<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, October 13, 2008
Random gondolatok eddig

Random gondolatok eddig

Véletlen kitöröltem az egészet... úgyhogy most begépelem újra amennyire emlékszem -_-

Ma nem voltam sehol (Ayanoval találkoztam volna, de felhívott hogy nem lehetne-e máskor, mert dolgozik és busy és nem tudja mikor végez) úgyhogy gondoltam leírok inkább pár random dolgot, ami a fejemben jár eddig Japánnal meg az ittléttel kapcsolatban~

Először is, HULLIK A HAJAM O___O de valami borzalmas mennyiségben... nem csak nekem, hanem többeknek akivel beszéltünk erről, szóval lehet valami vagy a japán vízben, vagy a samponban... Mako, te nem tapasztaltad ezt? Nincs vmi samponajánlatod? Ez egy tarthatatlan helyzet... kétnaponta fel kell porszívóznom és kézzel felszednem a nagyját a földről a hajamnak, és reggel rendesen félek fésülködni... a hajmosás meg külön trauma :(

Aztán, a japán női öltözködés... Európából nézve valszeg azt mondaná a legtöbb ember amit én is, hogy igényes, aranyos, illik hozzájuk, meg azért én is felvenném a combzoknit kisgatyával ha vékony lenne a lábam. DE amikor már tényleg csak kis túlzással MINDENKI UGYANÚGY öltözködik, sőt a hajuk is általában valamilyen barna árnyalat, akkor kezd idegesítő lenni. Nem azt mondom, hogy most már nem találom cukinak a ruháikat, de egyszerűen a tömegben már ordítani akarnék néha,hogy HOL AZ INDIVIDUALITÁS?! Nyilván nem úgy értem, hogy mindenki úgy öltözzön, mint egy kifutómodell és legyen totál egyedi, mert azt kb. lehetetlen, valamint én sem a különleges divatérzékemről vagyok épp híres, node nálunk otthon azért van VÁLTOZATOSSÁG, ezt hiányolom! Lehet, hogy nem mindenkinek tetszik mindegyik, de Európában a nőies, sportos, kawaii, punk, rocker, plázacica, emo, deszkás, szexi, stb. stílusok azért szolgáltatnak egy kellemes elegyet amikor elmegyünk valahova... ami alapján tartozik valahova az ember valamilyen szinten. Itt ez maximum a vasárnap a harajukui hídon gyűlésező gótlolik esetében mutatkozik meg, de aztán (láttam) ők is ugyanúgy visszaöltöznek a sablon japán női ruháikba mielőtt hazamennek :/
Érdekes módon a férfiak körében azért sokkal több a változatosság... bár nekik meg a hajuk hasonlít mindnek, mondjuk erről nem tehetnek, mert festeni nem festik annyian mint a nők, és göndör/hullámos sem fordul elő, mint otthon.

Ha már pasik, akkor azt hiszem nem kell ecsetelnem, hogy mennyire heaven ez itt XD Nem mondom, hogy nem tetszenek az európai pasik, de otthon ha elmentem vhova, akkor 1 tetszőset ha láttam óránként mondjuk (olyan igazán tetszőset meg sokkal ritkábban), itt viszont 10x annyit is, és a nagyon tetszős fajtából ;D Nyilván ez csak az én véleményem, akinek nem tetszik, az nézegesse felőlem nyugodtan tovább az otthoniakat egészséggel 8D

Huhh, tudom hogy még akartam valamit, de elfelejtettem... na, majd legközelebb XD Addig ideteszem a mai firkálmányomat... igazából egy rendes képet kezdtem el csinálni, de nem volt kedvem most befejezni, úgyhogy ez lett helyette :D
Rimudot nem akartam odarajzolni, mert ő MÉG lehet hogy megússza.
Vagy nem.
D:

2 comments

2 Comments:

Jaj ez a Watase kép nagyon nagy xD!

Hajhullást naná hogy tapasztalja az ember, ugyanez volt nálunk is. Az ember odamegy és a hatalmas pára miatt a haja megszívja. Oké, utána hozzászoksz egy év alatt, és mikor hazajössz akkor meg majd itthon fog kihullani. :D Jó szar mi? (Én ezt mindig eljátszom mikor ki és visszajövök, most pl. épp három hete szenvedek a hajam miatt, dettó tök ugyanez. Valszeg a levegő összetétel annyira más, ezt sínyli meg a haj). De ne félj, egy idő után be fog állni sztem (csak akkor meg már haza kell jönni ^^; ezért nem jó sajna...).

Samponnak én amúgy a piros tsubakit ajánlom, mi imádtuk az illatát és tök szép lesz a hajad tőle :D (Csak kicsit frusztráló, mikor rá van írva, hogy "Nihon no josei wa utsukushii" xD hátöh, kösz... otthoni reklámszöveg xD).

By Anonymous Anonymous, at 14 October, 2008 03:36  

Wáááá nemár T_____T fasza... ilyen hosszú hajjal pláne... X_X;;; hát akkor marad a szedegetés :( na azt a sampont majd kipróbálom ha elfogy, most egyelőre Herbal essencet használok, mert otthon is az volt és gondoltam attól nem hullik, de áh... <_<

By Blogger Barbara A., at 14 October, 2008 23:45  

Post a Comment