<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, September 23, 2008
soooon :D


Yay, not long left now~~~ Got appointment at hairdresser for Wednesay... I have no idea what my hair will be like, hopefully the guy will have ideas, he's an internationally successful hairdresser after all, apparently XD I'm torn between staying almost black-haired and thus blending in too much with the Japanese people, and dying it red but risking the possibility that it won't suit my face so well...hm. And I'm just bored now and spamming here XD

Labels:


6 comments

6 Comments:

zöldszar :D legyen zöld hajad :D *idiot smile* *fullad amúgy az ikontó'*
LUV YA *hughughughughughugchu~~~~*



amúgy piros rulez, és a hajadban is az lesz és jól fog állani hótziherentyű ^o^v


charliee~~~~ *akar olyan ikont*

By Anonymous Anonymous, at 23 September, 2008 05:28  

charlieeeeeeeeeeeeee~~~

behaltam a :zöldszar:tól XDDDDDDDDD

Hajrá ha vörös/piros lesz, ha a fodrászod télleg ilyen elismert, rosszat nem fog művelni az tuti!!
És sztem neked ez a vörös is jól állna, nemcsak a fekete. :))))

Mindenesetre amit mutattam képen, sztem tök szép lenne ha olyan lépcsős lenne a frufrud. :))))
Ha még dauert is rakatsz bele, főleg az aljába, akkor aztán végképp nagyon pritti leszel *.*.
Vigyázz mert rád fogok mászni a végén..... *shifty* Hozom a kalapom is szerdán hozzá lol ;D

By Anonymous Anonymous, at 23 September, 2008 17:33  

ZÖLDSZAR RULZ XDDDD az még mozogna is csak vmiért nem teszi <_<

najó rábeszéltetek, leszbenne vörös/piros =D a dauert is megkísérlem, bár nemtom belefér-e az időbe mert azt mondtam csak h festeni és vágni kell, lehet kivágnak a jó fenébe hogy még daueroltatok is XDDDDD

de syvy ti bármikor rámmászhattok, egyszál kalapban~~~ 8DDD

By Blogger Barbara A., at 23 September, 2008 19:38  

Sztem nem vág ki, hisz TE FIZETSZ neki DIRR Dear okyakusama. :)

és yay, hogy lesz benne vörös/piros :))))))))

By Anonymous Anonymous, at 24 September, 2008 03:31  

kivancsi vagyok a vegeredmenyre :D Szombaton mar ilyen lesz a hajad? Mindenesetre szerintem mindenkepp jol fog allni, imechen rulz :D (Zoldszar meg mi? xD Remlik mintha lattam volna mar valahol, de nem ugrik be hol... xD)

By Anonymous Anonymous, at 25 September, 2008 05:18  

Olyan lesz! ;) bár nem kell látványos eredményt várni, azért szerintem jó XD

zöldszar pedig uhhh nemtom, van neki valami rendes neve is, de nem jut eszembe nekem se XD

By Blogger Barbara A., at 26 September, 2008 19:54  

Post a Comment