<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, October 28, 2008
Last Friends

Last Friends

Most épp ezt nézem. Köszi ezúton is Ayuminak, hogy kiírta nekem az első 6 részt, és Veoh barátunknak hogy Japánban működik... XD
Itt most randomságok következnek (spoiler nincs) úgyhogy lehet szkippelni ezt a bejegyzést ha nem érdekel XD


Még csak a 9. résznél tartok, szóval nincs vége, de azt kell mondjam, nagyon érdekes, és valahogy sokkal emberibb, mint sok más amit eddig láttam... oké, persze, extrém amit szeretett Ryocsánunk művel, de a többi 5 karaktert mind szeretem (kivéve talán Michirut, aki kicsit néha idegesít). Igen, szóval elnézést a fanoktól de Ryo nagyon nem tud színészkedni, és ezt nem szemétségből mondom, mert nekem csak jó lenne ha tudna... akkor talán nem akarnám fejbecsűrni egy kisbaltával minden másodpercben amikor a fejét látom, a hangjáról meg ne is beszéljünk XD;;;
Eita viszont áááááááá~~~ *rabu* pedig őt is hogy utáltam a Sapuriban... de ebből is látszik, hogy jó színész, mert a Nodame-ben meg már nagyon bírtam, és itt... hát itt nyert karakterileg, nekem KELL egy Takeru... és a 8. rész végén az a jelenet Rukával, ott majdnem én is bőgtem pedig nem volt szomorú... csak átéreztem.
Ha már itt tartunk, akkor megjegyzem hogy Ueno Juuri is tud, és szerintem jól áll neki a rövid haj :D Sokkal helyesebb még így is, mint a sztem full átlagos Nagasawa Masami :S nemtom mért sztárolják a csajt, ilyen táskák nekem is vannak a szemem alatt ha nem alszok, az arcom meg megkockáztatom hogy nem annyira pufi mint az övé... most akkor én is mehetek Ryocsánt ölelgetni??? 8D

Az pedig poén, hogy Eita, Juuri és Mizukawa Asami (akire mondtam hogy sztem olyan kb mint egy női Maru XD) a Nodame-ben is együtt játszottak, és most is :D csak akkor full más karaktert mindenki :D

Jó, hogy van még ilyen dorama is... nemtom, tetszik :) Megyek nézek még, ha már tanulni nincs agyam~

3 comments

3 Comments:

LOL! Há vágnám ezt a sorozatot..tudnm kikröl irtál...:XD: micsoda következtetés...kb olyan mint a Vektorban a "ha ennél lassabban mennénk, leállna a motor" XD De majd rákeresek a dorámára :)

By Blogger Madam Hotelier, at 29 October, 2008 03:46  

Látod, ilyet éreztem énis, amikor megnéztem 2 doramat is Ryocsán közreműködésével XDDD néztem, mert a story jó volt és a többi szereplők közül is volt kivel nagyon szimpatizálnom XDDD Ryocsánnál meg csak becsuktam a szemem *dirr* (főleg ha tényleg ilyen fa**t alakít, mint ebben -.-)
De WOÁÁÁ, Eita miatt énis kíváncsi lettem most 8D (Nodame ruleeez ^-^)
mwuhaha, tudok tölteni ;D

By Anonymous Anonymous, at 29 October, 2008 05:05  

@Évi: XDDDDD hát a színészek nevét lehet hogy ismernéd... bár úgy látom nem :P nem baj, szerintem nézd meg, érdekes cucc, a szó minden értelmében ^^

@Vikiii: LOL MOST MÁR ÁTÉRZEM VAZZE XDDDDD de télleg nézd, mert Eita OMGRUUULZ!!! <33333 és Nodame is cuki :3 (és már el tudok tekinteni Eita lapátfüleitől, mert túl cukiii XD)

By Blogger Barbara A., at 29 October, 2008 22:30  

Post a Comment