<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Wednesday, February 27, 2008
2008 Feb. 26


Firkáltam, mert Ourant néztem újra egyik nap, és neeembírtam ki :) Olyan cukik X3
Meh, kissé stresszes vagyok most @_@ nem kellett volna belemennem hogy meglátogatom Nadiát a hétvégén Brightonban... pláne nem, hogy vasárnap délre fogok csak hazaérni... elvesztegetek csomó időt, ami alatt végre az esszémet irkálhatnám... de oké, ebbe kezdtem beletörődni, csak épp tegnap kitalálta Eveline és Mari, hogy a szülinapi bulijuk, ami jövő hétvégén lett volna, legyen VASÁRNAP! Hát képzelhetitek mennyire örültem... ajándékot sincs időm venni nekik így, meg elvileg sütni akartunk sütiket a bulira, de arra se tudom hogy lesz időm... tudom hogy csak most volt nemrég egy kis szünet, de legyen már megint!!! *nyüssz*
Azóta, hogy eldőlt hova megyek jövőre, mintha már nem lenne értelme a tanulásnak, csak annyi hogy legyünk túl ezen a pár héten még március 14-ig... tudom, nem jó hozzáállás XD De annyira nyomaszt az antropológia... ha csak a japán lenne, oké lenne, mert tudom hogy az megy, de így mindig a háttérben sündörög a tudat, hogy nagyon is valóságos az esélye a bukásnak antroból T_T Mivel mindig jó tanuló voltam, ez kifejezetten kellemetlenül érint T_T viccelek vele, hogy ugyan, bukhatom mert úgyis leadom, de igazából nagyon zavar :( főleg, hogy nem kaptam valami jó jegyet az első házidogámra, és szünet UTÁN kell leadni a másodikat. Persze, ez végülis jobb, mintha előtte kéne... akkor, asszem, mennék leugrani a London Bridgeről XD

De legalább márciusban megyek meglátogatni Fifit! ^o^ A conról mondjuk lemaradok otthon megint, de... így jártam. Majd nyáron... :S

Labels: ,


0 comments

0 Comments:

Post a Comment