<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, August 24, 2008
Dharma 2

Még mindig kicsit hihetetlen... de bekerültem a Dharma 2-be... nem gondoltam, hogy elég jó vagyok a többiekhez képest, de most igyekszem úgy gondolkozni, hogy nekem ez az első mangám, többüknek pedig nem is első és talán nem is második ^^ Megtettem, amit lehet, és hálás vagyok, hogy beválogattak, és esélyt kaptam arra, hogy talán sok más ember is megismerje és esetleg meg is szeresse Gwynt, Lestatot és Miharut :) (Gabrielt szerintem egyelőre csak utálni fogják XDDD)
Úgyhogy akinek alkalma van, douzo otanoshimi kudasai ne :D

A rajzversenyre is gondoltuk, hogy Amival jelentkezünk~~ én rajzolok, ő színez XD wáá, már rajzolom az A3-as lapra a cuccost, remélem nem cseszem el a kihúzást :S
Ma voltam vízumért is, szept. 5én lesz készen... borzasztó amennyi papírmunkát kell töltögetni ezeknek! Ahhoz is kell egy papír hogy egyáltalán jogosult legyél vízumkérelmet benyújtani, és csak azután jön maga a vízum XDDD

Labels: ,


6 comments

6 Comments:

*IS PROUD*

<33333333333333333333333333333

By Anonymous Anonymous, at 02 September, 2008 03:41  

*IS PROUD TOOOOO*
*givesbighuges* ^__________^
chuuuu~ hugi

By Anonymous Anonymous, at 02 September, 2008 08:32  

aaaaaaaaaaw *chuggle* <333333

By Blogger バルビ, at 03 September, 2008 06:52  

Kestem vele, de gratulalok!! 8)) Es mielott meg elmesz szerintem tudunk talalkozni, mar ha oktober elejen vagy szeptember vegen mesz :D En szept.kozepen megyek haza. Bocs hogy csak most irtam >_<

By Anonymous Anonymous, at 08 September, 2008 21:39  

Mako: csak okt. 1jén megyek, úgyhogy addig bitti látjuk egymást, conra jössz, nem? :)
És köszi a gratulációt x3 bár, várd ki a végét a cuccnak... ><;

By Blogger バルビ, at 09 September, 2008 05:55  

jepp, conra megyek elvileg, szoval akkor tudunk talizni :D Gratulalni meg igenis kell, a vegeredmeny pedig tanoshimi <3

By Anonymous Anonymous, at 11 September, 2008 02:46  

Post a Comment