<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Friday, March 28, 2008
Nightwish con

Nos, mostmár elmondhatom hogy Nightwish koncin is voltam. Sajnos Tarjával nem sikerült megnéznem őket... amit azt hiszem mindig is bánni fogok, de mondjuk Anettel sincs semmi bajom, csak épp más hangulatot kölcsönöz az egésznek.

Azzal kezdeném, hogy összességében nem volt rossz a koncert. De két oldala volt a dolognak, kezdem magával a zenekarral... na, ők tényleg odatették magukat. Emppu tényleg egy nagy állat, akin csomót röhögtem, főleg mikor Marcoval szívatták egymást :D Tuomasból mondjuk nem sokat láttam, de biztos ő is beleélte magát, mert nem ő lenne ha nem... Yukka meg szintén nagy lendülettel nyomta végig :) Anette is aranyos volt, egészen jól énekelte a nehezebb részeket is, és igyekezett bevonni a közönséget. Node itt jön be az érme másik oldala. A közönség. Ilyen béna lúzer közönséget én még nem láttam... Arra készültem fel, hogy majd totál tele lesz durva rokker arcokkal a zúzdarész (volt karzat is, oda nyilván az idősebbek mentek meg akik nem akartak pogózni), de ettől függetlenül a 3. sorba nyomakodtam be középen, szóval Anetteből, Yukkából és Emppuból láttam a legtöbbet. Tényleg volt pár durva arc, de összességében teljesen átlagos fiatalok voltak, plusz még középkorúakat is láttam szép számmal (a zúzdában O_O). Még gondoltam is hogy a mellettem álló 40es vékony nőnek semmi esélye nem lesz... XD; Bazinagyot tévedtem :S Jobbra (ahol Emppu volt) zúztak azért meg csápoltak, de nem durván, középen meg vazze, csak így... nemtom, elvoltak? Nagy volt a tömegnyomor, de tőlem balra senki se csápolt, csak a számok végén, ami azért elég... nyomi :/ Headbangelni én nemigen tudtam, mert egyrészt szinte semmi helyem nem volt, másrészt körülöttem se nyomták -_-; Meh. Pedig tényleg jó volt a zene, de így azért mégsem az igazi :( úgy én se akaróztam zúzni, hogy senki más se... még harci sebesüléseket sem szereztem (ellentétben Ancafe-val, azóta is fáj a bal térdem és a bokáim XD).

Megjegyzem, a magyar koncerttel ellentétben nekünk nem volt se spéci kúl fényeffekt, se hó, se tollak, úgyhogy még ez sem dobta meg az élményt...
Emppu cuki volt és bedobott vagy 10 pengetőt, persze én nem kaptam XD Meg a bácsi aki bejött az Islandernél, is szimpi volt :)
Ja, amúgy az előzenekar (Pain) szerintem jót zúzott, de már akkor gyanús volt hogy a közönség csak tapsol néha meg ilyesmi, és nem zúz... Blink 182 előtt mikor volt Sugarcult, már arra beőrült a 'diszkrét' francia publikum...
Hazafelé a buszon beszélgettem egy kb 40es párral, a nő kb úgy volt öltözve mint aki most jött az irodából, a férje meg kivénhedt rocker, nagyon arc volt XDDD én elegyedtem szóba vele, kérdeztem hogy mindig ilyen visszafogott-e az angol nép, mert hát ahhoz képest ami valszeg Magyarországon ment, ahhoz képest ez kiscsoportos óvoda volt... mondta hogy igen, neki is feltűnt hogy nem is csápolnak meg zúznak annyit középen, mert ő fenn volt a karzaton vmi sérülés miatt, és látta hogy milyen 'nyugi' van, és hogy fura szerinte is. Nabumm. Csábult egyébként mikor mondtam hogy Szigetre jöjjön mert lesz Iron Maiden >D

Hát szóval, ennyi. Jó is volt meg nem is. Mert a közönség adja a hangulatot nagyrészt, én úgy vélem :/ Sajnálom, hogy nem volt az első NW koncertem egy elsöprően jó élmény, mivel 12 éves korom óta fanjuk vagyok, ez több volt mint egy egyszerű koncert... :( Legalábbis azt hittem, több lesz. De még mindig tart az Ancafe utáni eufóriám, úgyhogy annyira nem vagyok levert :D

Holnap reggel pedig megyek haza, úgyhogy most még elmászok pakolni~

o(≧∀≦)o

Labels:


0 comments

0 Comments:

Post a Comment