Random kép a biciklivásárlásról, Pablo jóvoltából :D

6 comments

6 Comments:

Remélem sikerült a kanji teszted azért.:) :hug: Hát nem mondom hogy hajszás gyetemi életed van az orák alapján. XD no nem mintha nekem az lenne :D XD És igen..a japcsik tényleg nem normálisak. XD

By Blogger Madam Hotelier, at 21 October, 2008 01:56  

Szerintem mindkettő helyes, bár az elsőnél nem kell bele a wo, mert a kollokviális formáknál a partikulák nagy része kimarad :). Szóval a 肉まん一個ください/肉まん一個お願いします az tök jó beszédben. A második meg szerintem teljesen jó úgy. :)

Órák jó lazán vannak o_o élvezd ki ;)!! És ne legyél rosszul >_<

By Anonymous Anonymous, at 21 October, 2008 16:33  

japanese mythology? that sounds like fun.....

By Blogger fifi, at 22 October, 2008 11:23  

Nagyon rulz órarend :))))))))))))))

By Anonymous Anonymous, at 24 October, 2008 23:05  

@Évi: LOL hát ha tudnád mennyit kell tanulni... amúgy meg másfél óra mindegyik óra, nem 1 ;)

@Mako: köszi! :D

@Fifi: hehe, it is... :D

@Ami: ja... végülis XD

By Blogger Barbara A., at 25 October, 2008 16:29  

nálunk is másfél orásak az orák...átlagban egy oráig birok koncentrálni..nah jo nem igaz...ha szar az ora akkor negyed ora után nekiállok firkálgatni XD :D :rofl:
Kitartás.:) Tudod ne tanuld agyon magad mindenböl. :) Nem csak azért mentél ki. Hangsulyozom nem CSAK. :) Szal ne szakadj meg a tanulásban. :) ;)

By Blogger Madam Hotelier, at 26 October, 2008 01:43  

Post a Comment