<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, October 19, 2008
Péntek este - welcome party 2. felvonás Szombat - Ueno és Takadanobaba

Péntek este - welcome party 2. felvonás
Szombat - Ueno és Takadanobaba


Ugye ott hagytam abba, hogy buliba megyek. Na ez nem volt annyira jó mint az első ^^; Nem igazán volt jó kedvem már az elején sem, és elég antiszocnak éreztem magam, de Lucia piszkált, és igyekeztem, úgyhogy végül szokásos önmagamként igyekeztem társalogni. Alkohol nemigen volt, később kinn a fele umeshunkat megitták mire mi hoztunk a boltból papírpoharat, szal összvissz 2 pohárral ittam, de az elég is volt hogy még antiszocabb legyek (nem ettem kb semmit egész nap, a gyomrom miatt)... annyira, hogy 11 fele hazamentem~ Lucia szerint fél 2-ig ott voltak az emberkék, mindegy nem érdekel.

Gőzöm sincs ki ez a csaj itt balra, mindegy

Maiko, Pablo, Lucia és Shuuya, aki spanyolgitározott egy kicsit nekünk

Nem is részletezem ezt tovább, másnap nem bírtam 8kor felkelni hogy a többiekkel elmenjünk a nemzeti múzeumba Uenoba, szal utánuk indultam olyan 1 óra fele. Ha minden ok, elvileg 2 felé benn lettem volna Uenoban DE. Elbicikliztem a messzebbi állomáshoz mert onnan gyorsabb a vonat meg nem kell átszállni... vártam, de bemondták hogy bocs de baleset volt a vonalon és az egész Keio-sen nem üzemel nem tudják meddig. OK, visszabicikli Tamához -_- ott meg ritkábban jár a vonat, szal végül puffogtam egyet és 3-ra voltam benn. Addigra már megnéztek mindent és a parkban voltak, úgyhogy ott találkoztunk.

Ilyen a park a múzeum bejáratától nézve. Hangulatos volt ^^

Mondták hogy van a közelben valami temető ahova szamurájokat vagy kiket temettek, úgyhogy oda mentünk. Tényleg tök érdekes és szép volt! :D Az elején kicsit furán és kellemetlenül éreztem magam, hogy turistáskodni megyek egy temetőbe, de végülis ezek hamvak voltak csak, már ha egyáltalán volt ott valami eltemetve még... és már nagyon régi cucc. Szóval végül csak úgy... tetszett.

Jó nagy is volt, Pablot vagy 15 percig kerestük XD

Ez a fa annyira szép! Akarok egyet otthonra! *.*

Meg ennek az épületnek is van egy hangulata :) A fadarabok pedig nyugtatóan zörögtek amikor a szél meglökte őket és egymáshoz csapódtak ^^

Ez csak úgy tetszett~

Nyanchan!!!!!

Ez azért van hogy a gyengébb idegzetűeket kiszűrje >D (najó. igazából csak unatkoztunk amíg Pablot vártuk)

Eztán pedig egy nemtommilyen nevű kis szentélybe mentünk, ami egy tó közepén volt, és körül volt véve baznagy területen valamilyen növénnyel... Lucia azt mondta hogy úgy tudja lótusz, de én nemtom, virágja nem volt, meg amúgy se értek a növényekhez XD bár végülis tökmindegy.

Egy lépcsőn kellett lemenni, ez a látvány fogadott... *o*

Ettünk csokival bevont banánt hurkapálcán :DDD Nyamm.

Tetszik hogy ilyen szép régies ház van az előtérben, háttérben meg a felhőkarcoló :D
Helloturiszt ismét... lehet, hogy kicsi és jelentéktelen látványosság, de számomra nagyon hangulatos volt ez a hely, asszem a képek nem adják eléggé vissza ^^;

Megtisztultak az emberkék itt

Ez meg büdös volt, de hangulatos XD

Ha dobtál be pénzt akkor meg lehetett szólaltatni a nagy piros gongot :)

