<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, October 25, 2008
Az elmúlt hét, és éjszakázás Roppongiban

Az elmúlt hét, és éjszakázás Roppongiban

Nem írtam pár napig... nem igazán akartam, mert úgyis csak panaszkodás lett volna, azt meg nem jó olvasni XD; a lényeg, hogy kicsit sok a tanulnivalóm... csütörtökön kiderültek a kanji csoportok, engem beraktak a 904-be, úgyhogy hétfőre kiírták hogy 60 kanjit a könyvből, az ÖSSZES olvasattal és jelentéssel, legyünk szívesek megtanulni n_n/ Juhé, és én még azt hittem nincs elég tanulnivaló... mondhatjátok, hogy dehát tanulni jöttem ide... én is így gondolom, de azért némi szabadidőt hagyhatnának, ha már itt vagyunk Japánban, hogy elmászkálhassunk megismerni is.....

Mindegy, igyekszem Osakába elintézni az utat, hátha rá tudom venni Luciát hogy jöjjön... egyedül annyira nem fun azért, még ha ott találkozok is emberekkel ^^; Megkérdeztem az éjjelibusz jegyet is az irodában, de azt se tudták miről beszélek O_O; Mako, hol kell megvenni, és egyáltalán mi ennek a busznak a neve? ^^; Neten keresgéltem de nem találtam csak vmi osakai JR céget Seishun dream nevű busszal, de infót arról se hogy hogy is kell :/ biztos csak béna vagyok.

Viszont hogy írjak arról is ami történt, tegnap este elmentünk Roppongiba. Az volt a terv, hogy 11-12 fele odaérünk, elleszünk hajnali 5-ig, aztán elmegyünk megnézni a Tsukiji halpiacot, ami kb 5 megálló Roppongitól a metrón. Szóval jött Lucia, Nicolas, én, és Lucia barátnője Mimi, aki félig spanyol félig japán, és ő hozott még pár embert: Miyako aki félig francia (és tiszta Chie a Stand Upból, megmondtam neki de nem ismerte), egy Ivan nevű 150 centis moldáv gyerek baznagy hátizsákkal a hátán (lol XD), és egy chilei csávó akinek nem emlékszem a nevére, de jófej volt.

Mielőtt velük találkoztunk, vettünk hárman egy liter umeshut és iszogattuk úgy dobozból xD de nem nagyon volt kedvem inni valahogy.

Egy darabig céltalanul mászkáltunk Mimiékkel, ez vmi nagy épület ami kúlosan nézett ki.

Roppongiról azt kell tudni aki még nem tudja esetleg, hogy tele van külföldivel, leginkább pasikkal, és ilyen pasit fogni akaró japán nőkkel, illetve feketékkel akik spanyolul dumálnak és invitálnak be mindenféle bárokba meg kis bulihelyekre... meg kiglancolt japán pasikkal akik vagy yakuzatanoncok lehetnek, vagy hostok esetleg... többen pofátlanul bámultak, egyik kacsintott is... EWW. Legalább jóféle lett volna, akkor még vissza is kacsintok 8D
Na de szal a fenti leírás alapján, gondolhatjátok hogy annyira nem éreztem vmi fényesen magam, mert én azt hittem hogy bemegyünk egy nagy diszkóba aztán táncitánci és elleszünk, vagymi. Még kaptunk egy ingyé belépőt is az egyik nagyba, de senki se akart oda menni...

Egy óra mászkálás és pár kis lyukszerű bárba benézés után betértünk egy Copacabana nevű helyre, ahol bazi hangos latin zene ment, és talán 50en lehettek a kis helyen... nagy füst, sok gaijin, és majdnem mindenki spanyolul beszélt. Nincs bajom a latin zenével, de annyira nem szeretem hogy felpattanjak táncolni ha épp nem vagyok illuminált állapotban (nem voltam) szal ültem egy bárszéken, és elszopogattam egy Smirnoff Ice-t (legalább van ami sosem változik bárhova is mész <3) miközben Josephhel emaileztem... ő is épp egy bárban volt. Hát mondhatni tartalmas... majdnem megfulladtam a füsttől :S egy idő után mikor felálltam pisilni, már szédültem és nem bírtam egyenesen menni... ha nincs Joseph akkor szerintem kimentem volna egyedül bőgni vagy ilyesmi, úgyhogy most nagyon hálás vagyok neki XD Mert a többiek egész jól elvoltak, nem fogok elkezdeni nyávogni hogy menjünk innen mert füst van... mindenhol füst volt ahova mentünk egyébként is szal legalább a zene nem kergetett ki a világból.

