<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, October 17, 2008
Biciklivásárló túra, és kaitenzushi <3

Biciklivásárló túra és kaitenzushi <3

Tegnap reggel volt még egy sima japánórám, ami szintén elég lassú és uncsi volt, hiába jófej a tanár, úgyhogy nemtom. Feljebb nem mehetek egy csoporttal, úgyhogy... ez van. Majd félévtől. Aztán volt a mangás óra, amin bealudtam majdnem... nem azért mert olyan uncsi volt (mondjuk annyira érdekes se, de elment) hanem fáradt voltam XD Hirokazuval ebédeltünk volna, de végül összefutottunk a spanyolokkal és két spanyol szakos lánnyal, úgyhogy kint egy nagy asztalnál ettünk, tök jó hangulat volt ^_^ Kiderült hogy az egyik lány volt Mo-n is, tökre tetszett neki, meg ilyenek :D Na, aztán meg rávettek, hogy fél 5kor menjünk el biciklit venni. Elindultam tehát 6 spanyollal (Lucia, Fatima, Mariona, Nicolas, Pablo, és egy Laura nevű csaj aki posztgraduális és kutatós monbushoval van itt kinn) a kb 30 percre levő bicikliboltba. Persze kb 10 perccel zárás után értünk oda... fasza. De a séta jó volt :)

Érdekes, mert nem találom rondának a sok vezetéket ^^ csak olyan... japán :)
Mintha én is egy doramában sétálgatnék, pl a Stand up is ilyen környék volt ^^

Mondta Laura hogy van egy másik, nagyobb bolt valahol Higashi-Fuchuuben, úgyhogy úgy döntöttünk elsétálunk oda, Laura meg hazament. Azért vicces, hogy ennyi spanyol van körülöttem 8D tanítanak mindig random dolgokat... ma csúnya szavakat éppen *dirr* Na, de elértünk végre a még 20 percre levő másik boltba... ahol drágább volt a bicikli 2000 yennel, de úgy voltunk vele hogy ez legalább új (a másik használt volt) és leszarjuk és megvettük mert nem volt kedvünk hazasétálni XD; volt a cangához kosár, dinamós lámpa, meg kerékzár o_o otthon ezért még pluszba kéne fizetni... wow XD Na mindegy szal ez megvót, úgyhogy kerekeztünk hazafelé, de közmegegyezésre becuppantunk egy kaitenzushi helyre, a legtöbb tányér 105 yen volt.

Sokan voltak, jó hangulat volt :D

Pablo és Nicolas már az elején mindent ki akart próbálni kb XD

Fatima szegény elég hulla volt a sok gyaloglás után, meg hosszú napja volt, de igyekezett XD

Ezt megint csak azért hogy örűjjetek hogy van rólam is :P én és a kitsune-udon (ugye milyen változatos udonokat eszek? *dirr* )

Cheesecake... aminek az ízének köze nem volt bármihez amit eddig ettem, de finom volt XD

A végső termés

Purin~~~~~

Ez meg a mi végső termésünk XD

Ezek után hazamentünk, de egyszerűen megint rámjött a borzalmas hasfájás... ekkor már gyanítottam hogy itt valami bejátszik :S még kínlódtam vagy két órát, közben Evelinnel skypeoztam, és neki jutott végül eszébe, hogy tavaly is volt ilyen hogy 2 napig nem bírtam enni, és akkor a rántottára következtettem... és most tegnap is a rántotta után lett, most meg tamagoyakit ettem... nem bírja valami szervem a tojást talán? o_O; Érdekes. Ma már jobb volt, de elfelejtettem hogy a sült tök panírjában is tojás van úgyhogy ma is kisebb fájdalmaim voltak, sebaj, most már jó. Most jöttünk haza a vásárlásból Luciával (biciklivel! fun! hehehe... rulz, imádok biciklizni), vettünk 2 liter umeshut hogy majd a buli után megisszuk 8D (persze többen, nem csak mi ketten) meg még cuccokat~ tojást nem 8D Amúgy ma volt egy olvasás órám, ez az ami miatt múlt héten berosáltam... nem kellett volna, a házi is meg a ma elkezdett szöveg is olyan röhejesen könnyű volt hogy már kínomban röhögni támadt kedvem néha... szerintem az osztályom többi tagja se találja olyan nehéznek, szóval öö... nemtom. Hátha azért nehezedik majd XD Ez az óra pont ebéd előtt volt, úgyhogy együtt ebédeltem két vietnami csajjal meg a kínaival akiről már esett szó (Yue néven fog futni ezek után XD) és az egyik vietnami 3 éve tanul japánul, de a kiejtése/hanglejtése full japános... és folyékonyan beszél, wáááá annyira ügyes *.* ilyenkor döbbenek igazán rá hogy én még milyen sokat kell hogy fejlődjek... nade nade. Ezért vagyok itt >_< faito~~~~~

1 comments

1 Comments:

huhuuuuu tudtok enni még akkor is ha ezek ilyen kis tányérok kis kajával. XD Mkor mivoltunk itthon a wasabiban....huhhhh nem is tudom hányszor fordult a pincér...XD És tök borzalmas volt látni a sok tányért..pedig volt hogy csak egy db sushi volt rajta XD :D
Faitooooo!Ganbatte!Meg minden egyéb.:) Mennyibe fáj kint egy bico amugy?

By Blogger Madam Hotelier, at 17 October, 2008 19:53  

Post a Comment