Ezek után megint összeállt az egész csoport (Nicolas és Mariona külön mentek el gyalog Asakusába, tök random találtak el oda, és valami nagy fesztivál volt... a szerencsés nénikéjüket :D) és úgy döntöttek, Roppongiba mennek. De ekkor már 5 óra volt, én meg 6-ra mentem Takadanobaba állomáshoz találkozni másokkal, szal sajnos elváltunk, és én egy órát nézegettem az embereket Takadanobabában. Ez is érdekes elfoglaltság, ha Japánban van az ember :D Van mit nézni, szépet és kevésbé szépet is, de mindenképp tanulságos dolog XD
Szal aztán befutott mindenki (Haru, Nicola és Karen a csoporttársaim Londonban, Wakana pedig barátnőm, és tavaly cserediák volt nálunk), és bementünk egy izakayába, bár inni nem tudtunk ketten, mert kértek személyit (gondolom mert ázsiaiakkal voltunk, és ők fiatalnak látszanak... aztán azt meg nem lehet, hogy a nyugatiaktól meg nem kérik el XD csak ez lehetett, mivel a konbiniben szó nélkül átadták az umeshut :P) ... mindegy, elvoltunk a kajákkal, meg utána elmentünk egy pékségbe beülni és inni kávét meg desszertezni XD Rövid volt sajnos, hamar elment az idő...

Wakana, Nicola és Karen

Harruuu *angolos kiejtéssel :P* már hiányzott nagyon

Úgy volt hogy karaokéba is megyünk, de elment az idő ^^; sebaj, jövő hétre tervezik a spanyolok úgyis XD És így is rohadt későn értem haza, mert MÉG egy baleset volt, ezúttal a Chuo-senen, és kb 40 percet álltunk Nakanonál a vonaton Wakanával... de jó volt, mert Musashi-sakaiig jött velem, ugyanis mint kiderült, Kokubunjiben lakik :D szal eldumáltunk, így annyira nem volt gáz állni sem :)

Ma meg kanjit kéne tanulnom a holnapi kanji szintfelmérőre de lusta dög vagyok és inkább ezt írom csak hogy ne kelljen X___X hmmm.

5 comments

5 Comments:

It's a good blog!
nice to meet it!

If you have a time
welcome to my blog^^
see you!

By Blogger crowbar, at 19 October, 2008 18:40  

Hm....furi hogy ugy irja hogy jo blog hogy nem sokat ért belöle...jo tudom irtál angolul is bejegyzéseket de nem olyan sokat mint magyarul...XD De azért kedves töle.:)És mondjuk igaza van tényleg jo blog.:)
Tök jo kis helyen mászkáltatok.Nekem igy képek alapján nagyon tetszett.:) Még mindig jo neked. :) ^^
Nah karaokezni én nem hiszem hogy elmennék..itthon se meg máshol sem..nem büntetem a népet a szörnyü hangommal....XD XD

By Blogger Madam Hotelier, at 19 October, 2008 20:23  

Ueno... natsukashii :D Én itt egyszer kegyetlenül eláztam, utána meg jól bejártam a környéket (áztak a szakurák is velem x). A tó amúgy tök sokszor szerepelt az SM-ben, itt csónakázott folyton Usagi meg Mamoru (tudom, kit érdekel, de akkor is vicces xD). Meg imádtam azokat a fura épületeket a tó másik oldalán...

Btw, ha bejönnek az "egzotikus temetők", akkor ha lesz rá lehetőséged, ajánlom a Kouya-sant (Wakayamában van mondjuk ^^"), a leggyönyörűbb hegység egész Japánban, és baromi szép templomok/temetők vannak *_*. (Csak éjjel nem túl jó kimenni, mi totál beparáztunk... o_o;)

By Anonymous Anonymous, at 19 October, 2008 21:10  

kanji dogához meg hajrá! > _ <

By Anonymous Anonymous, at 19 October, 2008 21:12  

LOL ja, mindegy, a lényeg hogy tetszett neki *dirr* bár sztem csak ilyen reklámszöveg :D
KÖszi hogy olvasod és érdekesnek találod :)) amúgy énekelni én se tudok, de egykis ital után már jobban megy, meg mások is toleránsabbak... :P

@Mako: hát igen, Kansaiba is eljutok majd ám... majd XD Uenoról meg nem tudtam, a SM-t nem láttam 8 éves korom óta, és akkor se jegyeztem meg hova mászkáltak, de jó tudni :D bár maradnék a liveactionos Mamorunél, nyamm~~ ;D

By Blogger Barbara A., at 21 October, 2008 01:03  

Post a Comment