De aztán VÉGRE negyed 4 fele kimentünk onnan, be egy kajáldába (mert minden nyitva van egész éjjel... sok az ember). Itt végig szédültem és már magamhoz képest kb úgy viselkedtem mint aki be van rúgva, pedig nem voltam, de a füsttől teljesen elkábultam X_X 180 yenért ezen a helyen annyit ittál amennyit akarsz amiből akarsz, úgyhogy lenyomtam két kávét... kicsit segített. Meg ettem is, ezt:

Lasagna... rizzsel? o_O; De amúgy finom volt, csak kicsi, bár nem bírtam megenni ezt se.


A chilei gyerek és Ivan

Jó, azt mondom gyerek, de igazából 34 éves és nős XD de nagyon arc volt :) A kajáldában ülve valahogy érdekes beszélgetés kerekedett... erről írnék, mert nekem nagyon... hát nem meghökkentő, de mindenképp WTF volt, és az forgott a fejemben utána tök sokáig, hogy "nem értem az embereket..."

Szóval én elbóbiskoltam, de arra ébredtem hogy a fiúk hitetlenkednek, hogy Miyako azt mondta hogy neki egy évig 2 barátja volt egyszerre, és tudtak egymásról... de csak az egyiket szerette. Mi csak néztünk, a chilei kérdezte hogy és akkor ha szerette akkor miért volt a másikkal? Miyako meg azt mondta hogy az élvezetért... és azt mondta hogy kétszet is volt így, de mindig csak az egyik pasit szerette.. :S és hogy nem lát problémát azzal ha több pasija is van egyszerre, valszeg a pasinak is több nője volt, vagy ha nem, akkor is tudott a másik pasiról O_O
Hát most nem tudom, de elég sokk volt, mert az én értékrendemmel ez nagyon durván ütközik... és Miyako addig tök szimpatikus volt :S

Mimi és Miyako

És Mimi sem tűnt úgy hogy ellenzi a dolgot :S Én nem értem az embereket, tényleg nem értem... de az azért jó volt hogy a két fiú teljesen úgy tűnt, hogy fel van háborodva, hogy ők ezt nem tudnák csinálni... főleg a chilei, mondta hogy őt úgy nevelték hogy hazudni és nem tisztelni egy nőt nagy jellemhiba, és ő így él... bár abban megállapodtunk, jobb híján én is beleegyezve, hogy ha tudnak egymásról és ettől függetlenül ez jó nekik, akkor ő dolguk, ha nem hazudnak... nade azért mégis... ^^;
És nem akarok izének tűnni, de ez a Miyako... (jó mondjuk nézőpont kérdése, én nem vok pasi) annyira átlagos, sőt mondhatni kicsit csúnyácska, hát vmit nagyon tudhat akkor... X___X franc érti ezt a világot már, komolyan :S


Amúgy a hely tele volt szinte :D 5kor aztán elindultunk a metróba... énkicsit jobban voltam, de rohadtul nem éreztem késztetést még vmi büdös halakat szagolgatni úgy hajnalban, főleg hogy ma találkozom Tomomival... én ALUDNI akartam, úgyhogy végül nem mentem a Tsukijibe hanem egyedül hazajöttem. Tök frissítő és jó érzés volt hazabiciklizni Tobitakyuutól reggel! :D Tök kihalt az állomás környéke, csak pár ember volt (bár a vonaton már láttam több chuugakusei lányt, NEGYED HÉTKOR, szombat reggel... vazze), bementem konbinibe vízért meg kajáért :D Aztán haza, a kihalt utcákon, de már rendesen világos volt... jó volt így egyedül lenni kicsit ^^ Oszt utána meg bedőltem és aludtam háromnegyed 3-ig XDDD
Tanulnom kéne kicsit még mielőtt elmegyek, úgyhogy uccu~ :O

Illusztrálnám, hogy ez az egy tükör van, a LIFTBEN, ahol megnézheti az ember hogy milyen a ruhaösszeállítása, mivel a szobákban nincs XD

Ja amúgy elfelejtettem a képméretet átállítani a telefonomon, úgyhogy véletlen ilyen pici képeket csináltam X__X ááááá. Na legalább tanultam belőle és nem szuperfontos képek voltak ezek XD

