<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, October 28, 2008
日本を充分楽しんでるのかな・・・

日本を充分楽しんでるのかな・・・

Szóval ott hagytam abba szombaton hogy Tomomival tali. Kokubunjibe mentünk, azt mondta ott hallotta hogy van jó kajálda. Egy bevásárlóközpont tetején voltunk, így nézett ki az a rész ahol az éttermek voltak~ (a képek mind telefonnal készültek... vazze kb jobb képeket csinál mint a digitális fényképezőgépem, behalok X_X)

Ez egy vízesés/szökőkút hibrid... amúgy az egész hely olyan volt mintha napfénynél sétálnál, bár ezen a képen nem látszik rendesen

Ide mentünk enni... omuraisuk, NYAMM, meg azok a kelyhek... amúgy ez itt mind műanyag XD

Összevissza rakja fel a képeket ez a hülye blog, a mászkálás a kaja után volt, nemtom mért itt vannak ezek, de mindegy... a Halloween bulihoz néztünk jelmezt, de persze semmi értelmeset nem találtunk XD rólam Tomo csinált fotót, úgyhogy nemtok szolgálni azzal most XD



Teh triplacsokis kehely~ *.*

Tomo is imád enni XDDD (miért maradnak ilyen soványak ezek a nyamvadt japánok?!)

Ez az én omuraisum volt, kéremszépen sajt- és még vmi szósszal, és belül hús és MOCHI! Igen, mochi... kellemesen gumiszerű, ááá imádom <3>


Jó volt de sajnos 10re értem haza, és hulla voltam... tanulni nem sikerült :(
Ma sem volt épp jó napom, kicsit kivagyok, csak tudnám miért... felkeltem, tanultam kanjit, mert ugye írtam korábban hogy mára 60at kellett, összes olvasattal és vocabularyvel. Aki tanult kanjit az tudja hogy ez nem kevés 4 nap alatt, úgy hogy közben a szombat kiesett... Na de, igyekeztem. Volt dolgozat is, nem lett vmi jó mert a 2. fejezetet csak úgyahogy sikerült megtanulnom, de legalább mások se tudták szerencsére. Most az van hogy egész héten napi 8 kanjit (az összes szóval meg olvasattal hozzá) ha megtanulok akkor oké leszek. Ugyanis továbbra is heti 2 leckét fogunk venni. Legalább a tanár jófej.

Ezt azért rajzoltam mert igyekszem azért így érezni magam...

... csak nem mindig sikerül. A vallásóra uncsi volt... aztán mivel szépen felöltöztem ma, Lucia és Fatima el voltak ájulva hogy milyen jól nézek ki, és kérdezték hogy randira megyek-e, mikor mentem boltba XD mondtam hogy sajnos nem 8D
Hazaértem, csináltam vacsit, majd nekiláttam volna tanulni, de nem ment, fájt a fejem, és bealudtam negyed 10 körül... 10kor ébredtem fel, és annyira hulla voltam hogy úgy döntöttem lefekszem és nézek Last Friendset az ágyban, pedig még a holnapi órára fel kellett volna készülnöm :( Megnéztem két és egy negyed részt, de lemerült a laptopom, én meg csak arra tudtam gondolni hogy basszus holnap jól beégek ha nem tudom elolvasni a kanjikat a szövegben órán, szal most 1kor kikeltem az ágyból és kikerestem az olvasatokat... szerencsére nem is volt csak 5-6, valamiért ez egy nagyon könnyű szöveg lesz megint (az előzőben meg kb 72147824 ismeretlen szó volt, nagyon logikus ennek a könyvnek a felépítése... -_-) úgyhogy gondoltam ha már itt vagyok akkor írok kicsit. Mert hát aludni kéne, tegnap is 3kor feküdtem le... érdekeset beszélgettem, és megint csak nem értem nem csak az embereket, hanem magamat sem... >_<

3 comments

3 Comments:

Te se tudsz aludni? Én is fél 3-ig fetrengtem az ágyban..nem is mentem ma be elsö két orára..pedig annyia de annyira elhatároztam hogy na most! De nem jött össze. XD Angolbol meg zh-vol...pfff....jot fog röhögni a nöci..vagy sirni...legyünk optimisták,röhögni.:D XD
Mesélj mit nem értesz az emberi fajon? :D Azon kivül hogy miért ilyen hülyék...:D
Olyan finomakat ehettél...T.Tén meg azt se tudom mit vacsizzak itthon...XD Évezredek ota tervezem hogy elmegyek a planet sushiba egy levest enni...de egyedül nem visz rá a lélek...T.T

By Blogger Madam Hotelier, at 28 October, 2008 03:33  

Hajrá a kanjikkal!

Én is most nyomtattam ki az újabb heti százas adagot épp! :DIRR:

Tessék zuibun tanoshinderuzni mindent!!!!! *^^*

By Anonymous Anonymous, at 28 October, 2008 07:20  

@Évi: LOL!!! dehát aludni azért kell... (még ha én nem is teszem 8D) remélem azért jól sikerült a ZH :S mi vót? Amúgy én se tom általában hogy mit egyek, mert lusta vagyok főzni meg fáradt is este... általában gyoza-t vagy curryt eszek rizzsel, vagy pedig boltból valami hülyeséget XD szerintem menj el egyedül ha enni akarsz, nézegeted az embereket! Tanulságos és érdekes elfoglaltság XDDD

@Ami: @__________@ otagai ganbarouze!!! X_X biztos nem sikerült a tied rosszabbul mint az enyém *dirr*

By Blogger Barbara A., at 29 October, 2008 21:18  

Post a Comment