<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, October 14, 2008
Az első órák

Az első órák - japán, japán nyelvtan, és shinwa no sekai~

Gondoltam írok az óráimról, pár embert csak érdekel :) úgyis kérdeztétek többen is, hogy milyenek - na, mivel most már több is volt, ezért tudok írni róluk, meg majd a többiről idővel ahogy lesznek a héten ^_^ Reggel volt a sima japánóra (ez az egy kötelező van, heti 2 alkalom), ezt Nakamura sensei tartotta, és akkora arc XDDD kicsit emlékeztet a feje Watanabe Kenre, csak fiatalabb, és mintha kék szeme lenne O_O totál úgy látszott... lehet hogy kontaktlencse? :S Nemtom, majd figyelem még XD de totál lelkes, kedves, szimpatikus, olyan 40es lehet :) Ez az óra könnyű volt, bár persze nehezedik majd, de legalább nem vette el a kedvemet ^^ Volt benn egy lengyel csaj, Mara (vhogy ezt a nevet mindig utáltam, gomen az esetleges Mara nevűeket szeretőktől XD) aki gondolom nagyon spíler, és tudja magáról és folyton ő akart pofázni... elnézést a szóhasználatért de idegesített másfél óra után már erősen... ha valaki elrontott egy kanjiolvasatot az olvasásban esetleg, egyből meg se várta hogy talán a TANÁR kijavítsa, hanem már mondta ő... baszki utálom az ilyen nagyarcúakat!!! -__- remélem túl könnyűnek találta az órát és elhúz a choukyuu csoportba -_-; Egy mongol csaj mellette, az gondolom a barátnője volt, szintén kissé obnoxious volt... de a Mara tette be az ajtót -_-

Aztán ebéd, az itt PhDző SOAS-os csajjal (Jenny), egy leedsi sráccal (Matt) és egy újonnan megismert, de nagyon szimpi amerikai csajjal (Jacqui) ~ finom az egyetemi kitsune-udon! Sajnos el kellett rohannom tőlük, mert rájöttem 13.12-kor, hogy nekem 13.10-től nyelvtan órám van XD Ezt az órát Sakuragi sensei tartja, 50es nő, és áááá hát ez egy elég uncsi óra volt T_T mármint az a része ahol nekünk kellett volna példamondatokat gyártani az újonnan tanult nyelvtanokkal :S én nagyon pocsék vagyok ha így egyből ki kell találnom valamit, és még ne legyen hibás se... szerintem nem vagyok egyedül! De végülis jót mondtam, csak hát... ezt nem kéne szerintem. Be van ígérve egyébként több teszt is már ezen meg az előbbi órán is... yay.

Ezután volt egy szabad órám, mikor is bementem a könyvtárba, és megválaszoltam a felgyűlt emaileket @_@ komolyan kéne egy naptár, mert annyi kis dolgot kell megjegyeznem XD most egy maszek papírra vannak felirkálva itt az asztalomon... adminisztráltam is, ellenőriztem mikor milyen órám van, stb~ aztán jött a shinwa óra (japán mítoszok). Itt a tanár egy 30 körüli tök aranyos nő, Hirafuji sensei... még nem volt olyan nagyon tartalmas az óra, mert a fele azzal ment el, hogy mindenki felállt és bemutatkozott (kb 30an vagyunk, tök sok), és elmondta, miért választotta ezt az órát. Ez többek között azért volt érdekes, mert kb az egyharmada japán volt, akik mondták, hogy cikinek tartják, hogy a külföldiek tanulnak erről, és ők meg nem is tudnak semmit ^^ szimpatikus volt szerintem ez :D Egy bizonyos francia szakos Sakurada-sannal pedig szívesen gyakorolnám a nyelvet, azt hiszem~~~~ 8DDDDD (miért van ezeknek olyan kellemes hangszínük? Kapják be *dirr* )

Egyébként holnap orvosi vizsgálat, Shinnel órarendet beszélünk át, és 5kor Shinjukuban tali Haruval, Laurennel és Karennel!!! Meg még Okada senseihez is mennem kell ebédidőben (ma kellett volna, de az az 1 óra nagyon rövid, mivel a sor meg hosszú a kajáldánál XD)... csütörtökön meg együtt ebédelek Hirokazuval, a spanyolos sráccal akivel a bulin beszélgettem :) Illetve akkor lesz egy órám, amit várok kíváncsian... elvileg a japán anime/manga/kawaii/jpop kultúráról szól, nikkenseiknek, de ha kérvényezem akkor beengednek :)

5 comments

5 Comments:

Jaj, hogy bírod ki má' orrvérzés nélkül? XDDDD

mítosz-óra áááááááááááááááááááá *______________________*
Majd ha eccer nagyon ráérsz, rákérdezhetnél a tanárnál nekem a shijinre... *nagy boci szemek*

By Anonymous Anonymous, at 15 October, 2008 00:30  

wááááá nekem is kell anime meg manga ora!!!Váááááááá!!! MAjd elékrem a jegyzetedet am,it japánul irsz és semmit nem fogok érteni,de majd odadobom barátnömnek aki ugyis japánt tanul.:D XD MEgmondom:forditási gyakorlat XD Örülne....:D XD Hihi :)
Tök érdekesnek hangzik ez a mitoszos ora is.:)
Hát hallod én lehet beszoltam volna a csajnak...^^; Ha abbol inulok ki miket csináltunk ma föcin...pffff....:D XD
Nah látom azért kezd kialakulni az ismerös bagázs.:) Csak igy továb.:)

By Blogger Madam Hotelier, at 15 October, 2008 02:23  

@Ami: NEHEZEN *dirr* igazából már meghaltam 8D

öö majd megkérdezem ha alkalmam adódik XD bár ez a nő főleg shinto cuccokban jártas ^^

@Évi: hehehe, oké! 8D sztem poén óra lesz... még ha nem is kapok kreditet belőle, akkor is bejárok, mert érdekel XD

amúgy hát akikről itt szó volt azok még tavalyról barátnők, szal sajnos nem újak... ^^;

By Blogger Barbara A., at 15 October, 2008 20:16  

Nálunk is volt két ilyen szájmenéses csaj, két orosz lány - totál össze voltak nőve, és mindenkinél mindent jobban tudtak (főleg az egyikőjük). Egy idő után már hercegnőknek lettek kikiáltva, és baromira senki se vette őket komolyan :D. Nem kell ezekkel törődni és kész, egy idő után megszokod őket xD.

Többi órával meg hajrá, nálunk is volt ilyen nyelvtan óra (váltottam is fél évben, ez volt a mákom, mert a másik tanárral baromi jól és gyorsan haladtunk, ezzel a "példamondatot írunk" órával meg csak tökörésztünk az egész 1kyuu nyelvtanon, sose végeztünk volna...). Shinwa óra biztos jó lesz, ezek mindig baromi jók :D A manga órán meg fun, hogy ilyen sokan vagytok (mi kemény öten voltunk xDDD).

By Anonymous Anonymous, at 16 October, 2008 06:32  

Mako: képzeld, nem jöttek ma be! :D LOL, remélem nem fognak már XD bár az oroszok itt is kicsit barátságtalanok :S
A nyelvtant lehet hogy én is leadom félévben, csak az a gáz, hogy ha én 700as vagyok, akkor a 800as órákra nem járhatok, csak alsóbb szintekre :S szerintem baromság, de ők tudják... meg aztán, van nálunk is pl egykét 800as emberke, akinek volt gondja a kanjikkal is ma pl, pedig nem volt nehéz o_O

By Blogger Barbara A., at 17 October, 2008 17:44  

Post a Comment