5 comments

5 Comments:

Hmmm...lehet te azt nem érted hogy csinálhatja egynö igy a pasi ügyeit..én azt nem rtem hogy hogy csinálhatja egy ilyen nö igy a pasiügyeit...mármit...én se vagyok szépség,megvannak a hibáim tulzott önkritikával,de ez a csaj szerintem kimondottan csunya...^^; Én ezt nem fogom soha megérteni...hogy a csunya csajoknak mindig van pasijuk..méghozzá nem is rossz pasijuk...T.T Én meg élem szingli életemet... XD Amugy nekem se lenne gondom azzal ha két pasim lenne...mármint én furán müködöm mert nekem fontos a küsö és a testi vonzalom...szal ha at nincs meg akkor veszett ügy a egész...szal ha adva van két nagyon nagyon nagyon sexes csávo akkor miért válasszak,pláne ha belementek abba hogy tudnak egymásrol...ha szerelmes vagyok az egyikbe az megint más..akkor egy is elég...:D De én kinzem magambol hogy kettöbe is bele tudnák zugni...^^; Azért ne nézz nagyon p-nek XD Én lökött vagyok ilyen téren..és perverz....XD höhö :)
Sajnálom hogy nem volt jo a parti.:(Ha én ott lennék tuti dizsiztünk volna. :D Nem birtam volna ellenálni egy cuki yakuzás bishinek. XD :D
Ez a partihelyen sirogörccsökkel küzködés ismerös nekem...:S Nekem is volt már ilyenem csak akkor nem volt ott senki aki vigasztalhatott volna szal nyáron egy diszkoban ültem a teraszon,néztem a csillagokat és bögtem,mert azt se tudtam egyedül hogy jutok haza...:S Aztán végül csoporttársam közölte hogy indulhatunk? XD Mondo PERSZE!Szal meg volt oldva a dolog.:) De nagyon szar érzés ugy "bulizni". :( De remélem a kövi partid jobb lesz. :)

By Blogger Madam Hotelier, at 25 October, 2008 18:11  

Ne bassz, mi is ugyanide jöttünk be Roppongiba inni (és én is nomihoudaiban ittam xD)!! Velünk amúgy tök ugyanez volt, mi hárman voltunk szingli csajok, ráadásul tök kevés pénzzel, és mi is beszívtuk Roppongit. Én mondjuk az egész helyben csalódtam (nagyon alja külföldi tömegek, és gáz japánok, semmi jó bulihely), ráadásul mi elég veszélyes helyzetbe is keveredtünk, szóval jó hogy ti fiúkkal voltatok legalább... mindenesetre vigyázzatok magatokra, ha majd még mész Roppongiba :/.

A csaj+2pasi teórán meg sztem ne akadj ki, ilyen csajok mindig voltak/vannak/lesznek. Ahány ember, annyi szokás... :/

By Anonymous Anonymous, at 25 October, 2008 20:02  

Ja, éjjeli busszal kapcsolatban meg írhatok mailt is, de a lényeg hogy az egyetemi seikyouban is tudniuk kéne róla (biztos ott is lehet jegyet rendelni/venni), de a neten is lehet. Ha a neten csinálod, akkor reggelni kell egy oldalra (bármelyikre, ahol árulnak ilyet, csak üsd be a gugliba, hogy 夜行バス大阪・東京), és fizetni meg a jegyet megvenni egy konbiniben kell majd. Csak a sok kódszám meg regisztráció hercehurcás, de koncertjegynél tök ugyanezt kell végigcsinálni, szóval -_-;

By Anonymous Anonymous, at 25 October, 2008 20:06  

@Évi: háát igen, igazából a te fogalmazásmódodat is beleértettem, mivel ugye írtam hogy sztem nem igazán vonzó a csaj... :S én télleg nem értem :/ persze egyébként nekem is fontos a testi vonzalom! ha nem lenne az, akkor már lenne barátom ^^; van valaki akivel csak az hiányzik... dehát ez van ^^; de sztem amit te mondasz, az nem fura abban az esetben ha nem vagy tényleg szerelmes valaki, azért AKI és nem csak (nem CSAK) azért ahogy kinéz ^^ nem? tényleg kár hogy nem voltál itt egyébként, veled sokkal funabb lett volna még az a hülye latin gagyiság is XD fuhh vhogy örülök hogy nem csak én vagyok ilyen hülye sírós néha ^^; lesz ez még így se mindkettőnknek én azt mondom! :D

@Mako: NEMÁÁ :D guuzeeeeen XD de amúgy egyedül én is féltem volna itt mászkálni vazz o_O még csak csajokkal is... ezt leszűrtem kb 5 perc után :S és tényleg nagyon szar a tömeg is, nemtom mit esznek roppongin az emberek (bár én alapból Shibuyában akartam bulizni csak le lettem szavazva)... veletek mi volt az a veszélyes? O_O

a buszos infót pedig kösziii!!! így már könnyebb azért XD (de az egyetemen nem tudtak semmit, épp ezt írtam :S érdekes)

By Blogger Barbara A., at 26 October, 2008 23:47  

Ha hazajöttél majd elmegyünk partizni :) Tudom nem olyan lesz mint japánban :D :XD: :D De sebaj.:)
Jajj hát velem partizni kész komédia..pláne ha beindulok...XD :D hihihihiiiiii! :D Akkor van csak igazán "röhögj világ" feeling :D

By Blogger Madam Hotelier, at 28 October, 2008 00:59  

Post a Comment