<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, October 15, 2008
Nyüssz

Nyüssz

Mivel már sokadszorra nem rakok fel fotót (azon egyszerű okból, hogy azóta nincs érdemleges XD) ezért iderakom ezt a zenét ami nekem most nagyon tetszik, szöveg meg dallam miatt :) Hogy ne legyen olyan üres az oldal XD


Ma amúgy orvosi vizsgálat volt, több, mint egy órát töltöttem ott (persze a japán diákoké is most volt, csak nekik valamiért fele annyi hülyeséget kellett végigcsinálni mint nekünk -_-) de legalább nem volt semmi szörnyűséges dolog :D Vérvétel (a jobb kezemen jobb a vénám? o_O érdekes) , pisiminta, szemvizsgálat, magasság/súly mérés (164.8 cm vagyok kéremszépen, és elvileg fogytam másfél kilót, de más a mérleg úgyhogy lehet hogy mégse XD), vérnyomás mérés (Japánban MIÉRT a jobb kézen mérik? Ennek aztán nem sok értelme) majd pedig mellkasröntgen, aminél is nagyon tetszett, hogy külön kis elfüggönyzött helyen lehetett öltözni, és adtak ilyen pink felsőt amit fel kellett venni, és senki előtt nem kellett meztelenkedni 8D YAY. Pedig már féltem, azok után amit Haru mesélt XD

[a következőt ne olvassa aki esetleg nemkedveli a női témákat XD]
Aztán 3kor találkoztam volna Shinnel, hogy bemutassa egy barátnőjét, meg órarendeket egyeztetni... már amúgy is kicsit fájt a hasam, de egyszerűen miután megettem a sima rizsből és rántottából álló ebédemet, úgy beütött, hogy komolyan, életemben ennyire még nem voltam rosszul X_X Ha a szülés ennél még fájdalmasabb (azt mondják) akkor visszavonom, ÉN NEM SZÜLÖK X________X rendesen felállni nem tudtam... folyt rólam a víz... aztán visszajött az ebéd is szépen :S
Kb fél óra volt mire sikerült emailt írnom Shinnek hogy bocsi de nem bírok elmászni hozzá >< Nagyon aranyos volt, aggódott hogy minden oké-e, fel is hívott... hogy legalább látni szeretne hogy tényleg jól vagyok-e, és felugrik pár percre a koliba, meg hogy van-e gyógyszerem (ja, mert azt elfelejtettem mondani hogy nem volt természetesen)... kb 10 percet telefonáltunk, ami abból állt, hogy ő mondta hogy de vesz és hoz gyógyszert, én meg győzködtem hogy de nem kell, nem akarok problémát okozni és megvárom míg Lucia hazajön 8D Ezek a japánok... mert hát az ember nem tudhatja... nem ismerjük olyan rég egymást azért. De egyszercsak mondja Shin hogy "hát bocsi de most már megvettem a gyógyszert úgyhogy megyek :P" ... *dirr* úgyhogy eljöttek a barátnőjével, hát most erre nem igazán tudok mit mondani, annyira jólesett hogy tényleg ennyire számítok neki, pedig elintézhette volna annyival hogy "aww szegény, remélem jobban leszel hamar" m(_ _)m még az árát se mondta meg, nem tudtam kifizetni... most mégis hogy háláljam meg neki? X_X

De sajnos emiatt Haruékkal se tudtam találkozni, pedig úgy vártam, május óta nem láttam őket :( Na mindegy, meg van beszélve helyette szombatra tali, és Wakana is jön, meg talán hozza Shokot is! (Wakana és Shoko cserediákok voltak tavaly az egyetememen) szóval nincs minden veszve. És pénteken megint buli! XD

Ja, és az animés órát nem vehetem fel kreditnek, csak auditként :( úgyhogy most kénytelen vok felvenni a japán vallásos órát, ami angolul van... de legalább már a jegyed 50%-a megvan ha csak beülsz minden alkalommal, úgyhogy csak oké leszek már XD a másik fele az esszék alapján lesz, de angolul van, úgyhogy az se lesz olyan vészes, meg aztán az itteni jegyeim nem számítanak az otthoni egyetemen, csak menjek át, azt kérik 8)

Nah, bocsika az uncsi bejegyzésért... olyan kb, mint a napom volt XD

3 comments

3 Comments:

ejjj...:S Ismerös ez a helyzet...én is mindg haldoklom...:S
De Shin tök ari hogy vitt gyogyit.:) ^^ Remlem már jobban vagy amugy.:)
a vidit még nem néztem meg...de most majs sort keritek rá. :) És nem volt uncsi a bejegyzés.:) Olyan mindennapi de jo mert tudom mit csinálsz mkor semmit nem lehet csinálni. :D :XD:
Ne már nem veheted fel?Ezt a szivást.:( T.T

By Blogger Madam Hotelier, at 16 October, 2008 01:59  

*hugs*
Tarts ki, szerencsére nem tart örökké X_X;;; SZERENCSÉRE.

*küld sok gyógysimit és gyógypuszit*

Shin olyan rendes! *_*

By Anonymous Anonymous, at 16 October, 2008 05:33  

@Évi: köszi >___<;; mostmár jobb, hálaégnek...

De felvettem, csak nem kreditnek ^^ nem tudom, bejárok-e majd... annyira nem érdekes... még meglátom a héten XD

@Ami: <33333333333333333 ><;
aitai~~~ :(

By Blogger Barbara A., at 17 October, 2008 17:42  

Post a Comment