<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, October 29, 2008
Japánban legálisan, olcsón lehet CD-t kölcsönözni! XD

Japánban legálisan, olcsón lehet CD-t kölcsönözni! XD

Ma volt megbeszélve egy találkozóm Ayakával, Shin egy barátnőjével, aki szintén angol szakos, és azt kutatja, hogy hogy ejtik a japánt az anyanyelvi angolul beszélők, és még múlt héten kért meg hogy menjek~ szóval felvette a hangomat és majd kielemzi azt mondta. Poén volt, hogy először felolvastatta velem az egész hiraganatáblázatot, aztán 3 rövid mondatot kellett olvasni. Nemtom ezekben mi volt a nehéz, de azt mondta pl hogy wow, mert nagyon sokan az "aoi ie"-t valahogy "aoie"-nek ejtik. o_O biztos... aztán beszéltetett magamról egy kicsit... összehadováltam valamit arról hogy Szentendre híres a művészetről, sok a japán turista is pl... de aztán nem jutott semmi eszembe, úgyhogy elkezdtem mondani hogy na és hát van egy kutyám, akit le szoktam vinni a városba sétálni... aztán hogy valahogy összekössem, mondtam hogy a turisták sokszor megsimogatják és ez idegesít XDDD;;; nagyon gáz volt, dehát így random nem vagyok jó a szövegelésben, ha tudom hogy FELVESZIK vazze XD (amúgy se vagyok jó *dirr*)
Ezután Shinnel töltöttem 2 órát, elmagyarázta a nyelvtant amit a nyelvtantanár szart megtenni (kb 3 percet szánt minden nyelvtanra, a többi időt az órából meg elcseszi a házink felolvastatásával és hülyeségeket beszél) ... végre értem is XD Szerintem ez heti rendszerességű dolog lesz 8D meg elmagyarázott pár dolgot, és rájöttem végre hogy hogy kell ellenőrizni hogy mennyi pénz maradt még a számlámon; meg random elmagyarázta hogy van vmi 4kanjiból álló szó (nem emlékszem mi volt X_X) ami mögött egy egész történet van, hogy volt 2 király akinek megölték a családját, és ők hogy sose felejtsék el a szenvedést, az egyik parázsló tűzifán aludt minden este, a másik meg valami állat máját ette mindennap, mert az keserű állítólag... na hát ezzel az ideológiával én nem igazán tudok egyetérteni... XD nem jobb ELFELEJTENI a szenvedést, nemhogy még direkt kreálni? Hülye kínaiak.

Aztán egyedül elbicikliztem Fuchuu-be, kb 20 perc bicóval... mert meg akartam keresni a Tsutayát, ami egy bolt ahol lehet kölcsönözni nem csak DVDket, hanem CDt is :DDD egy hétre 350 yen. Persze szépen kiírom gépre az összes zenét >D Mivel nemigen tudok tölteni itt a koliban, de zenehiányom van, ez jó lesz, így legalább nem vagyok ANNYIRA bűnöző, mert azért fizetek XD Kivettem a B'z-től a Pleasure II Best Of albumot, és nagyon jóóóó :D Meg a The Pillowstól egy régebbi albumot, azt még nem hallgattam meg. Betértem egy használtmanga-boltba is, de a Book-offot nem veri... mondjuk itt is láttam 1200ért vadiúj shiny FY artbookot, de múltkor már vettem Akibában XD és a mangák drágábbak itt... mindegy, azért vettem egy NANA 17-et 190ért. Kicsit lehangoló volt, hogy töksötét volt már mire odaértem, mintha már késő lenne, pedig 5-kor indultam, 7-re már itthon is voltam :/ Tanultam kicsit, de mivel hétfőn ünnepnap miatt nincs óra, ELMARAD A SZADO KANJI ÓRA!!! MUHAHAHAHHA. Szóval ráér jövő hétfőig, akkor meg nem fogok most megszakadni bele, van más dolgom is XD

6 comments

6 Comments:

Nem t'om, az még hagyján mikor egy japán a japánodat kielemzi. De mikor egy japán a TE magyar kiejtésedből tanul magyarul... na az kész xD. Azt se tudtam hova piruljak, mikor kiderült hogy az én hang (vagyis video) anyagomról szoktak hallgatási példákat tanulni a magyarosok... Tök természetellenesen beszéltem akkor amúgy is... :nagydirr:

Tsutaya meg jóóóó :D mi is nyáron kivettünk pár dvd-t házimozizni :). Meg a nagyobb Tsutayákban még tachiyomizni is lehet (pl. az uenóiban egyszer kiolvastam egy teljes Lalát xD).

By Anonymous Anonymous, at 30 October, 2008 00:37  

Én ma sötétben mentem suliba és sötétben jöttem haza..enné lehangolobb és depressziosabb dolog nincs a földön! T.T
Tök jo hogy japánban igy megoldják az illegalitást..olyan kis egyszerü...de nagyszerü. :)

By Blogger Madam Hotelier, at 30 October, 2008 04:00  

LOOOL én alátámasztom, hogy deigen, tudsz hirtelen mindenféléről beszélni ha kell XDDDDD *emlékszik a sok értelmes beszélgetésre 8D* *imád* de mondjuk ha felveszik az más XD lol, olyankor tudod, így szépíteni kell, Szentendre egy világváros, Párizs hozzá képest kutyafüle, stb. XP
jóóóféle legális cucc ez a kölcsönző XD hallod, ha itt ilyen üzemelne, akkor azt is bezáratnák, mert mért ne *dirr*

By Anonymous Anonymous, at 30 October, 2008 06:08  

@Mako: wooow az azért elég flattering lehetett hogy a te magyarodból tanultak ^o^ én nem bánnám, mondjuk az én "r" betűim nem épp a legkristálytisztábbak... XD; amúgy ezeket a manga újságokat azért nincs kedvem venni, mert minden már a közepén tart vhol nem? XD

@Évi: nyuuu :( igazad van, az a legdepibb :( remélem találsz valamit ami felderíti a napod... hallgass szupervidám cukros zenéket! 8D pl Chu chu lovely~ XD

@Vikitan: LOL igen, de lehet ha bepiálnék és ÚGY beszélgetnénk, na az... ÉRDEKES LENNE *nagydirr* és igazad van, sztem az olaszok ellopnák szép lassan a boltot és az bezárna XD;; hát igen... itt a dolgozatot is cerkával kell írni... erre nem mondok semmit hogy otthon hogy lenne :P

By Blogger Barbara A., at 01 November, 2008 01:34  

Hát, én kint Ourant olvastam a Lalában, az volt az egyetlen ami érdekelt, emiatt vettem is párat (amiket aztán otthagytam :dirr:). A többi rohadtul nem érdekelt ami futott benne (és még mindig nem szeretem a Vampire Knightot ^^"). De tök vicces volt kitapasztalni, hogy melyik boltban lehet még kibulizni a tachiyomit, és melyikben hóttuti, hogy nem xD...

By Anonymous Anonymous, at 01 November, 2008 04:30  

Nem kell azt mindenkinek szeretni :P amúgy nekem is kezd már kicsit nagyon eldarkulni, az elején még ilyen vicces volt meg ilyesmi, de ahol most tart a manga... érdekes XD;;
Sztem te bárhol tachiyomizhatsz, mint szőke gaijin ;)

By Blogger Barbara A., at 02 November, 2008 13:00  

Post a Comment