<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, March 26, 2008
AnCafe con

Wááá most nagyon fanmódban vagyok, most értem haza AnCafe konciról, OMG WÁÁÁÁ hát nem hiszem el hogy milyen jó volt!!!!! Első sorban álltam!!!! És Takuya kezét is megszorongattam meg a gitárját is megsimiztem, és még rám is mosolyott egyszer olyan kis szééégyenlősen amiért mutattam neki egy thumbs up-ot mert hát meg kell zabálni a kjút fejét *o*

Öhm szóval kezdem inkább ott hogy 7re volt kiírva a koncert. 6kor akartunk elindulni Eveline-nel, mert noha csak 10 perc gyalog a kolitól a hely, gondoltuk hogy nagy lesz a sor. Na most, ebből az lett hogy már majdnem fél 7 volt mikor elindultunk, mert sajnos elhúzódott a melóm (lerobbant a metró az alagút közepén, úgyhogy a már amúgy is késésben levő japán iskoláslányokat még később sikerült visszavinnem a hoteljükbe; na de ez más téma, és most nincs kedvem melóról írni mert az Ancafe sokkal izgibb XD de ha vkit érdekel majd írhatok arról is), és ugye magassarkúban, kisszoknyában és blúzban nem állt módomban koncertre menni, úgyhogy gyorsan átöltöztem még... enni nem ettem semmit szinte, csak korábban vmi gumicukrokat, amiket tartalékolni akartam hogy hazahozom, de végül majdnem mindet megettem éhségemben XD
Szóval, érkezünk Eveline-nel... hát, kurva nagy sor volt, kb úgy hogy a négyszögletes épületblokknak a bejárathoz képest legtávolabbi oldalán álltunk be a sorba @_@ (tehát3 sarkot kellett fordulnunk míg a sor elért velünk a bejárathoz). Na, gondoltuk így az életbe nem lesz jó helyünk... ruhatárba kicsit cselesen taktikáztuk magunkat, mert beálltunk a sokkal gyorsabban menő nemruhatáros sorba, aztán 'hopp bocsi eltévesztettük' felkiáltással pofátlanul átálltunk *dirr* jóvanna, aki mer az nyer XD Pólót és egyéb mörcsendájzt nem álltam le venni, mert fontosabb volt hogy még legalább vmi relatíve közeli, csak kicsit nyomi helyre álljunk be, úgyhogy berohantunk a terembe... és nem is voltunk túl messze, így kb 12-13. sorban, csak épp két magas, belőtt vkei hajú ázsiai pasi állt előttünk, SEMMIT nem lehetett látni, főleg hogy nemsokára egy nagyhajú bozontos nő is beállt KÖZÉJÜK (addig legalább a válluk között elláttam). MIndez még konci elején, gondoltam hogy majd ha zene elkezdődik akkor betolakodok előre... de álmomban se hittem volna hogy az első sorba sikerül!!! A feléig kb csak a 2-dikban álltam (hát de majdnem első, két csaj válla között csodásan láttam), aztán vki rosszullett és átvettem a helyét, höhö. Eveline vmivel hátrébb maradt, gondolom szemüvegben veszélyesebb tolakodni, vagy nemtom XD De wááááá wáwááwá *fangirl mode* Takuya (mert az ő oldalára álltam ugye már először) valami BORZASZTÓ kawaii, élőben még 100x jobban mint képen *o* és pont előtte álltam, és Mikut alig néztem, a többieket meg még annyit se ^^; (bocs Miku, pedig megkedveltem a kis manó fejedet XD) bár mikor Miku odajött a mi oldalunkra akkor megőrült mindenki úgyhogy szerencsém van hogy Takuya fan vagyok és nyugiban tudtam végig bámészkodni x3 olyan kis édi shy a gyerek, wááááá. Elnézést.

Játszották az összes kedvencemet (Smile ichiban ii onna, Snow Scene, Bonds ~Kizuna~, Maple Gunman és Tekesuta kousen) valamint az új albumról is elég sok számot... egy One way love-nak nagyon örültem volna, sajnos nem jött össze dehát nem lehet minden 150%os :D wáá, annyira rövidnek tűnt az a másfél óra (jó, tényleg rövid XD egyes meg nem nevezett fiúbandák 2.5 órásakat is adnak minimum) mert nagyon jóóóóó volt!!! Maximálisan pozitív csalódás a Gazette után... mert ugyanazon a helyen volt, úgyhogy kicsit aggódtam :D A vizesüveg amúgy, amit Ruki eldobott és fennragadt egy korláton, még mindig ott van, mert senki se bírja leszedni XDDDD Najó, most megyek, mert még nem is zuhanyoztam... holnap busy napom lesz, holnapután pedig Nightwish!!! :D

Labels:


1 comments

1 Comments:

WAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIII *pattog fel alá, mert baromira átérezte így is a hangulatot* ez kurva jó lehetetttttttt *______________* *most kompaktolja magát és megy veled NW koncira XDDDDDD*
NYAPPIIII~~~~~~~~~

By Anonymous Anonymous, at 27 March, 2008 06:43  

Post a Comment